SCP-303 (Az Ajtónálló)

244 9 0
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Speciális elszigetelési eljárások: Mivel a tárgy még nem mutatkozott a ██-s épületszárnyon kívül, ezért a ██-s épületszárnyat automatikusan SCP-303 elszigetelési területének tekintjük. A helyszínt módosítottuk, hogy a bejáratnál két tolóajtó legyen, mindegyik 10 méter távolságra a másiktól. A személyzetet egyenletesen kell felosztani, továbbá azt felszerelni rádió- és intercom kapcsolattal. SCP-303-mal találkozó alanyokat azonnali pszichiátriai kezelésnek kell alávetni.


Leírás: A tanúk SCP-303-at egy meztelen, nemnélküli, elmosódott, vörösesbarna bőrű humanoidként írták le. A normál arcvonások helyén rendkívüli nagy emberi száj található, mely túlméretezett fogakat tartalmaz. SCP-303 folyamatosan ziháló zajt hallat, olyan hangosan, hogy a legtöbb szilárd ajtón keresztül is lehet hallani. Azok a személyek, akik találkoztak SCP-303-mal képesek teljes körűen leírni, beleértve azokat a személyeket is, akik fizikailag még nem látták valamelyik részét. SCP-303 rendszeres időközönként megjelenik minden zárt ajtó, nyílás, ablak, vagy bármilyen bejárati akadály mögött. Azután határozatlan ideig marad az ajtó mögött. Az ajtó kinyitására törekvő személyeknek intenzív, paralizáló félelme lesz, amely addig tart, amíg SCP-303 el nem tűnik. Ennek a félelemnek eredete ismeretlen, viszont hasonlít az arachnophobia-hoz, és az ophidiophobia-hoz genetikai szinten. A [ADAT ELTÁVOLÍTVA] elemzés kimutatta, hogy SCP-303 nem szándékosan indukálja a félelmet az érintett egyénben. SCP-303 miatt a ██ épületszárny jelenleg elérhetetlen. A tárgy első rögzített megjelenése 2010.01.03-án történt. Feltételezhető, hogy SCP-303-at véletlenül áthelyezték egy másik SCP-vel együtt, emiatt a helyszínen található összes SCP-t ennek megfelelően újra kell vizsgálni.

 Feltételezhető, hogy SCP-303-at véletlenül áthelyezték egy másik SCP-vel együtt, emiatt a helyszínen található összes SCP-t ennek megfelelően újra kell vizsgálni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now