Osztály: Euclid
Speciális elzárási eljárások: SCP-015 mozgatása lehetetlen, így az adott területen kell elzárni. Legalább 2 méternek kell lennie az SCP-015-öt tartalmazó helyiség és a kerítés között, és semmilyen struktúra nem állhat kapcsolatban SCP-015-öt tartalmazó kamrával. A felfedezés megengedett, de csak háromfős (3) csapatokban, teljes védőfelszerelésben és GPS nyomkövetővel. Bármilyen kiálló részt SCP-015-ből azonnal el kell zárni és be kell jelenteni a területi vezetőnek.
Az agresszív cselekvéseket mellőzék SCP-015 területén, illetve a szerszámok sem megengedettek, emellett bármilyen javítási munkálat tűrhetetlen.
Leírás: SCP-015 egy teljes mértékben csövekből, szellőzőkből, bojlerekből álló konstrukció a ███████-beli raktárban. Úgy néz ki, hogy a csövek ha nincsenek közvetlen megfigyelés alatt "nőnek" és terjednek, emellett megpróbálnak csatlakozni a legközelebbi struktúrákhoz, földalatti rendszerrel vagy a föld felett. SCP-015 jelenleg több mint 190km-nyi csövet tartalmaz (120 mérföld) amelynek átmérője a 2.5cm-től egészen 1 m-ig terjedhet. Néhány cső újnak tűnik, míg pár már rozsdás és lyukas. Jelentések szerint a csövek csontból, fából, acélból, tömörített hamuból, emberi húsból, üvegből, illetve gránitból lehetnek. Az alábbi anyagokból még nincs SCP-015-ben ólom, PVC műanyag, réz, vagy bármilyen más olyan anyag amikből a csövek készülnek.
SCP-015 reagál a szerszámokra és az agresszióra. Abban az esetben ha a személy erőszakosan viselkedik vagy szerszámokat visz be, vagy bármilyen munkálatokat próbálnak végrehajtani SCP-015-ön, reakciót vált ki SCP-015-ből. A személyhez közellévő csövek azonnal kilövellnek és több másodpercen keresztül folynak majd hirtelen megállnak. A csövek az alábbiakat tartalmazták eddig - olaj, higany, patkány, egyenlőre még nem definiált rovarokat, füvet, tenger vizet, beleket, olvadt vasat. A cső addig lövelli ki ezeket ameddig a személy meg nem hal vagy vissza nem vonul.
SCP-015 vissza lett "vágva", mivel előzőleg 11 közelében lévő struktúrához csatlakozott. Jelenleg 11 ember halt meg, 20 ember eltűnt. Jelentések vannak arról hogy csapkodást és üvoltözéseket rögzítettek SCP-015-ön belülről.
YOU ARE READING
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.