Besorolási osztály: Thaumiel (SCP-2140-1-D semlegesítettnek tekintendő)
Speciális elzárási eljárások: SCP-2140 nem ártó szándékú az alapítvány személyzete ellen. Ellenséges példányt ellensúlyként bevetni SCP-2140-1-be, csak az ,,A" függelék alapján megengedett a felhatalmazottaknak. Az egyéb veszélyekkel szembeni kibővített alkalmazást az O5 paranccsal és az Etikai Bizottságnak kell jóváhagynia. Minden erőfeszítést meg kell tenni annak érdekében, hogy megakadályozzuk bármilyen lehetséges példány létrejöttét és felfedezését. Az SCP-2140-1 minden olyan személynek, akinek az SCP-2140-1-es példánya jelentősen van kitéve (a C függelékben meghatározottak szerint), a stratégiai veszélyeztetésekért felelős tisztviselő saját belátása szerint megszüntetheti, amnesztizálhatja. SCP-2140-1-D egyetlen másolatának töredékét, jelenleg egy mély raktárban tartjuk elzárva az ,,E" függeléknek megfelelően.
Leírás: SCP-2140 egy, az SCP-2140-1-D-n keresztül a Kallinikos projekten alapuló kép. SCP-2140-1 példányai egy alternatív verziója az eredeti képnek. Minden példánya egy írásjelet ábrázol a [ADAT ELTÁVOLÍTVA] írásból. Bár a háttérben lévő személynek az elszigetelt részeket is megnézhetik, a teljes SCP-2140-t megtekintő személyek 100%-a, hűséges alapítványi személyzethez, és 2/2140-es vagy magasabb tisztséggel rendelkezik. Ezek a személyek mindig erősen megerősítették személyes történeteiket (több szemtanúval, ismert alapítványi kollégákkal és dokumentációval), amelyek összhangban vannak ezzel a profillal. A megerősítő fizikai bizonyítékok jelenléte alátámasztja azt a hipotézist, hogy ez a személyes történelem visszamenőleges megváltoztatása, oly módon, hogy a személy mindig hűséges alapítványi alkalmazott lesz, aki megfelelő tisztességgel rendelkezik. Gyanítható, hogy ez az anomália "legkevésbé ellenálló" utat követi, és megváltoztatja az események minimális számát (,,B" függelék). Nincs semmilyen kísérleti vizsgálati alany (például a D-osztály személyzete), vagy bármely más személy, aki nem rendelkezik megfelelő háttérrel, hogy a teljes képet megtekinthesse. Az SCP-2140-1-D először az [ADAT ELTÁVOLÍTVA] ásatási helyén találták meg, ███ km-re nyugatra [ADAT ELTÁVOLÍTVA], Üzbegisztántól. Az ásatási csapatok jelentéseiben fennálló szabálytalanságokat észleltek, és az ásási hely természetéből adódóan egy memetikus veszélyt gyanítottak. Az MTF Eta-10-et ("See No Evil") bevetették és nagy ellenállást tanúsítottak az ásatási csapattal szemben. A kutatókat és a biztonsági személyzetet később felfedezték, hogy az Alapítványban rejlő cellában voltak a [ADAT ELTÁVOLÍTVA] újjáépítése miatt, majd megölték őket [ADAT ELTÁVOLÍTVA]-ra hivatkozva. A helyreállítás után a Kallinikos projektet elfogadták. A projekt külön csoportjai az SCP-2140-1-D szakaszokat külön-külön elemezték. Eredményeiket a kompenzált végrehajtó csapat kapta, amely képes volt az SCP-2140 működő prototípusának létrehozására, amely az eredetihez képest nulla expozícióval rendelkezett. A projekt valamennyi tagját (ideértve a korai prototípusoknak kitett személyzetet is) kitették később az SCP-2140-nek és amnesztizálták őket.
Lábjegyzetek: 1. Végül az MT-Eta-10 három személyt vesztett az SCP-2140-1-D expozíció következtében. Feltehetően Swanson ügynök volt kitéve elsőnek, majd szándékosan érintette Kim és Okoro ügynököket. Ezt követően a három ügynököt felfedezték egy másik mély cellában (annak ellenére, hogy három különböző kontinensről származtak és kevesebb mint egy éve ismerték egymást), majd megölték őket, hisz megpróbálták hozzáférni az SCP-███-hez.
KAMU SEDANG MEMBACA
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.