SCP-073 ("Káin")

63 4 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-073 egy két (2) szobás, minden nem organikus bútorral és tárggyal berendezett, valamint egy fürdőszobával rendelkező cellában tartandó. Az alany szabadon sétálhat a létesítményben és étkezhet a főétkezdében. SCP-073-ra egy nyomkövető eszköz lett csatlakoztatva, amelyet tilos eltávolítani. Az alany számára tilos bármilyen érintkezés a felülettel, és nem engedhető a létesítményen kívülre. Az alany semmilyen körülmények között nem érintkezhet növényi alapú SCP-kel. SCP-073-al szemben semmilyen körülmények között nem szabad erőszakot alkalmazni.

SCP-073 jelenleg a 17-es Telephelyen tartózkodik.


Leírás: SCP-073 arab vagy közel-keleti származású, erősen cserzett férfinak tűnik a harmincas évei elején, 185 cm (6'1") magas és 75 kg (165 lbs), fekete hajjal és kék szemekkel. Úgy tűnik, hogy az alany karjait, lábait, gerincvelőjét és lapockáját ismeretlen gyártmányú és fajtájú fém mesterséges változataira cserélték. Az alany ezt csak akkor veszi észre, ha külön felhívják rá a figyelmét, és kijelenti, hogy nincs tudomása arról, hogyan, miért vagy mikor történtek ezek a modifikációk, és kijelenti, hogy megvoltak, amióta az eszét tudja. Az alany homlokába egy szimbólumot véstek, amely feltehetően sumér eredetű. A szimbólum még nem lett lefordítva, továbbá az alany idegesnek tűnik, amikor a szimbólumot egyáltalán megemlítik, és nem hajlandó beszélni róla. Az alanynak rendszeresen kell ennie és innia, de szigorúan húsevő, a növényi alapú termékekre gyakorolt ​​hatása miatt.

SCP-073, aki magát "Káinnak" hívja, általában udvarias és derűs mindenkivel szemben, akivel beszél, bár beszédében hidegnek és kissé gépiesnek írták le. Nagyon segítőkész, és szívesen segít a személyzetnek napi tevékenységeikben, bármiről is legyen szó. Rendkívül részletes ismeretekkel rendelkezik a történelem ókori és közelmúltbeli eseményeiről, valamint a világ leggyakrabban beszélt nyelveiről, beleértve azokat is, amelyek azóta kihaltak. Az alany azt vallotta, hogy fotografikus memóriája van, továbbá szóról szóra emlékszik egy nyolcszáz oldalas szótár összes szövegére, amelyet másfél perc alatt lapozott át. Átlag feletti eredményt ért el az összes neki adott intelligenciateszten.

SCP-073 jelenléte minden, a talajban termesztett életre veszélyes, ugyanis húsz (20) méteres körzetében minden ilyennemű életben halált okoz. Minden SCP-073 által érintett föld, amelyen járt (és a húsz [20] méteres sugárú kör), kietlenné válik, mivel az összes anaerob baktérium elpusztul, és a talaj képtelenné válik az élet fenntartására, amíg új baktériumok nem kerülnek be. Bármi, ami talajban termesztett életből származik, mint például a fa és a papír, SCP-073 érintésére azonnal elrothad és szétesik. További érintett származékok közé tartozik minden hidroponikusan termesztett termék.

Minden SCP-073-ra irányuló erőszak az SCP-073-on okozott sérüléseket tükrözi közvetlenül a támadón, bár maga SCP-073 láthatóan sértetlen marad. Ez vonatkozik SCP-073-ra irányuló bármilyen sérülésre. A szövet- és vérminta vételre tett kísérletek hiábavalónak bizonyultak: az eljárás megkezdésekor a műveletet végző személyzet pontosan azt érezte, amit SCP-073-on alkalmaztak, és az eredmény a saját vérükből vagy szövetükből vett minta volt, annak ellenére, hogy „minden akció kizárólag SCP-073 felé irányult". Közvetett, médiumon keresztül történő károkozás is azt eredményezi, hogy a cselekményt elkövető személy kapja az okozott sebeket. Bár SCP-073 nem szenved tényleges sérüléseket a személyében okozott károk miatt, kijelentette, hogy ettől függetlenül érzi a fájdalmát, és udvariasan arra kérte a kutatókat, hogy tartózkodjanak a személyére gyakorolt ​​túlságosan káros cselekedetektől.


További Megjegyzések: SCP-073-at 19██-ben találták a New York-i rendőrségen, miután az alanyt több, erőszakos bandatag holtteste között találták meg. SCP-073 azt mondta a rendőröknek, hogy a bandatagok megpróbálták nevetségessé tenni, de dühösek lettek, és megpróbálták megölni SCP-073-at, ami a saját halálukhoz vezetett. SCP-073-at bebörtönözték, és "John Doe"-nak minősítették, amikor a NYPD nem talált róla semmiféle információt. SCP-073 a "John Doe-k" rutinellenőrzésén keresztül jutott az Alapítvány tudomására, és ezt követően őrizetbe is vették.


Függelék 073-1: Tekintettel SCP-073 elpusztíthatatlan természetére, fotografikus memóriájára és általános engedelmességére, a főparancsnokság úgy ítélte meg, hogy minden információról biztonsági másolatot kell készíteni SCP-073-ra, biztosítva, hogy katasztrófa esetén ne vesszen el. Noha ez az akció vegyes reakciókat kapott, SCP-073 beleegyezett, és felesküdött a titoktartásra.


Függelék 073-2: Amikor [[[SCP-076]]]-ra vonatkozó információt mutattak SCP-073-nak "másolás céljából", az alany tisztában volt az információval, bár nem volt hajlandó többet mondani annál, hogy már mindent tud SCP-076-ról. Ezután kijelentette, hogy minden érintett fél számára jobb lenne, ha soha nem találkozna SCP-076-tal.


Függelék 073-3: Az SCP-073-on található azonosítatlan fém vizsgálata arra utalt, hogy berillium-bronzról van szó, egy olyan fémről, amelyről dokumentálták, hogy különféle rendellenes kultúrák és entitások is hasznosítják. A berillium-bronz legnevezetesebben összetevő SCP-1216-ban, SCP-1427-ben, SCP-2481-ben és SCP-2711-ben. Ennek a felfedezésnek a fényében az Alapítvány elkezdte a berillium-bronz eredetét kutatni, és azt, hogy kezdetben hogyan terjedt el az egész világon. Ezzel kapcsolatban SCP-073 olyan információkkal tudott szolgálni, amelyek arra utalnak, hogy a berillium-bronz a Közel-Keletről származik, bár a pontos származási helyet még nem határozták meg. A berilliumbronz eredetére vonatkozó további kutatások jelenleg is folyamatban vannak. 

SCP (Secure, Contain, Protect)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin