Besorolási osztály: Biztonságos
Különleges Elzárási Eljárások : SCP-105 egy nyomkövető szerkezettel van ellátva, és jelenleg a 17-es Telephelyen tartózkodik. SCP-105 jelenleg 3. osztályú (korlátozott) szocializációs jogosultságokkal rendelkezik a helyszíni jóváhagyott személyzettel, amelyeket a jó viselkedés és az Alapítvány személyzetével folytatott együttműködés fejében adnak meg.
SCP-105 személyes kamerája (SCP-105-B) egy zárt széfben található a 19-es Telephely Magas Értékű Tárgyak Tároló-létesítményében. A szabványos pozitív hatású (robbanásveszélyes, kémiai, biológiai és memetikus) védelmi eszközöknek mindig aktívnak kell lenniük, amíg SCP-105-B el van zárva.
SCP-105 SCP-105-B-vel vagy bármilyen más kamerával csak a jelenlegi vezető kutató jóváhagyásával kerülhet kapcsolatba.
Leírás: SCP-105 (korábban Iris Thompson) egy európai származású emberi nő. Feljegyzések szerint SCP-105 ████-ben született, mely alapján az alany ██ éves volt a begyűjtésekor. Szőke haja és kék szeme van, továbbá, ezen cikk írásának idején 1.54 méter magas, súlya 50kg. Látszólag nem rendelkezik semmiféle, a megszokottól eltérő fizikai jellemzővel, és minden tekintetben egy normális, egészséges embernek tűnik.
SCP-105-B egy Polaroid One Step Express kamera, melyet 1982-ben gyártottak. SCP-105-B nem rendelkezik semmiféle, a megszokottól eltérő fizikai jellemzővel, és minden tekintetben egy normális Polaroid kamerának tűnik, mely normálisan működik minden ember kezében, kivéve SCP-105-öt.
Amennyiben SCP-105 a kezébe vesz egy SCP-105-B által készített fényképet, a fénykép állóképről a képen látható hely valós idejű képére változik. SCP-105 emellett képes átnyúlni a fényképen, és a fénykép készítésének eredeti pontjához közel eső tárgyakkal kapcsolatba lépni. A helyszínen lévő szemtanúk arról számolnak be, hogy egy testetlen női kezet láttak (bizonyítottan SCP-105 keze) egy láthatatlan portálból kinyúlni és a jelzett műveleteket elvégezni. SCP-105-B és az említett fényképezőgéppel készített fényképek nem rendelkeznek szokatlan tulajdonságokkal, amennyiben más személy használja.
SCP-105 korlátozottan bár, de képes rá, hogy más fényképeken keresztül lépjen kapcsolatba a tárgyakkal, de csak az SCP-105-B-vel készített fényképek segítségével érhet el tökéletes irányítást. SCP-105 egyenlőre csak az SCP-105-B által készített fényképek segítségével tudta jelentősen előmozdítani képességeit.
Melléklet 1: Beszerzés Körülményei: SCP-105 nem sokkal a párja meggyilkolása után hívta fel magára az Alapítvány figyelmét. SCP-105 azt állította, hogy éppen telefonált az áldozattal a gyilkosság idején, mely arra késztette hogy mellé siessen; azonban a telefonos nyilvántartások nem egyeztek a történetével, így a gyilkosság egyik gyanusítottja lett. SCP-105 közölte ügyvédjével, hogy valójában szemtanúja volt a gyilkosságnak egy fényképen keresztül, amelyet néhány nappal korábban a párjával készített. A szóban forgó ügyvéd figyelmen kívül hagyta a történetet, és azt javasolta, hogy az alany ismerje el bűnösségét. Az alany ezt megtagadta, majd a bíróságon elmesélte történetét, felajánlva, hogy be is mutatja képességeit. Ez az Alapítvány kapcsolatfelvételéhez vezetett.
Az alanyt az Alapítvány azonnal elzárta. Az Alapítvány személyzete megszerezte SCP-105-B-t SCP-105 otthonából (egy azonos modellre cserélve azt), és visszaadták neki. SCP-105 szüleit arról értesítették, hogy egy másik beteg szökése közben lányuk meghalt, miközben mindketten a █████████ ██████ pszichiátriai intézet őrizetében voltak.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.