SCP-026 (Iskolautáni Visszatérés)

25 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárársok: SCP-026 biztosan elzárva és bedeszkázva kell maradjon minden esetben amikor nincs folyamatban lévő kutatás. Riasztók vannak felszerelve az Alapítvány figyelmeztetésére a civilek vagy más ügynökségek belépése esetén.


Leírás: SCP-026 egy háromszintes állami iskolaépület ami ████████ lett építve. Kettő (2) szárnya van, melyek összekötődnek egy központi előcsarnokkal. ████████ el lett ítélve miután úgy lett véve, hogy az alaprajz nem egyezik meg az épület tervrajzaival. Az Alapítvány figyelmébe került miután számos eltűnések a területen az elhagyatott épület meglátogatásához voltak fűzve.

 ̶A̶z̶ ̶é̶p̶ü̶l̶e̶t̶ ̶t̶é̶r̶b̶e̶l̶i̶ ̶a̶n̶o̶m̶á̶l̶i̶á̶k̶a̶t̶ ̶d̶e̶m̶o̶n̶s̶t̶r̶á̶l̶.̶ ̶A̶ ̶b̶e̶l̶s̶ő̶ ̶t̶e̶r̶e̶ ̶s̶o̶k̶k̶a̶l̶ ̶n̶a̶g̶y̶o̶b̶b̶ ̶m̶i̶n̶t̶ ̶a̶m̶i̶t̶ ̶a̶z̶ ̶é̶p̶ü̶l̶e̶t̶ ̶k̶ü̶l̶s̶ő̶ ̶f̶e̶l̶ü̶l̶e̶t̶e̶ ̶e̶n̶g̶e̶d̶n̶e̶.̶ ̶A̶ ̶f̶o̶l̶y̶o̶s̶ó̶k̶ ̶v̶á̶l̶t̶o̶z̶ó̶ ̶h̶o̶s̶s̶z̶u̶s̶á̶g̶ú̶a̶k̶,̶ ̶a̶m̶í̶g̶ ̶a̶ ̶l̶é̶p̶c̶s̶ő̶k̶ ̶k̶ü̶l̶ö̶b̶ö̶z̶ő̶ ̶s̶z̶á̶m̶ú̶ ̶f̶o̶k̶o̶k̶k̶a̶l̶ ̶r̶e̶n̶d̶e̶l̶k̶e̶z̶n̶e̶k̶,̶ ̶a̶m̶i̶k̶ ̶m̶e̶n̶n̶e̶k̶ ̶l̶e̶ ̶é̶s̶ ̶f̶e̶l̶.̶ ̶A̶ ̶f̶o̶l̶y̶o̶s̶ó̶k̶o̶n̶ ̶l̶e̶v̶ő̶ ̶t̶e̶r̶m̶e̶k̶ ̶s̶z̶á̶m̶a̶i̶ ̶v̶á̶l̶t̶o̶z̶n̶a̶k̶ ̶m̶i̶n̶d̶e̶n̶ ̶e̶g̶y̶e̶s̶ ̶e̶s̶e̶t̶b̶e̶n̶ ̶m̶i̶k̶o̶r̶ ̶m̶e̶g̶ ̶v̶a̶n̶n̶a̶k̶ ̶s̶z̶á̶m̶o̶l̶v̶a̶.̶ ̶A̶ ̶f̶o̶l̶y̶o̶s̶ó̶k̶ ̶v̶é̶g̶é̶r̶e̶ ̶v̶a̶l̶ó̶ ̶j̶u̶t̶á̶s̶o̶k̶n̶a̶k̶ ̶p̶r̶ó̶b̶á̶l̶k̶o̶z̶á̶s̶a̶ ̶e̶d̶d̶i̶g̶ ̶e̶l̶b̶u̶k̶o̶t̶t̶.̶ ̶A̶ ̶f̶o̶l̶y̶o̶s̶ó̶k̶ ̶v̶é̶g̶é̶n̶ ̶e̶l̶h̶e̶l̶y̶e̶z̶k̶e̶d̶ő̶ ̶v̶é̶s̶z̶k̶i̶j̶á̶r̶a̶t̶o̶k̶ ̶o̶l̶y̶a̶n̶ ̶a̶j̶t̶ó̶k̶h̶o̶z̶ ̶v̶e̶z̶e̶t̶n̶e̶k̶,̶ ̶m̶e̶l̶y̶e̶k̶ ̶m̶e̶g̶k̶ö̶z̶e̶l̶í̶t̶ő̶l̶e̶g̶ ̶a̶ ̶f̶o̶l̶y̶o̶s̶ó̶k̶ ̶k̶ö̶z̶p̶o̶n̶t̶j̶á̶h̶o̶z̶ ̶v̶e̶z̶e̶t̶n̶e̶k̶.̶

Az iskola belső falain kimondottan sok grafiti látható. A legtöbbjük tipikusnak tűnik, beleértve a banda jeleket, neveket, és az utcai művészetet. Azonban, a grafitik eltűnnek és újra megjelennek, változtatva a helyzetüket. A táblákra és hirdetőtáblákon való írás hasonlóan változik. Az általában megtalált tantárgyak a közönséges tantárgyaktól (matematika, irodalom, biológia) az ezoterikusabbakig terjednek, mint a kvantumösszefonódás, ████████, és az eugenika. Egy kutató kijelentette, hogy az egyik hirdetőtáblán részletezett információt talált SCP-████████, azonban fotografikus bizonyítékok üres lapot mutattak. "A gyermekek régebben daloltak" kifejezés számos alkalommal jelent meg különböző helyen az épületben, de a jelentőségére jelenleg nincs magyarázat.

Számos öntudatlan alany lett találva az épületben, legtöbbjük középiskolás korú, tizenkettőtől tizennyolcig terjedően. Megközelítőleg a ████████ évekből való öltözetben vannak, ami az akkori iskolák kötelező viseletével egyezik meg. Jópár alany az iskola egykori diákjaiként vagy személyzeteként lett azonosítva akik eltűntek az iskola bezárása után (legalább egy esetben, több mint tíz évvel a bezárás után). Jelenleg nem tudható, hogyan lettek visszaszállítva SCP-026-ba. 

Az épületben lévő összes alany felkeltésének próbálkozása elbukott. SCP-026 területéről eltávolítva, az alanyok hirtelen felébrednek. Összezavartan viselkednek mielőtt rendkívül gyors kiszáradás okaiból meghalnak előrehaladott testi bomlás előtt. Eddig semmilyen hasznos tudás nem lett kihozva az alanyokból.

SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora