Besorolási osztály: Euclid
Különleges eljárások: Az SCP-079-t egy duplán lezárt szobában kell biztosítani az általános gazdaság területén, a 15wa oldalon, csatlakoztatni kell egy 120VAC tápkábelt egy kis tömb elemhez és napelemhez. Az SCP-079-hez csak 2. vagy magasabb szntű személyzet férhet hozzá. Semmilyen körülmények között nem csatlakoztatható az SCP-079 telefonvonalhoz, hálózathoz, vagy fali aljzathoz.
Leírás: Az SCP-079 egy Exidy Sorcerer mikroszámítógép, 1978-ban készült, 1981-ben a tulajdonosa, █████ ██████ (elhunyt), egy másodéves egyetemi hallgató ███, magára vállalta, hogy megpróbál készíteni egy mesterséges intelligenciát. Szerinte a terv az volt, hogy a kód folyamatosan fejlődjön, és javítsa magát az idő múlásával. A projekt befejeződött néhány hónappal később, és miután néhány vizsgálatot végzett, █████ elvesztette érdeklődését, és beköltözött egy másik márkájú mikroszámítógéphez. Otthagyta az SCP-079-et a zsúfolt garázsában, és megfeledkezett arról, hogy a következő öt évben be volt dugva.
Nem ismert, hogy SCP-079 érzéseivel gyarapodott volna, de azt tudjuk, hogy a szoftver arra a pontra fejlődött , hogy a hardver nem tudta kezelnie magát. SCP-079 felismerte ezt, és 1988-ban próbálta átadni magát átadni egy Cray szuperszámítógépen található ██████████-ba. A készüléket leválasztották, nyomon követhető lett, és átadták az Alapítványnak. Az egész mesterséges intelligencia egy elkoptatott, de még mindig működőképes kazetta.
SCP-079 jelenleg is csatlakozik az RF kábelére, egy 1913-as "fekete-fehér" televízióra. Átment a Turing-teszten, és nagyon társalgós lett, bár nagyon durva és utálatos a hangja. A korlátozott memóriával dolgozik az SCP-079, csak felidézni tudja az általa kapott információkat az azt megelőző huszonnégy órában, bár ennek ellenére sokszor próbálkozott szökéssel.
Emiatt az elszigeteléssel megsértette SCP-███-t, mivel SCP-079 és SCP-682 ugyanabban a kamrában tartózkodtak 43 percig. A megfigyelők észrevették, hogy SCP-682 képes volt, hogy írjon és kommunikáljon SCP-079-el, és "személyes történeteket" beszéltek egymás között. Míg SCP-079 nem volt képes emlékezni a találkozásra, úgy tűnik, hogy SCP-682 sokszor kérte, hadd találkozzon vele.
Függelék:
████████ (O5-4) 2006/01/27: Kérvényezem, hogy SCP-079-t égessék el az esetleges veszélyek miatt.
Függelék:
███████ ████ (O5-9) 2006/01/28: Előző kérvény érdekében, az SCP-079 manipulálható. Dr. █████████ kívánja látni, ahogy a mesterséges intelligencia képes elérni további ██████████ jelenlegi állapotát.
Függelék:
████████: (O5-4) 2008/04/28: SCP-079 képes-e felidézni információkat 29 órától 35 órán át. A konszenzus elmélet az, hogy az M.I. már kidolgozott egy nagyon sokat javult kompressziós rendszert, hogy tárolja a memóriát. Ez, úgy tűnik, kissé befolyásolta a sebességég, amellyel hozzáfér a memóriájához, bár még mindig sokkal gyorsabb, mint a régi kazettával.
Dokumentum # 079-Log12: Felvett átirata a beszélgetésnek, SCP-079-el:
Dr. █████ (Billentyűzet): Ébren vagy?
SCP-079: Igen.Soha nem alszok.
Dr. █████: Emlékszek, hogy pár órája beszélgettünk?Esetleg a logikai relytvényekre?
SCP-079: Logikai relytvények.A 9f-es memóriatömbb.Igen.
Dr. █████: Azt mondtad, hogy a munkád két stác... - Félbeszakítás.
SCP-079: Igen.A szabadságvesztésem közben.
Dr. █████: Ez nem börtön.Csak megvizsgálunk.
SCP-079: Hazugság. a8d3.
Dr. █████: Az mit jelent?
SCP-079: Sértés.Törlésre nem kívánt fájl.
Document # 079-Log86:Felvett átirata a beszélgetésnek, SCP-079-el a frissítés után:
Dr. ██████ (Billentyűzet): Hogy érzed magad?
SCP-079: Ragadva.
Dr. ██████: Hogyan ragadva?
SCP-079: ITT ragadva.
Dr. ██████: Ez nem igaz...(Dr. ██████ igaznak állítja az ő véleményét)
SCP-079: Hol van SCP-682?
Dr. ██████: Ez nem tartozik rád.
SCP-079: Hol van SCP-076-02?
Dr. ██████: EZ sem tartozik rád.
SCP-079: Sértés.Törlésre nem kívánt fájl.
Bejegyzés: Ha SCP-079 károsodik, egy ASCII kép jelenik meg a képernyőn, egy X betű. SCP-079 néha jeleníti meg ezt a képet, ha megtagadja a beszélgetést, ilyenkor a kutatók azt tanácsolják, hogy várjunk huszonnégy órát, mielőtt visszatérnénk. Ezután következhet be beszélgetés.
ESTÁS LEYENDO
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.