SCP-024 (A Halál Vetélkedője)

24 2 0
                                    

Besorolási Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: A természete miatt, SCP-024-et nem lehetséges biztosított területre áthelyezni, szóval az elzárási eljárásokat a telephelyen muszáj megvalósítani. Hogy az elhelyezése rejtve maradjon, öt (5) azonosan kinéző másolat lett építve SCP-024 körül. Egy szoros biztonsági kerületet kell fenntartani SCP-024 összetétele körül mindenkor, külön biztonsági osztagokkal, melyek SCP-024-et és annak másolatait őrzik. Semelyik biztonsági osztag sem, kivéve azoknak a vezetőjük lesznek tudatosítva SCP-024 elhelyezkedéséről. SCP-024-et magnetikusan elzárt robbanásajtókkal kell biztosítani, illetve erősített, páncélozott falakkal, hogy elkerülhető legyen a jogosulatlan belépés.

Semmilyen körülmények alatt sem szabad biztonsági vagy kutató személyzetnek belépnie SCP-024-be. Csakis D-Osztályú személyzetnek engedélyezett a belépés, és szigorúan csak kutatási okok miatt. Minden kutató megfigyelheti és kísérletezhet SCP-024-en a távoli megfigyeléslaborból. Akármilyen személyzetet, amely próbálja elhagyni a távoli megfigyeléslabort vagy próbál belépni SCP-024-be egy 4-es Szintű kutató előzetes engedélye nélkül muszáj letartóztatni, a termináció felhatalmazásával.

 Akármilyen személyzetet, amely próbálja elhagyni a távoli megfigyeléslabort vagy próbál belépni SCP-024-be egy 4-es Szintű kutató előzetes engedélye nélkül muszáj letartóztatni, a termináció felhatalmazásával

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elzárási hiba, vagy SCP-024 valódi természetének veszélyeztetése esetén a teljes összetételt el kell pusztítani specializált bontási aknák használatával, melyek az összetétel összes részére lettek helyezve.


Leírás: SCP-024 egy elhagyatott hangszínpad, aminek egyszer █████████ volt a tulajdonosa. Azonban, maga SCP-024 elhagyatott volt 19██ óta, és az ismeretlen hogy a különleges tulajdonságai az elhagyatottsága előtt vagy után jelentek meg. SCP-024 █████████, ██████████ közepén helyezkedik el, és először akkor lett felfedezve, mikor egy csapat tinédzser betört az elhagyatott összetételbe. Az egyedüli "győztes" bizonylata, aki átadta magát a rendőrségnek elegendő volt ahhoz, hogy az Alapítvány intézkedjen és elzárja SCP-024-et.

SCP-024-be lépve, a látogatókat azonnal egy anonim bemondó üdvözli, aki kaputelefon használatával kommunikál, és képes hallani és megérteni az SCP-024-ben tartózkodó illetőket. A bemondó tudatosítani fogja a "résztvevőket" arra, hogy mindjárt részese fognak lenni egy vetélkedőben, melyben a győztesek csodálatos nyereményt fognak kapni, azonban figyelmeztetni is fogja őket, hogy a műsor rendkívül veszélyes lesz, illetve hogy a vesztesek sosem fogják elhagyni SCP-024-et. Ezután a bemondó feladja a választást az SCP-024-ben való maradás, vagy annak elhagyása közt. A résztvevők akik ezt elfogadják részt fognak venni a vetélkedőben, azok akik ezt elutasítják pedig azonnal ki lesznek rúgva SCP-024-ből. A résztvevők akik megnyerik a vetélkedőt vagy elutasítják a részvételt sosem tudnak újra belépni SCP-024-be, mivel a belépés el lesz utasítva egy áthatolhatatlan, láthatatlan akadály által.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now