SCP-1762 (Ahová A Sárkányok Mentek)

157 6 1
                                    

Osztály: ( ̶B̶i̶z̶t̶o̶n̶s̶á̶g̶o̶s̶) Semlegesített


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-1762-1-et egy szabványos elzárási egységben tárolják a ██ számú telephelyen. Azon időintervallumokban, melyekben SCP-1762-1 kiengedi SCP-1762-2-őt, videófelvételeket kell készíteni a további kutatások céljából. Habár SCP-1762-2 példányait ártalmatlannak tartják, nem megengedett az elzárási egységből való kiengedésük.

Leírás: SCP-1762-1 egy közönséges kartonpapír doboz, melynek méretei 32 cm x 20 cm x 26 cm. A belsején és külsején ezüst szórófestékkel lett lefestve, és fekete filccel az "ITT VANNAK A SÁRKÁNYOK" felirat lett kézzel felírva a doboz tetejére. SCP-1762-1-et kinyitásra, amikor nem aktív állapotban van, üresnek látszik.

SCP-1762-1 ritka alkalmakkor kinyílik és megkíséreli SCP-1762-2 kiengedését. Ezen idő alatt a doboz rövid ideig nagy mennyiségű fekete füstöt bocsájt ki magából, amely gyorsan szétoszlik; átlagosan a füst eltűnése után húsz másodperc múlva jelenik meg SCP-1762-2.

SCP-1762-2 a kollektív megnevezése azoknak a lényeknek, amelyek SCP-1762-1-ből jelennek meg. Minden SCP-1762-2 példány különféle sárkányokra hasonlít, mind nyugati és keleti leírások szerint, ám origamira hasonlító formában. SCP-1762-2 analízise kimutatta, hogy a példányok Kami papírból vannak. SCP-1762-1 elhagyása után az SCP-1762-2 példányok nagy csoportokban repülnek és játékosan interaktálnak egymással és a közeli személyzettel.

Az SCP-1762-2 példányok kilenctől harminc centiméterig terjedő hosszúságúak; mindegyikük képes a repülésre, és feljegyzések szerint képesek 15 km/óra sebességgel haladni. Az SCP-1762-2 példányok száma SCP-1762-1 minden egyes kinyílásával változik, számaik az ötventől a négyszázig is terjedhet.

Körülbelül kettő-három óra kint lét után, minden SCP-1762-2 példány visszarepül SCP-1762-1-be; ezen idő alatt SCP-1762-1 ismét fekete füstöt bocsájt ki, és az SCP-1762-2 példányok eltűnnek a doboz peremét elhagyván. SCP-1762-1 becsukódik ha az összes SCP-1762-2 példány visszatért; a következő kinyílás ideje nem egyenletes.

Egy üzenet, különböző anyagokba beleírva vagy belekarcolva, időnként megjelenik SCP-1762-1 tetején, miután a doboz az összes SCP-1762-2 példányt összegyűjti. Bármilyen üzenet visszaküldése vagy SCP-1762-2 példányokon elhelyezett felvevő eszközök visszaküldése sikertelen volt. Az említett dokumentumokat és megjelenésük idejét gyűjtik és dokumentálják.


Függelék 1762-01: 20██.██.██.-án SCP-1762-1 események sorozatán kezdett el keresztül menni, amelyek 11 hónapig és 28 napig tartottak; ezen események, és emellett az esemény bekövetkezését kiváltó incidensek, innentől "A Jabberwocky Esemény" cím alatt lettek összesítve.


Függelék 1762-02: "A Jabberwocky Esemény" dokumentálása

1762-1-es számú dokumentum, begyűjtve: 2004.██.██ Ez SCP-1762-1 első feljegyzett kinyílása a ██ számú telephelyen tartásának kezdete óta. - ,,Ránk találtatok. Köszönjük. Annyira hosszú ideje volt már, amikor egymást utoljára láttuk, barátaim. A Béke fenn van tartva. Az Óriások és a Behemótok megtartották a szavukat és azóta nem okoztak gondot, mióta kiadtátok a Parancsot. Már hiányzott nekünk a Ti társaságotok. Hogy van a Család? Még tudjátok, hogyan kell működtetni a Szobátokat? Szívesen várunk itt titeket bármikor."

SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang