SCP-484 (Emléklopó Drog)

10 1 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: Az összes tesztelésre fenntartott SCP-484 mintát az AG-██ gyógyszerészti szekrényben kell tárolni. Ennek a vizsgálati készletnek legalább húsz (20) adagot kell tartalmaznia SCP-484 bármely meghatározott formájából, vagy ötven százalékot (50%), ha kevesebb minta van. Az összes többi mintát jelenleg a 112-█ biztonságos tárolóhelyiségben tárolják. Az SCP-484-hez való hozzáféréshez minden 3-as vagy annál alacsonyabb szintű felhatalmazással rendelkező személynek rendelkeznie kell egy 4-es szintű alkalmazott írásos felhatalmazásával. Az SCP-484-et jelenleg kutató munkatársak nem léphetnek kapcsolatba az O5 személyzettel addig, amíg le nem zárják a kutatást, valamint alapos toxikológiai szűrésen át nem esnek és át nem kutatják az irodahelyiségüket és otthonukat. Ha bármely biztonsági szinten lévő személyről kiderül, hogy engedély nélkül vagy kísérleti paramétereken kívül birtokában áll SCP-484-nek, megrovásban kell részesíteni és át kell helyezni, az ellopott SCP-484-et vissza kell juttatni az elzárási területre.


Leírás: SCP-484 egy ismeretlen eredetű gyógyszer, amelyet eredetileg utcai drogként fedeztek fel a városi területeken szerte a világon. A dílerek kihallgatása a terjesztés kezdetét 200█ körülre helyezi a norvégiai ████-ben. A legtöbb utcai droghoz hasonlóan az SCP-484 fizikai formája is nagymértékben változik mintáról mintára. SCP-484 általában pirula formájában található, bár legalább két típusa volt por, gyorsan oldódó gélcsomagban. Bejelentések érkeztek transzdermális tapaszról, de a mai napig nem sikerült ilyen mintát beszerezni. Az SCP-484-nek számos utcaneve van, amelyek közül a leggyakoribb a V, Vic (vīk), Vicar (vī-ˈker) és Care, mindegyik a „Vicarious" szó körül forog. A szószleng magában foglalja az emlékek vagy az emlékezés említését, a névkód pedig V-neveket használ, például Victor vagy Vivian.

A legtöbb utcai droggal ellentétben SCP-484 összes mintája kémiailag közel azonos. A legtöbb illegális drog gyártónként eltérő, szennyeződéseket és adalékanyagokat tartalmaz, de a kozmetikai megjelenésen kívül az SCP-484 minták azonosak. Ennek egyetlen magyarázata az, hogy minden minta ugyanabból a forrásból származik. Nem ismert, hogy miért van ilyen kozmetikai eltérés, bár a kutatók úgy vélik, hogy az SCP-484-et egyszerű utcai drognak álcázzák. Ez azt is megmagyarázza, hogy SCP-484 által mutatott kifinomultságú gyógyszer hogyan jutott el a nyílt piacra prekurzorok vagy nyilvános bejelentés nélkül a fejlesztés során. SCP-484 gyártására képes összes ismert szervezetet vizsgálják a forrás meghatározása érdekében. SCP-484 számos iterációján látható logó egy megdöntött négyzet, benne nyolc ponttal, bár egyetlen hasonló logóval rendelkező cég sem képes ilyen vegyszert előállítani. A 484-A33-as kihallgatási jegyzőkönyvben megkérdezett díler úgy tűnt, valóban nem volt tisztában a kábítószer eredetével, a többszöri és erőteljes kihallgatási módszerek ellenére.

Lenyeléskor SCP-484 felszívódik, és az agyban egy korábban ismeretlen kémiai vegyületet termel. A kutatók a vegyületet ███████-█-nek nevezték el. A vegyület rendkívül illékony, és szinte azonnal lebomlik, ha kivonják az agyból. Az alanyok gyorsan növekvő agyi aktivitást és pupillatágulást tapasztalnak. Amikor az SCP-484-nek kitett alany szemkontaktust vesz fel egy nem érintett személlyel, a két alany között létrejön egyfajta telepatikus kapcsolat. Az SCP-484-et lenyelő alany hallucinációkat kezd tapasztalni a másik alany emlékeivel kapcsolatban. E hallucinációk élénkségének mértéke és időtartama az SCP-484 bevitt mennyiségével nő. A nem kitett alanyok félig hipnotikus állapotba kerülnek. SCP-484 ismételt használata elmélyíti a hallucinációkat, és bizonyos alanyok tetszés szerint mozoghatnak az alany emlékezetében, hasonlóan ahhoz, mint egy tudatos álmodó, aki megváltoztatja az álmát.

SCP (Secure, Contain, Protect)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن