Besorolási Osztály: Biztonságos
Különleges Elzárási Eljárások: SCP-507 szabad bejárása van a létesítmény területén, nyilvánvalóan kizárva bármit, ami megsértené a biztonsági előírásokat vagy biztonsági protokollokat. Bármikor, amikor SCP-507 elhagyja a magánrészlegét, egy ügynöknek el kell kísérnie őt, többnyire azért, hogy megbizonyosodjanak arról, hogy a létesítmény tudta nélkül, nem történt-e „elmozdulás". SCP-507-et nem szabad fizikailag megérinteni, ha az utolsó „elmozdulás" óta több, mint két hét telt el; a jegyzőkönyv megszegésével járó kockázatot, a cselekményt saját büntetésévé teszi, ha fegyelmi intézkedések kérdése felmerülne.
Amikor SCP-507 elmozduláson megy keresztül, az alapítványt értesítik, hogy tartsák szemmel az esetleges újbóli megjelenését. Beültetésre került egy nyomkövető eszköz is, mely nyomán a napi jelellenőrzések során ellenőrizni kell, hogy SCP-507 visszatért-e az útjáról. Ha újra megjelenik a létesítményben, vagy annak közelében, SCP-507 magától visszatér a körletébe; ellenkező esetben három civil ruhás ügynökből álló visszaszerző csapat küldhető a visszaszállítására. Sikeres visszatérte után SCP-507 különböző fizikai teszteknek vethető alá, minden elmozdulás után, két hétig.
Érdemes megjegyezni, hogy SCP-507 internetkapcsolattal rendelkező számítógép (proxyn keresztül, amely szigorúan korlátozza, hogy milyen információk tölthetőek fel és hová) telepítése engedélyezett a lakrészében és használati, találkozási engedélyt, vagy tesztként való együttműködést kérvényezhet, Biztonságos vagy Euclid besorolású SCP objektumok felé, amelyek nem befolyásolhatják negatívan a mentális funkciókat vagy nem hordoznak magukkal fertőző tulajdonságokat. Ez SCP-507 tartósan tiszta rekordjának az eredményéhez köszönhető, illetve abból a következtetésből, hogy ha SCP-507 valaha is biztonsági adatok szivárogtatását tervezné, akkor erre már lett volna lehetősége, a faux-teleporációs képessége lévén. Azt is érdemes megemlíteni, hogy SCP-507 a legtöbb fizikai tulajdonságában az átlag alatt áll és még a legrosszabb esetben is, bármelyik SCP-ügynök képes lenne a semlegesítési parancs végrehajtására az alannyal szemben
Leírás: SCP-507 egy kaukázusi, szőke hajú és zöld szemű férfi, aki a némi túlsúlyon és vitatható eredetű akcentuson kívül, más kiemelkedő tulajdonságokkal nem rendelkezik. Noha SCP-507-nek már kialakult neve van a figyelemreméltó neveltetése miatt, úgy tűnik szórakoztatónak találja, ha arra kényszeríti azokat, akikkel találkozik, hogy beceneveket adjanak neki, ahelyett, hogy elárulná az információit. E nyomán SCP-507 mostantól Tommy, Steve, Bruto, Guy, Houdini és Grabok a Pusztító nevekre is reagál.
SCP-507 eredetileg a ████ ██ elmegyógyintézetből került elő, amikor az ismételt sikeres szökési kísérleteit követő szokásos megfigyelések, napvilágra hozták a képességeit. Az incidensről készült összes feljegyzést, elkoboztak és az SCP-507-est őrizetbe vették azzal az ürüggyel, hogy biztonságosabb létesítménybe szállítsák.
Az eredeti elmélet szerint SCP-507 rendelkezik valamilyen teleportációs képességgel, mivel hirtelen eltűnik és egy másik helyen jelenik meg végül. Az alannyal készült későbbi interjúk igazolták, hogy a képessége ilyen módon is használható, de ez csak a mellékhatása a szenvedésének fő forrásának. SCP-507 úgy véli, hogy „eltűnésének" időszakai alatt, valójába egy véletlenszerű, alternatív valóságba ragad; a táj általában változatlan marad, de a párhuzamos világ lakói és klímája gyakran nem. SCP-507 ragaszkodik ahhoz is, hogy nincs befolyással ezen elmozdulások idejére és időtartamára; ezt többé-kevésbé megerősítette az a tény, hogy az alany „elmozdul" olyan kellemetlen időpontokban, mint például a mondatának közepén, alvásának ideje alatt, vagy akár a telephely nyilvános létesítményeinek használata közben. Ha SCP-507 az alternatív világban helyet változtat, az esetleges visszamozdulások, a valóságunkkal megegyező területre helyezi őt. Az SCP-507 által tapasztalt alternatív valóságok leírásainak mintalistája, az 507-00-ás Dokumentumban láthatóak.
