Besorolási osztály: Safe
Különleges elszigetelés eljárások: SCP-127 nem veszélyesebb, mint egy normál lőfegyver, függetlenül a típusától. Azonban, mivel rendkívüli tulajdonságokkal rendelkezik, amikor nincs használatban, vízben és kalciumban gazdag fehérjeoldatban kell szuszpendálni. Ebben az időben csak a kutatócsoport férhet hozzá SCP-127-hez.
Leírás: SCP-127, az első pillantásra egy szabványos MP5K géppisztolynak látszik. Vizsgálatok kimutatták, hogy eltekintve a külső acél héjtól, a lőfegyver teljes mértékben szerves és él. A fegyver lőszereit kezdetben emberi fogaknak hittük. Azonban DNS-vizsgálatok kimutatták, hogy a "golyók" nem földi lénytől származnak. SCP-127 két beállítást tartalmaz: félautomata és teljesen automata, mikor az egyik beállítást átváltjuk a másikra, hangos nyögés hallatszik a fegyverből. Amikor a fegyver elfogyasztja a tárát, ami tipikusan 60 lövés, körülbelül 3-5 napig ismét növekedni kezd az új lőszer eredeti nagyságára. A tárat próbáltuk leválasztani, ám az stabilan a fegyverhez nőtt. SCP-127 nem igényel fenntartáshoz vizet és kalciumban gazdag fehérjét ebben az időszakban. SCP-127 eredetileg Mr. James █████████████ házában találták meg ügynökeink. Mr. █████████████ szívroham általi halottnak találták 1991. november 17-én, éjjel. A halottkém jelentések szerint Mr. █████████████ valamikor november 8-án, reggel halt meg, és csak több mint egy héttel később vették észre a hullát. Az egyén ismeretlen körülmények között halt meg. A fegyverekben gazdag gyűjteményét az ATF és az FBI gyűjtötte be. SCP-127-et a vizsgálatok és a katalogizálás során vettük észre.
Kiegészítés: 199█-ben nyilvánítottuk Safe kategóriába.
DU LIEST GERADE
SCP (Secure, Contain, Protect)
ÜbernatürlichesA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.