SCP-2006 (Túl Ijesztő)

283 16 2
                                    

Besorolási osztály: Keter


Speciális elzárási eljárások: SCP-2006-ot a 118-as épületszárnyban kell elraktározni, egy légmentesen zárt szobában. SCP-2006-ot folyamatos figyelemmel kell kísérni az alakváltozásokra vonatkozóan, melyeket azonnal írásban le kell rögzíteni. SCP-2006-tal találkozóz összes személynek magas szintű színjátszási szakot kell végeznie, melynek középpontjában a félelem és a meglepődés áll. Minden hónapban SCP-2006-nak egy új, rendkívül alacsony színvonalú sci-fi fimet kell bemutatni, amely horror jeleneteket tartalmaz. SCP-2006-ra vonatkozó összes interakciónak meg kell erősítenie, hogy az említett művek a horror fantasztikus megértését mutatják.


Leírás: SCP-2006 egy rendellenes gömb alakú egység, amelynek átmérője körülbelül 50 cm, alapértelmezett állapotban. SCP-2006 képes az alakját, méretét, sűrűségét, kémiai szerkezetét és hangját bármilyen formában megváltoztatni. Jelenleg SCP-2006 nem károsodhat. Az alakváltó képességének mértéke ismeretlen, és jelenleg korlátlan. Jelenleg SCP-2006 szeretet mutatott a különböző horror és sci-fi filmek gonosz főszereplőinek, és szörnyeinek megformálásában. Az SCP-2006 legelterjedtebb formája az 1953-as filmből, a Robot szörnyből származó "Ro-Man". SCP-2006 képes beszélni akkor is, ha jelenleg egy olyan entitássá alakul át, amely a film szerint képtelen kommunikálni. SCP-2006 általában megpróbálja megfélemlíteni, megijeszteni az összes személyt, mely vele érintkezésbe kerül, de miután ezt megteszi, kedvessé és barátságossá válik. Ennek oka jelenleg ismeretlen.


Interjú-2006-01

(Dr. Louef belép a kamrába, majd SCP-2006 felölti a Ro-Man formáját. SCP-2006 megpróbálja megijeszteni Dr. Louef-et.)

SCP-2006: ÉN VAGYOK A RETTENETES RO-MAN, FÉLJ TE JELENTÉKTELEN EMBER, FÉLJ!

(Ekkor Dr. Louef hangosan felkiált, és reszketve elesik.)

Dr. Louef: Ne! Kérem, maga félelmetes Ro-Man, kérem ne bántson!

SCP-2006: (nevetés) Ha ha! Én vagyok az, doki, eléggé megijedtél, nemde?

Dr. Louef: SCP-2006? Ó, köszönöm istenem, tényleg megrémültem. Majdnem szívrohamot kaptam!

SCP-2006: Ez még semmiség, doki...BÚ!!

(Dr. Louef ismét sikoltozik.)

SCP-2006: Hehehe! Megint jó vagyok. Szóóóval, miről akart beszélni, doki?

Dr. Louef: I-igen. É-én csak csodálkoztam. Csak nem értem, miért szeretsz ijesztgetni másokat?

SCP-2006: Nem értem a kérdést.

Dr. Louef: Miért szeretsz ijesztgetni?

SCP-2006: Ó! Hát ez egyszerű. Azért ijesztgetek, mert ez vicces. És tudod, ez a dolgom. Mint ahogyan te vagy doktor, nekem is ez a munkám. És ÉN vagyok ebben a legjobb! Nem értem, miért nem értetted elsőre...

Dr. Louef: Ja, tényleg te vagy a legjobb ebben. Bocsi, csak, elfelejtettem.

SCP-2006: Na, gyere vissza máskor is! Van még pár ijesztő trükköm legközelebbre is. Amúgy...MEGESZEM A LELKEDET!!

Dr. Louef: Engedjenek ki! Meg fogok halni ijedtemben!

-Interjú vége-


Függelék: Az eredeti igazgatója a 11á-as épületszárnynak, mely a következőt nyilatkozta:

,,Elég sokan kérdezték már, hogy miért Keter besorolású SCP-2006. Erre nagyon egyértelmű a válasz. SCP-2006 mindig a legijesztőbb akar lenni az emberiség számára. Gondoljunk bele, mi lenne, ha kijutna az Alapítvány keze alól. Láthatná azt a sok háborút, szegénységet, erőszakot, vandalitást. Vagyis azokat, melyek IGAZÁBÓL az emberiség félelmei. Ráadásul mivel nem ismertek az entitás alakváltásának határai, lehetséges, hogy ez okozná a világ végét."

Dr. Randall Owings - A 118-as épületszárny igazgatója.


SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang