SCP-031 (Mi A Szerelem?)

107 5 0
                                    

Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-031 jelenleg a Koreai Népi Demokratikus Köztársaságban*, a phenjani Ryugyong Hotelben van elzárva. Mivel az állam, ahol található jelenleg egy autoriter rezsim kormányzása alatt áll, minek szinte teljes irányítása van az állami és országos média felett, annak az esélye, hogy információ szivárog ki SCP-031-ről elhanyagolható. Az előbb említett vezetés ezek mellett együttműködik az Alapítvánnyal a hely fizikai biztonságának érdekében, az Alapítvány alkalmazottjai is parancsot kaptak arra, hogy együttműködjenek az utasításokkal, addig ameddig azok nem ütköznek az Alapítvány nagyobb érdekekeivel.

A Ryugyong Hotel épületének központi tornya SCP-031 elzárására szolgál. Emellett a három másodlagos torony (120 fok dőlésszögben elhelyezve a középsőtől) ad otthont a 9-es Típusú „Isteni Penge" Korlátozórendszereknek*, amit arra kalibráltak, hogy zavaró mezőt hozzon létre az épület főtornyának irányába. Habár ez nem előzi meg SCP-031 fizikai szökését, a rendszer megakadályozza annak fizikai energiáinak kiszabadulását az épületből és a környező alkalmazottakra kiterjedő hatását.

A hotel helyreállítási folyamata már megkezdődött, a helyi kormányerők segítségével, akik védőruhákkal ellátott, illetve lángszóróval és kémiai porlasztópisztollyal felszerelt embereket küldtek, azzal a céllal, hogy fertőtlenítsék azokat a területeket, amikre SCP-031 hatása kiterjedt. Ámbár a folyamat lassúsága és SCP-031 védekezőképességeinek okául, a helyreállítási folyamat drasztikusan le van maradva az ütemezési tervtől*.

Az embereket, akik SCP-031 hatása alatt állnak minden fizikai képességüktől meg kell fosztani, hogy így megelőzzék az élő sejtek egyesülését az élőlény sejtközi állományával.


Leírás: SCP-031 egy amorf organizmus, ami több mint 7500 kilogrammnyi tömeggel bír, és beépült az épület csővezetékhálózatába, illetve az épület infrastruktúrájába. Az SCP-031 súlyközpontjából kiágazó indaszerű csápok az előbb említett úton-módon elterjedtek az épület mind a 105 emeletén. A csúcsarány az volt, amikor SCP-031 a hotel szobáinak (számra pontosan 3000 szoba) több mint 75%-át fertőzte meg. A helyreállítási folyamatok megszüntették az eredeti fertőzés ██%-át, de több mint ███ szoba van még mindig SCP-031 fertőzésének kitéve.

SCP-031 csápjai egy kapszulaszerű struktúrát (termőtestet) hoznak létre, ami nem áll másból, mint egy tojásalakú szerkezetből, ami megközelítőleg 2 méter hosszú, több csillószerű elágazással. Olykor az alanyok egy ilyen termőtest jelenlétében azt egy olyan egyénnek érzékelik, aki közeli kapcsolatban állt velük a múltjukban. A termőtest átalakul az alany által felfogott egyén alakjává és megpróbálja meggyőzni az alanyt, hogy maradjon vele minél hosszabb ideig.

SCP-031 termőteste ezekután megpróbál fizikai kontaktust létesíteni a kiválasztott személlyel a csillószerű részeinek segítségével. Emésztőnedveket kerít az alany testébe, így a húsuk elfogyasztásra kerül, majd eggyé válik SCP-031 testtömegével. Ezalatt párhuzamosan, a másodlagos csillószőr elnyeli az alany koponyáját és agyát, a vérereket a saját csápjaival helyettesíti, amik fenntartják az agy életfeltételeit valamisféle még fel nem fedezett módon. Ezek az indák megszűntetik az összeköttetést az agy és egyéb idegrendszeri részek közt, majd az alany koponyáját átszállítja az épület csőhálózatán keresztül a tömegének központjához, ahol eggyé válik vele.

A megfigyelő drónok által készített felvételeken azt látni, hogy █,███ darab ilyen koponya-kapcsolat jött létre SCP-031 tömegközpontjából eredve az indáin keresztül. Minden jel arra utal, hogy az agyak még mindig működőképesek, talán még öntudatuknál is vannak.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now