SCP-009 (Vörös Jég)

362 13 0
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Speciális elzárási eljárások: A tárgyat olyan hőálló ötvözetből álló zárt tartályban kell elhelyezni, amelynek mérete nem kisebb, mint 14 m3. Semmilyen körülmények között sem szabad az SCP-009-et 0 C°-nál magasabb hőmérsékleten tartani, ha nem végzik el a vizsgálatokat, hogy szilárd állapotban van-e, akkor természetes anyagokat tilos elhelyezni a helyétől számított 30 méteren belül. A tárgy kamráját olyan hőmérséklet-érzékelőkkel kell felszerelni, amelyeket folyamatosan ellenőrizni kell, és legalább három redundáns hűtőegységgel kell hűtve tartani. Az érzékelők és a hűtőfolyadékok rendellenes működését azonnal jelenteni és javítani kell. Ha a tárolási terület hőmérséklete bármikor meghaladja a -5 C°-ot, akkor a kamrát azonnal le kell zárni, és hűtőfolyadékkal kell elárasztani, amíg a hőmérsékletet -30 C° és -25 C° közöttire visszaáll. A hűtőfolyadékot ki kell üríteni a tartályból, amikor a személyzet jelen van, és minden jelen lévő vízgőzt el kell szűrni, valamint az itt részletezett feltételek szerint kell tárolni, legfeljebb 24 órán keresztül. Az SCP-009 bármilyen gőzkibocsátási tulajdonságait karanténbe kell helyezni és a lehető leghamarabb hozzá kell adni az elszigetelési területhez.


Leírás: Az SCP-009 körülbelül 3700 liter anyagot tartalmaz, amely számos egyedi tulajdonsággal rendelkezik. Míg az anyag kis mennyisége, minden fázisban, annyira színtelen, mint a tengervíz, és nagymértékben azonban sötétvörös árnyalatú. Legfontosabb tulajdonsága azonban az, hogy az SCP-009 reakciója a szélsőséges hőmérsékletekre pontosan ellentétes a standard H2O-val: az alany -100 C° és 0 C° közötti hőmérsékleten folyékony fázist vesz fel és szilárd állapotba alakul ezen hőmérséklet felett. -100 C° alatti hőmérsékleten az SCP-009 gőzfázisba párolog, bár magas nyomású körülmények között is megtartja vörös színét. Az SCP-009 atomszerkezetének vizsgálata meggyőzőnek bizonyult. A tesztek azt mutatják, hogy az atomok a hidrogén és az oxigén ugyanazon kombinációjából állnak, mint a normál víznél, így a kutatók arra gondolnak, hogy az alany rendellenességeinek forrása maguk az atomok lehetnek. Dr. ██████ azt javasolta, hogy az atomokat  megváltoztatta egy másik valóság, amely megváltoztatta a fizika törvényeit. Ennek az elméletnek a bizonyítéka az lehet, hogy az SCP-009 azon képességének fényében, hogy képes-e "természetes módon" asszimilálni a természetes vizet. Ha bármilyen vizes oldat (pl. Jég, sós víz vagy levegőben lévő vízgőz) fizikai érintkezésbe kerül, az SCP-009 "terjed" és szennyezi az adott oldat bármely H2O-ját, ami a tárgy tulajdonságaival mutat hasonlóságot. Bár ez a kapacitás minden fázisban jelen van, megfigyelték, hogy a folyadékfázisban a leglassabb (és így a leginkább tartható). Ha az alany bármilyen biológiai hőforrással érintkezik, elkezdődik egy megfékezhetetlen reakció, amelyben az élő szervezet testi folyadékai  gyorsan átalakulnak SCP-009-re, és azonnal megfagyasztja a személyt (általában az emlősök különösen érzékenyek). Mivel SCP-009 hőt termel fagyasztás közben (ugyanolyan sebességgel, mint a vízi jég hőt fogyaszt az olvadás alatt), a folyamat önmagát fenntartja mindaddig, amíg az összes rendelkezésére álló nedvesség átalakul, vagy amíg meg nem állítja a külső interferencia.


Teszt egy D-Osztályú Személlyel:

1.Fázis: Először a bőr felszínén található folyadékokat alakítja át.

2.Fázis: SCP-009 elkezd a bőr alá beszivárogni, melynek folyamata függ a testhőmérséklettől. 

3.Fázis: A sejtek átalakulnak jégkristályokká, melyek a testet átszúrják, ám nem veszítenek vért az áldozatok mert kitöltik a lyukakat a kristályok, hogy az alany tudatos legyen haláláig.

4.Fázis: (ADAT ELTÁVOLÍTVA)

5.Fázis: Halál: A főbb szerveket átszúrják a kristályok.

Tesztelve: 20██ Ápr. 23.


Felfedezés: 19██ Nov. 5.-én fedezték fel Alaszkában. Néhány helyi halászt találtak holtan az alany közelében. A halál oka belső vérzés volt.

SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora