SCP-038 (A Mindenes Fa)

21 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-038-at naponta kétszer kell öntözni a felette található locsoló segítségével. Ha a locsoló bármilyen okból meghibásodik, a megfigyelőknek kézzel kell öntöznie SCP-038-at, amíg javításra nem kerül a locsoló. A megvilágítást egy számítógéppel vezérelt világítási rendszer biztosítja. SCP-038-at kézzel öntöző megfigyelőknek és a locsolót vagy a világítást javító karbantartóknak védőruhát kell viselniük a véletlen klónozás elkerülése érdekében.


Leírás: SCP-038-at 19██-ben egy elhagyott farmon találták a █████████████-i, New York államban. Eleinte egy közönséges almafának gondolták. Közelebbről megvizsgálva azonban nyilvánvalóvá vált, hogy SCP-038 az almán kívül más dolgokat is termeszt, sőt, nem csak gyümölcsöt.

SCP-038 képes bármilyen tárgyat klónozni, amely hozzáér annak kérgéhez. A tárgyak szinte azonnal növekedni kezdenek, és néhány percen belül el is érik az érettséget. Korábbi tárgyaknál 90,9 kg súlyhatár lett megállapítva. SCP-038 által eddig klónozott tárgyak a következők: alma, narancs, görögdinnye, padlizsán, cukorkák, nassolni valók, televíziók, kenyérpirítók, laptopok, kulcsok, székek, bor, DVD-k, CD-k, macskák, kutyák és emberek.

Emberek és állatok klónozása SCP-038 segítségével nem javasolt, mivel eddigi megfigyeléseink megállapították, hogy a klónozott élőlények gyorsan öregszenek. E klónok többsége átlagosan két (2) hétig él. Az elhalt klónok alapos vizsgálata után megállapításra került, hogy az elhalálozás előtt a klónok erjedésnek kezdtek.

Az objektumot jelenleg a 23-as Telephelyen van eltárolva, és jelenleg tervezetben van az áthelyezése.


Függelék #1: Dr. Klein felszólítja a személyzetet, hogy fejezzék be az automatákban található termékek klónozását. 

Függelék #2: Dr. Klein felszólítja a személyzetet, hogy fejezzék be a személyes tárgyak klónozását. 

Függelék #3: Dr. Kelin felszólítja a személyzetet, hogy fejezzék be a filmek és zenék klónozását 

Függelék #4: Dr. Klein felszólítja a személyzetet, hogy fejezzék be a Miller, Budweiser és Foster's sörös dobozainak klónozását. Dr. Klein emellett kifejezte a helytelenítését az ilyen klónozott termékek minőségével kapcsolatban. 


Dokumentum #338-1: "Szeretném emlékeztetni a személyzetet, hogy SCP-038 nem, ismétlem, nem egy játék. Nem használható autókulcsok, filmek, zenék vagy automatákból származótermékek klónozására. Ha ez a viselkedés továbbra is fennáll, kénytelen leszek korlátozni az SCP-038-hoz való hozzáférést.
- Dr. Klein"

Dokumentum #338-2: Megállapításra került, hogy SCP-038 képes klónozására – az ilyen tabletták azonban csak az esetek 30%-ában működnek, és a sikeres gyógyulás esélye csökken a klónozás óta eltelt idő növekedésével. Az esetek 60%-ában, amikor is a fertőzés tartós, a fertőzés tünetei megmaradnak, bár a további fertőzést semlegesítik.


SCP-038 részleges tesztelési napló – csak is válogatott kísérletek
A teljes vizsgálati feljegyzésekért és jelentésekért lépjen kapcsolatba a résztvevő kutatókkal az engedélyezésért

Dátum: ████/08/11
Szándék: A maximális súly megerősítése: a határérték túllépésének következményeinek vizsgálata.
A vizsgálat eredmények összefoglalása: 400 font súlyú acélrudak érintkezésbe kerültek SCP-038 külső kérgével. A kamra elővigyázatosságból kiürítésre került. A klónozott rúd tipikus sebességgel nőtt, de a növekedés hirtelen a befejezés előtt leállt. Az elvetélt fadarab vizsgálata során egy durva, felületesen miniatűr fakéregre emlékeztető textúrát találtunk. A tárgy tipikusan levált SCP-038-ról, és később kiderült, hogy súlya 90,91 kilogramm, vagyis majdnem pontosan 200 font.

Dátum: 11/08/████
Szándék: Nem biológiai élőlények megkettőzésének vizsgálata.
A vizsgálat eredmények összefoglalása: SCP-173, amely az igazolható életfolyamatok hiánya miatt alkalmasnak lett ítélve, mint alany, a D-osztályú személyzet vezette be a zárt kamrába. SCP-173, SCP-038 külső kérgével való érintkezés után azonnal visszakerült elzárásba. SCP-173 klónja tipikus sebességgel, az érintkezési ponttól kezdődve indult meg. A korábbi eredményeknek megfelelően a növekedés a 200 font küszöbnél megállt, ebben az esetben a fej, a jobb kar és a felsőtestének részleges replikációja után véget ért a fejlődés. A D-osztályú tesztalanynak meg kellett szakítania a szemkontaktust a klónnal. Amikor a kísérleti alany végül pislogott, nem volt megfigyelhető mozgás a klónozott anyagban. A lámpa eloltása és a tárolókamra fényellátásának visszaállítása nem mutatott ki látható reakciót a klónozott anyagból. A kísérlet lezárult. SCP-173 klónozott részének tárolása során megfigyelésre került, hogy a részleges arca valójában erőszakos gesztusokat mutatott, drámaian lassabb ütemben. A mozgása a megfigyelés állapotától függetlenül folytatódott.

SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang