Osztály: Euclid
Különleges Elzárási Eljárások: SCP-096 elhelyezése egy 5 m x 5 m x 5 m-es kocka alakú, légmentesen záródó acél cellában történik. Hetente történő ellenőrzés javasolt, esetleges repedések vagy lyukak kialakulásának megelőzése érdekében. Mindenféle kamera, vagy optikai eszköz tiltott SCP-096 cellájában. A biztonsági személyzet, előre telepített nyomásérzékelőket és lézeres detektort használ, hogy megbizonyosodjon SCP-096 jelenlétéről a cellában.
Képet vagy egyéb felvételt készíteni SCP-096 külsejéről Dr. ███ és O5-█ engedélye nélkül szigorúan tilos.
Leírás: SCP-096 egy kb. 2.38 m magas, humanoid jellemzőkkel rendelkező lény. Az alany rendkívül csekély izomzattal rendelkezik, a testtömege enyhe alultápláltságot mutat. A kezek aránytalanok a test többi részéhez képest, nagyjából 1.5 m hosszúak. A bőr mentes a pigmentációtól és nincs jele testszőrzetnek.
SCP-096 a négyszeresére tudja kinyitni állkapcsát az átlaghoz képest. A többi arcvonás hasonlónak mutatkozik az átlag emberéhez, kivétel a szemek, amiken szintén nem mutatkozik pigmentáció. Még nem ismert, hogy SCP-096 vak-e vagy sem. Nem mutatja magasabb rendű agyi funkció jeleit, úgyhogy nem tekinthető értelmes lénynek.
SCP-096 rendkívül nyugalmas lény, az érzékelők szerint a nap java részét a keleti fal felé fordulva tölti. Amennyiben viszont bárki meglátja az alany arcát közvetlenül, vagy akár felvételről, legyen az egy kép vagy kamerafelvétel, a lény egy rendkívül felfokozott érzelmi állapotba kerül. Ebben az állapotban SCP-096 kezeivel eltakarja az arcát, üvölteni, sírni és értelmetlenül gagyogni kezd. Körülbelül 1 vagy 2 perccel miután megtekintették az arcát, az alany elkezd rohanni a személy felé, aki meglátta az arcát (ezen személyre ezentúl SCP-096-1 -ként hivatkozunk).
A feljegyzett sebessége harmincöt (35)km/h és ███ km/h között változhat. Úgy tűnik, ez összefüggésben van SCP-096-1 távolságával. Ettől a pillanattól nincs olyan akadály, ami képes lenne megállítani SCP-096-t. SCP-096-1 pozíciója nincs hatással SCP-096 reakciójára;úgy tűnik, hogy a lény valahogy érzékeli SCP-096-1 helyét. Megjegyzés: SCP-096 reakciója nem lép érvénybe művészi ábrázolás megtekintésének hatására.
Miután SCP-096 eléri áldozatát, megöli, majd [ADAT KITAKARVA] SCP-096-1-t. Az alany az esetek 100%-ban nem hagyott nyomot áldozatából. SCP-096 ezután leül pár percig, majd visszatér a nyugalmi állapotába, majd megkísérel visszatérni a természetes élőhelyébe, [KITAKART ADAT].
A tömeges szerencsétlenségek kialakulásának lehetősége miatt, beleértve a az Alapítvány titkainak lelepleződését és a nagyszámú civil elhalálozást, az alany befogása Alfa prioritást élvez.
Dr. ███ kérelmezte SCP-096 azonnali determinálását (Lásd: 096-1-es Interjú). Kivégzési kérelem elfogadva. Végrehajtója: Dr. ███ helyszíne: [ADAT KITAKARVA].
Hangfelvétel a 096-1-es Interjúból:
Az interjút levezette: Dr. ███
Alany: █████████ Százados (nyugd.), a Zulu 9-A keresőcsapat egykori parancsnoka
Befogási Baleset #096-1-A
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
<Felvétel Indul>
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.