SCP-011 (Érző Polgárháborús Emlékmű)

186 13 4
                                    

Besorolási Osztály: Safe


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-011-et és az azt körülvevő területet naponta egyszer fel kell takarítani. Biztonsági okokból a takarításnak 30 perccel naplemente előtt meg kell kezdődnie. A takarítást legalább kétfős (2) személyzetnek kell végeznie, nekik továbbá feladatuk a tárggyal vagy a körülvevő szeméttel kapcsolatban bármilyen szokatlan tényező bejelentése. Amennyiben nem lehetséges a tárgy tisztítása több, mint két (2) napig, fel kell szólítani a helyi lakosságot, hogy kerüljék a tárgyat. 

[Elzárási eljárás érvénytelenítve 2004-ben]


Leírás: SCP-011 egy polgárháborús emlékszobor Woodstock-ban, Vermont államban. A szobor egy muskétát fogó fiatal katonát ábrázol, és a környéken bányászott gránitból készült. Időnként SCP-011 megfigyelhető,amint felemeli muskétáját az égbe, hogy a rászállni vagy ráüríteni készülő madarakra tüzeljen. Jelentések szerint a mozgás lágy köszörülő hangot ad ki, de ez nem sérti a szobor szerkezeti stabilitását. Furcsa módon a lövés hangja nagyon hasonlít egy valódi lőfegyver hangjára, annak ellenére, hogy a megfigyelések szerint a tárgy kizárólag gránit golyót és gránitport tölt a muskétába (amely szintén sértetlen az elsüléstől). Minden próbálkozása ellenére valamennyi ürülék mégis ráhull. Ha nagy mennyiségű ürülék halmozódik fel rajta, ideges lesz, aminek következményeként előfordult, hogy emberekre is lövéseket adott le. 


Függelék: Az SCP-011-hez rendelt személyzet a 011-1-es számú dokumentumból tájékozódjon a tennivalóiról.


011-1-es számú dokumentum: Karbantartási eligazítás

[Dokumentum archiválva 2004-ben - hozzáférés csak 2/011 vagy magasabb szintű engedéllyel.] 


További információ: SCP-011 öntudata látszólag nőtt az első, 1995-ös felfedezése óta. 


2004-től a tárgy elzárási eljárásai megszűntek, de folyamatos megfigyelés alatt áll.

A fontos történések az objektummal kapcsolatban alább olvashatók.

Idővonal

3.12.1995 - Woodstock lakosai jelentik a szobor szemeinek mozgását,első jele a mozgásnak.
9.30.1995 - A szobor először süti el muskétáját.
10.9.1995 - A szobor elkezd madarakra lőni az égen.
1.25.1996 - Regisztrálva, mint SCP-011, elzárási eljárások kezdete.
4.14.1997 - SCP-011 megfigyelhetően hétköznapiasan mozgolódik,nézelődik.
5.03.2000 - Miután ███ █████ takarító viccből odakiáltja SCP-011-nek, hogy "Szép lövés!",
a tárgy válaszul egy "Köszönöm"-öt mond, egy állítólagosan nagyon emberi hanggal,első feljegyzett beszéd.
10.22.2001 - SCP-011 társalgást folytat ███████ ██ takarítóval.
2001 - A madarakra való lövöldözés abbamarad.
2.6.2002 - ██████ ███ könyörgésére SCP-011 lelép talpazatáról.
2003-2004 - SCP-011 eléri az emberi öntudatszintet.
11.10.2004 - Elzárási eljárások leállítása,őrzés átadva ██████ █████-nek.
5.17.2005 - █████ ███████ jelenti,hogy SCP-011 romantikusan vonzódik hozzá.
8.29.2006 - A legfrissebb pszichológia felmérés szerint a objektum IQ szintje 133.

SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang