Besorolási osztály: Safe
Különleges elszigetelés eljárások: A korróziók és egyéb elváltozások megakadályozása érdekében SCP-1123-at bent kell tartani egy hermetikusan zárt tartályban, ahol argon gáz atmoszféra működik.
Leírás: SCP-1123 egy emberi koponya, melynek hiányzik az alsó állkapcsa és az összes foga. A régészek egy ezer évvel ezelőtti feliratot találtak a homlokzatán, mely szó szerinti fordítása az, hogy "Emlékezz". Mind a koponyában és a vérben már véglegesen stabilizálva lett, hogy mindkettő ugyanazon személytől származik. Az írás elhalványul, vagy láthatatlanná válik ha az alany 5 méter távolságon túl van. Ugyanakkor, ha egy személy közelít SCP-1123-hoz, akkor egyre erőteljesebben látható, és ha kevesebb mint 1 méterre van a személy, akkor meglehetősen frissnek látja a vérrel írt szót. Néhány személy ebben a távolságban az írást "nedvesnek" ítélték. Ez a hatás nem reprodukálható optikai eszközökkel. Felvenni a koponyán lévő szót, optikai fokozás vagy UV világítás szükséges. (Ez utóbbi nem jóváhagyott, mivel hozzájárul SCP-1123 bomlásához). Ebben a távolságban a személyek gyakran beszámoltak más rendellenes szenzoros tünetekről, beleértve a szagokat (például hús vagy hamu), a hangokat (például halk sírás, alacsony szívverés vagy a légzés). Ha egy személy megérinti SCP-1123 felületét, akkor egy disszociatív fúga-állapotba kerül. A fuga állapotot nem szabályozza SCP-1123-mal való érintkezés megszűnése. A fúga állapot miatt az alany elveszíti az összes emlékét. Néhány kísérlet során kimutatták, hogy az alanyok a katatónia állapottól megtámadhatják az Alapítvány tudósait. Mivel a fúga hatásai enyhülnek, a személy visszanyeri emlékeit, és további ismeretekkel is gazdagodhat. Többen azt mondták, hogy a fúga állapot során "mintha egy teljesen más személy életét élték volna".
Az új pszichés személyiségek tulajdonságai:
A személy leigázás, a kínzás és / vagy börtönbüntetés áldozata.
A személyt általában brutálisan meggyilkolták.
Az impresszum halála általában egy politikai tömegmozgalom közben történt, leggyakrabban állami szankció és / vagy cinkosság formájában.
Az alanyok általában semmilyen fizikai mellékhatásban nem részesülnek, de a pszichológiai vizsgálatok kimutatták, hogy a személy depresszáns, gyászoló, vagy éppen bűntudatos lett SCP-1123 hatásaitól.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.