Mentálisan SCP-507 nem mutat nagy eltéréseket egy normális ember pszichológiai profiljától. Bevallotta, hogy mindig is nagy érdeklődést mutatott a paranormális és mitológiai dolgok iránt, ami közvetlenül vezetett ahhoz, hogy végül engedélyezték a viszonylag ártalmatlan SCP-kkel való interakciót. SCP-507 különösen szeret találkozni más érző SCP-kkel, egyszer olyan messzire ment, hogy egy kis „vakációt" kért, hogy meglátogathassa SCP-082-t. A kérést végül SCP-507 kitartó könyörgése után teljesítették és a találkozó szerencsére eseménytelenül zajlott.
#507-00-ás Dokumentum: Az SCP-507-k állítólagos extradimenziós utazásainak mintalistája, valamint a visszatérés után támasztott igények.
Az alany teljes sötétségbe érkezett, ami azt feltételezte, hogy a jelenlegi tartózkodása egy épületben vagy a föld alatt volt. Miután lehetséges kiutat keresett, az alany egy tompa légzéshez hasonló hangot hallott a közeléből. Az alany ezután úgy döntött, hogy összegömbölyödik a legközelebbi sarokba és „kivárja a végét", ahelyett, hogy megkockáztatta volna a vak összecsapást egy ismeretlen lénnyel szemben.
Kérés: Szabványos zseblámpa, amit most már mindig magánál hord.
Az alany a létesítmény egy másolatában jelent meg, ami látszólag használaton kívül volt ekkor. A további felfedezései eredményeként különféle holttesteket fedezett fel a környéken, amelyek mindegyike erősen elbomlott és furcsa penészgombára emlékeztető objektum borította be őket. Amikor észrevette, hogy a „holttestek" mellkasa ütemesen kitágul és összehúzódik, mintha csak lélegeznének, az alany megpróbálta elhagyni a létesítményt. Ezt az ötletet gyorsan elvetette, amikor kinyitotta a kijáratot és azt tapasztalta, hogy a külvilág ugyanolyan furcsa növekménnyel van beborítva.
Kérés: Nagy adag vorikonazol és egy gombaszakértő, hogy segítsen megállapítani a penészgomba természetét. Nem találtak pontos egyezést a leírt penészgombára, de megállapították, hogy számos jellemzően Cordyceps Fungi típusú gombához hasonló tulajdonsággal bír.
Amikor újra megjelent, az alany a jelentések szerint azt motyogta: „Olyan sok pók." Az alany nem volt hajlandó részletezni.
Kérés: Bármilyen típusú kézi lőfegyver. A kérést azzal a kikötéssel teljesítették, hogy az említett lőfegyverek kifejezetten csak gumilövedék használatára készültek.
Az alany ismét a koromsötét helyen jelent meg, ahol légzést hallott a közelből. A zseblámpája bekapcsolásakor az alanyt meglepte egy fekete öltönybe öltözött és napszemüveget viselő, hihetetlen széles mosolyú férfi jelenléte. Azt állítja, hogy ő "A Mosolygó Ember" és láthatóan SCP-507 felé hajolt, amikor ő felkapcsolta a lámpáját, mely végeredményeként arcuk szinte összeért. A Mosolygó Ember ezután megjegyezte: "Ilyen hamar visszatértél?", mielőtt az alany ismét lekapcsolta volna a lámpáját és a lőfegyveréből kilőtte az összes golyót a férfi irányába, hogy aztán ismételten összegömbölyödjön a legközelebbi sarokba, amíg vissza nem tért a valóságába.
Kérés: Nincs
Kiegészítés 507-00: ████ Ügynök eltűnt [KITÖRÖLVE]-n SCP-507-tel egy időben. Teljes körű keresés indult, hogy megtalálják bármelyiküket is, de SCP-507 egy héttel később megjelent. Amikor megkérdezték, azt mondta, hogy ████ a vállához ért, amikor elmozdult, ami ahhoz vezetett, hogy mindketten egy alternatív dimenzióban jelentek meg, ahol [KITÖRÖLVE]. Az ezt követő káosz során SCP-507 elvesztette a kapcsolatot ████-tel és nem tudta megtalálni őt, mielőtt visszahelyeződött volna az „alapvető" valóságba. Ennek fényében új protokollt vezettek be – senki sem érintkezhet fizikailag SCP-507-tel az elmozdulását követő két hét leteltével. A korábbi incidensek újraértékelése kimutatta, hogy minden esetben legalább két hét telt el, így ez az időkeret lesz az egyetlen „biztonságos" időpont SCP-507 érintésére, további értesítésig.
Kiegészítés 507-01: Nem érdekel, mennyit morog miatta; SCP-507-nek nem kell engedélyezni ötven környi Tic-Tac-Toe-t SCP-076-02-vel. Csak... nem... -Dr.███
Kiegészítés 507-02: Az SCP-507 által talált gomba hatása, hasonlónak tűnik, mint amit az SCP-407 által folytatott kísérletek produkáltak..
KAMU SEDANG MEMBACA
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.