SCP-973 (Smokey)

16 2 0
                                    

Osztály: Euclid


Különleges Elzárási Eljárások: Az SCP-973 természete kizárja, hogy az alapítványon belül teljes mértékben elzárják. Az általa jelentett veszély miatt az Egyesült Államok ██ útvonalának 60 kilométeres szakasza, amelyen SCP-973 megnyilvánul, folyamatosan műholdas megfigyelés alatt kell tartani. Azokat a járműveket, amelyek 22:00 és 04:30 között próbálnak haladni az autópálya kijelölt szakaszán, a ███ és ███ kijáratok elkerülő utakra kell terelni az Alapítvány munkatársainak. A ellenállókat erőszakkal le kell tartóztatni és őrizetbe kell venni, ha szükséges.


Leírás: Az SCP-973 két entitásból áll. Az SCP-973-1 egy rendőrségi cirkáló, amely hasonlít a ███████ állami rendőrök által az 1970-es évek elején használt autókra. Úgy tűnik, a jármű elég rossz állapotban van: a szemtanúk beszámolóiban folyamatosan emlegették az ajtókon és a motorháztetőn lévő nagy horpadásokat, erősen megrepedt szélvédőt, erős rozsda foltokat és laza, ragasztószalaggal rögzített hátsó lökhárítót.

Az SCP-973-2 egy negyvenes évei végén járó kaukázusi férfi, aki ███████ állami rendőr egyenruhát visel, amely ugyanabból az időszakból származik, mint az SCP-973-1. A szemtanúk leírása szerint kopaszodó, enyhén túlsúlyos és kormányos bajusza van.

Az SCP-973 éjszaka jelenik meg, amikor egy másik jármű belép a kijelölt területre, és feltételezhető, hogy az adott egy bizonyos sebesség feletti gyorsulása váltja ki. Ez az érték változó, az átlag 88,5 km/h tartományban van, de bárhol 53,3 km/h és 112,7 km/h között mozoghat. Egyelőre nem találtak megjósolható mintát vagy összefüggést az eltérő határértékek között.

Ha ezt a határt átlépik, az SCP-973 körülbelül 0,4 km-re megjelenik a jármű mögött, és bekapcsolja szirénát és a villogót és nagy sebességgel üldözi a célpontot. Az üldözött jármű rádióján folyamatosan lejátssza a következő mondatot amely a „Fuss, [ADATOK TÖRÖLVE]" szavakból áll. Az esetek ██%-ában az üldözött jármű SCP-973-mal autós üldözésbe kerül, általános SCP-973 1-6 percen belül utoléri a járművet Ezen a ponton: [ADATOK TÖRÖLVE].

Az érintett úttest 6,4 kilométeres körzetében harmincnégy személy és tizenkilenc jármű maradványait találták meg. A holttestekben okozott károk közé tartozik a kibelezés, a nemi erőszak, [ADATOK TÖRÖLVE], és három olyan eset, amikor a test olyan mértékben megsérült az ütközés következtében, hogy a vizuális azonosítás lehetetlen volt. Öt túlélő az alapítvány őrizetében van, mindegyikük különböző fokú mentális traumáktól szenved. A feltárt járművek súlyos károkat, valamint súlyos égési sérüléseket szenvedtek el a belső térben.


1. kiegészítés: Az SCP-973 által érintett autópálya lebontása hatástalannak bizonyult. A ██ állami út egy részének 1983-ban történt lebontása miatt az SCP-973 átköltözött jelenlegi helyére.

2. kiegészítés: 08/██/20██ - Az SCP-973 elfogására és elzárására tett kísérlet kudarcot vallottak, ez a küldetés kilenc ügynök halálát követelte. Az SCP-973 vélhetően megsebesült, de nem hallt meg , kilenc nappal később ismét megjelenik. Az első kézből származó beszámolók különböznek az SCP-973-2 megjelenésével, amint ez a ████████ ügynök küldetés utáni interjújából látható:

████████ ügynök: Nem igazán tudom leírni. Másképp nézett ki. A szeme vörös volt, emlékszem rá, és a szája csak ez a fekete lyuk. Se fogak, se nyelv, csak egy lyuk. Túlságosan el voltam foglalva a lövöldözéssel, hogy jobban lássam.

3. kiegészítés: Úgy tűnik, hogy az SCP-973 hatásterülete bővül, csakúgy, mint a megnyilvánulások időtartama. A biztonsági protokollokat ehhez igazították.

SCP (Secure, Contain, Protect)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang