SCP-001 (Titkosítás Feloldására Vár [Zárolt])

368 9 0
                                    

A KÖVETKEZŐ ÁLLOMÁNYOK BIZALMASAK! SZIGORÚAN TITKOS AZ ADMINISZTRÁTOR PARANCSAI ALAPJÁN!

ÁLTALÁNOS ÉRTESITÉS 001-Alfa: Annak érdekében, hogy megelőzzük az SCP-001-el kapcsolatos információ kiszivárgását, több/nulla hamis irat/iratok készült(ek) az igazi irattal/iratokkal egyetemben. Az összes SCP-001-es igazi természetére vonatkozó irat beleértve a csalit/csalikat, olyan memetikus ölőszer védelme alatt állnak, amely bármelyik illetéktelen személynél halálos szívrohamot idéz elő, amint az megpróbál hozzáférni az irathoz. Az SCP-001 igazi természetének/természeteinek nyilvánosságra hozatala kivégzést von maga után, kivéve amennyiben az a ████-███-██████ alapján történik.

FIGYELEM: BÁRMELY ILLETÉKTELEN AKI HOZZÁFÉR EHHEZ AZ IRATHOZ, AZONNAL TERMINÁLÁSRA KERÜL A BERRYMAN-LANGFORD MEMETIKUS ÖLŐSZER ÁLTAL. MEGFELELŐ OLTÁS NÉLKÜL A TOVÁBBI LEGÖRGETÉS SZÍVROHAMHOZ, MAJD HALÁLHOZ VEZET!

FIGYELMEZTETTÜNK!













MEMETIKUS ÖLŐSZER AKTIVÁLVA

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

MEMETIKUS ÖLŐSZER AKTIVÁLVA

STABIL ÉLETJELEK MEGERŐSÍTVE

BIZTONSÁGI ELJÁRÁSOK FELOLDÁSA

Üdvözlet, felhatalmazott személy. Kérlek válassz egy iratot.



KÓDNÉV: Jonathan Ball - Papírköteg 

Azonosító #: SCP-001

Osztály: Keter

Különleges Elzárási Eljárások: Jelenleg nincs megfelelő eljárás kifejlesztve, mely képes lenne az SCP-001 által képviselt veszélyt kezelni. Ez részben a tárgy vitatott természetének és az elzárásának szükségességéről szóló vitáknak is köszönhető. Ezen vita jól látszik a tárgy besorolásának folyamatos változásában, és az elzárásának folyton változó eljárásaiban. A jelenlegi vezetés, hiába megvádolták őket paranoiával, Keternek minősítette a tárgyat, valamint kérte, hogy hozzanak létre egy magasabb osztályt külön ezen tárgynak, mivel ezt tartják az összes közül a legveszélyesebbnek. Ezen besorolás indoklása és a változó hozzáállás okai a vezetőség részéről a leírásban és a megjegyzésekben vannak tárgyalva.

SCP (Secure, Contain, Protect)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz