Besorolási osztály: Safe
Különleges Elzárási Eljárások: Semmilyen elővigyázatosság nem szükséges. "Josie" eléggé szeretetteljes, és engedélyezett neki a létesítmény alsó szintjein a szabad járkálás. A személyzetnek meg van tiltva, hogy sajttal etessék - zaklatott lesz, ha nem kap elegendő sajtot.
Leírás: SCP-529 egy kis házi macska (Felis Catus) szürke vonalakkal. Az állat testrészei a farkától a bordákig hiányoznak. A test hirtelen végződik be, mintha ketté lett volna vágva. Ennek ellenére, az állatnak nincsenek egészségügyi problémái, és úgy mozog, mintha a test hátsó része még mindig ott lenne. Például a sétáltatás normálisan megy végbe, és egy kis idővel etetés után úgy mozog, mintha megvált volna hulladékanyagoktól. A keresztmetszet nem mutatja az állat belsőségeit, hanem tiszta feketének látszik a szemnek, és teljesen elnyel minden fajta nem látható hullámhosszú fényt. Érintésre puhának tűnik. A gyengéd simogatás néha pozitív reakciót vált ki (dorombolás stb.) de többször vezet agresszív viselkedéshez, karmoláshoz. A megkarmoltak nem mutattak ki semmilyen abnormális tüneteket. A hátsó részei nem láthatatlanok - felületes vizsgálatok kimutatták, hogy egyáltalán nincsen neki hátsó fele. DNS tesztek alapján megállapítható, hogy az állat nőstény.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.