SCP-475 (A Pápa Szappanja)

22 1 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-475-öt egy vízmentesen zárt szekrényben kell tárolni a 36-os Telephelyen. Minden para-vallással végzett teszteléshez a Telephely Igazgatójának engedélye szükséges.

Annak megakadályozása érdekében, hogy a vallási érdekcsoportok tudomást szerezzenek az objektum létezéséről, SCP-475 ismerete a III. Szintű Biztonsági Információs Protokollt követi.


Leírás: SCP-475 egy díszes szappanszobor, amely egy azonosítatlan pápát ábrázol. A szobor tövébe a következő mondat olvasható: „A tisztaság az istenfélelem mellett áll". Az elemzés azt mutatja, hogy az objektum hosszú szénláncú telített zsírsavakból (CH3-(CH2)n) áll, amelyek tömegének 89,7%-át teszik ki, a maradék 10,3% pedig ███████-████-hez hasonlatos, mi hidrofil fejként kapcsolódik hozzá. Úgy gondolják, hogy a ███████-████ adja SCP-475 egyedi tulajdonságait, de minden próbálkozás ennek a vegyületnek az újra alkotására kudarcot vallott.

Amikor SCP-475 vízzel érintkezik és bőrre kerül, minden felhalmozódott idegen szennyeződést eltávolít. A tesztelt anyagok közé tartoznak az elhalt bőrsejtek, az izzadtság, a testi paraziták, a penész, a szennyeződés és mosószerek. A teszt utáni vizsgálatok kimutatták, hogy az idegen szennyeződések 100%-át eltávolították, ami statisztikai anomália. Ez a folyamat csak akkor következik be, ha emberi bőrön alkalmazzák. SCP-475 nem embereken való használatára tett eddigi kísérletek kudarcot vallottak a rendellenes hatás terén. A vizsgálatok rendellenes állatokon, mint például SCP-1845 vagy SCP-2050, jóváhagyásra vár. A szokásos szappanokkal ellentétben SCP-475 használata, nem károsítja azt.

SCP-475 másodlagos rendellenes hatásai akkor nyilvánulnak meg, ha egy szervezett valláshoz tartozó tagon használják. Az alanyok általánosan nagyobb mentális tisztaságról számolnak be, jobban kezdenek ragaszkodni az egyházi tanokhoz és legalább 15-ös centiakival magasabbra értékelődnek a Brandon-Spencer jámborsági skálán. Ezek a hatások annál intenzívebbek, minél tovább használja az alany az objektumot, ami a helyi valóság megváltozásához is vezet, amit aképpen jellemezhető, hogy alany 5 méteres körzetén belül minden víztömeg olyan egyenértékű folyadékká alakul, amelyet az alany vallásában „szentnek" tekinthető. Példák ezekre a változásokra a Teszt-Napló-475-ben találhatóak.


Függelék: SCP-475 alapítványi védelem alá került, amikor a Horizon Kezdeményezés alárendelt elemei feladták az irányításukat. Ezek az elemek arra hivatkoztak, hogy megőrizzék az egységet és megakadályozzák a belső harcokat, hogy senki se tarthassa meg az érintett tárgyat. SCP-475 állítólag ████ ███████, katolikus bíboros lakhelyéről került elő, akit a „fejjel lefelé történő keresztre feszítésnek" megfelelő sérülések következében elhunytnak nyilvánítottak*. 

A következő anyagokat is biztosították:

Ezt a dokumentumot azért írom, hogy megőrizzem a belém fektetett személyes kinyilatkoztatást. Az elmúlt években megküzdöttem a hitemmel. Miután papírra vetették, az ötlet abszurdnak tűnt. Én vagyok a hit vezetője. Én vagyok az, akinek a szavazata határozta meg Péter utódját. Én vagyok az, akinek tagadhatatlan bizonyítéka van Isten dicsőségéről. A Kezdeményezés minden félrelépése és istenkáromlása ellenére tagadhatatlan bizonyítékot szolgáltatott Isten dicsőségéről. Bizonyíték, amelyet vissza kell fogni a világ elől a okkult erőkkel kötött kifürkészhetetlen megállapodások miatt, amik nem a megváltáltásért léteznek. Ennek a tagadhatatlan bizonyíték ellenére birkózok a félelmeimmel, hogy Isten nem mindenható. Hogyan tud egy olyan dicsőséges és mindenható Isten amellett állni, minthogy hamis bálványokat használjon, hogy kifejtse erőit az emberek felett? Isten kegyelméből azonban félelmeimet elfojtották. Előző este láttam Mária jelenését. Hiábavaló lenne megpróbálni megragadni ennek a dicsőségét, de ez túl csodálatos élmény volt ahhoz, hogy visszatartsuk. Kint voltunk a tengeren. A hullámok alól láttam a megtisztulásra váró Egyházi Bűnbánót. Még lejjebb, mélyen alatta pedig maga a Teremtés. Körülöttünk a szentek aranyozott szobrai voltak, mindegyikük egy templomhoz kapcsolódva, messze alattunk. Maga a Szűzanya pompás volt, egy talapzat tetején helyezkedett el, mely talapzatot egy sokszárnyű tűzlény hordozott. Jobb karjában a Megváltót tartotta. Baljában pedig egy márványtömböt. Megbízott bennem és elmondta a célomat. A márványba zárták a Mennyország kulcsait, magát az Egyház Hivatalát, a szentekkel való kapcsolattartás felhatalmazását. El kellett vennem „ki kell szabadítani a kulcsokat" és megtisztítani az Egyház Aktivistáit. Aztán majd „Minden tiszta lesz". Amikor felébredtem, egy szappantömb hevert az éjjeliszekrényemen. Furcsa volt, de nem kérdőjeleztem meg Isten mesterkedéseit. Attól az éjszakától kezdve, minden napom ködös volt. Lelkesen dolgoztam, hogy teljesítsem eme küldetést. Még a mai napig is vannak kétségeim. De én csak egy ember vagyok. Természetemhez tartozik, hogy kétkedjek. Ha egyszer biztos lehetek valamiben, akkor az az, hogy egy fogaskerék vagyok Isten tervében.

SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora