Besorolási Osztály: Keter
Különleges Elzárási Eljárások: FELÜLVIZSGÁLAT 11-6 - Érintkezés SCP-106-al mindig tiltott. Minden érintkezést a 05-Parancsnokság 2-harmadának jóvá kell hagynia, és csak tesztekre használhatóak. Minden személy (Kutató, Biztonsági, D osztály, stb.) mindig minimum 20 méter távolságra tartózkodjon az elzáró cellától, kivétel akit a karbantartásra bíztak meg.
Az elzáró cellát egy másodlagos cellában kell tartani, melynek falai minimum 30 méterre vannak az első vagy "elsődleges" cellától. A másodlagos cellát folyamatosan figyelem alatt kell tartani, fény alatt kell tartani, illetve törmelék mentesre kell tisztítani . Bármilyen objektum, mozgás, vagy nem normális aktivitás a második cellában teljes telephely lezárással jár. A lezárás fent marad, míg nem kapunk egy "normális szituáció " jelentést a Telephely Parancsnokságtól.
Ha látnak bármilyen rozsdát az elsődleges, illetve a másodlagos cellában vagy máshol a telephelyen SCP-106 cellájától 200 méterre, azonnal jelentsék a Telephely Biztonságnak. Bármilyen objektumot vagy személyt amit elvisz SCP-106 elveszettnek/harcban elesettnek tekintünk. Egy visszaszerző próbát sem szabad végrehajtani.
Feljegyzés: SCP-106-nak nincs "nyugodt" állapota. Bármilyen csökkenés vagy emelkedés az aktivitásban csalogatási taktikának számít, ez agresszív cselekedetek előtt történik, és így is kell kezelni ezt.
Feljegyzés: Különleges elzárási eljárások megszakítva a menekülési százalék miatt.
FELÜLVIZSGÁLAT 11-7 - Érintkezés SCP-106-al mindig tiltott. Minden érintkezést a 05-Parancsnokság 2-harmadának jóvá kell hagynia, és csak tesztekre használhatóak. Minden személy (Kutató, Biztonsági, D osztály, stb.) mindig minimum 30 méter távolságra tartózkodjon az elzáró cellától, kivétel ha a Telephely Parancsnokság kéri a közelebbi tartózkodást.
SCP-106-ot egy zárt konténerben kell tartani, amely 16 ólommal bélelt rétegből áll, mindegyik réteg között pontosan 18 cm távolság legyen a tartó támaszokon kívül. A konténert víz közeg vegye körbe "folyamatos áramlás" rendszerrel. Ezt a közeget 48 óránként ki kell cserélni, illetve figyelni kell hogy ne tartalmazzon rozsdát.
Ha látnak bármilyen rozsdát a cella bármelyik felületén vagy máshol a telephelyen SCP-106 cellájától 200 méterre, azonnal jelentsék a Telephely Biztonságnak. Bármilyen objektumot vagy személyt amit elvisz SCP-106 elveszettnek/harcban elesettnek tekintünk. Egy visszaszerző próbát sem szabad végrehajtani.
SCP-106-nak nincs "nyugodt" állapota. Bármilyen csökkenés vagy emelkedés az aktivitásban csalogatási taktikának számít, ez agresszív cselekedetek előtt történik, és így is kell kezelni ezt.
Feljegyzés: Megfigyeltük hogy SCP-106 kimutatott egy kisebb "ellenállást" amikor ólmon és hasonló fémeken megy át. Az anyag vastagsága nem csinál különbséget. Továbbá, több rétegnyi vékony anyag "lelassítja" SCP-106-ot, mert ismételt belépésre és kilépésre kényszeríti. A folyadékoktól kis időre "összezavarodik" SCP-106.
Feljegyzés: Különleges elzárási eljárások megszakítva több felületi szabadulás miatt. Agitációs rendszer folytatta a rozsda szétszórását a szabadulás közben, így több szökést és teljes elzárási kudarcot okozott.
FELÜLVIZSGÁLAT 11-8 - Érintkezés SCP-106-al engedély nélkül mindig tiltott. Minden érintkezést a 05-Parancsnokság 2-harmadának jóvá kell hagynia. Bármilyen ilyen érintkezésnek az AR-II-es maximum biztonsági telephelyen kell történnie, egy általános nem létfontosságú személyzet evakuáció után. Minden személy (Kutató, Biztonsági, D osztály, stb.) mindig minimum 60 méter távolságra tartózkodjon az elzáró cellától, kivétel ha egy szökés történik.
STAI LEGGENDO
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormaleA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.