SCP-955 (Mr. Butusbogár)

9 1 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: Az SCP-955-ös egyedeket egy kültéri acélszitával ellátott kennelben kell elzárni, amely megfelelő vízelvezetést biztosít. A szitahálónak képesnek kell lennie, hogy befogadja a fiatal példányokat, a szitát pedig korróziógátlóval kell bevonni és rendszeresen ellenőrizni kell, hogy nem sérült-e. Minden kennelnek elegendő mérettel kell rendelkeznie ahhoz, hogy példányok gyakorolhassanak. Javasoljuk, hogy minden kennel tartalmazzon különféle tartós gumi vagy műanyag állatjátékokat, hogy csökkentse az egyedek stresszét. Az egyedeket napi 1-4 liter fruktózoldattal kell táplálni és szabad hozzáférést kell biztosítani számukra a tiszta, friss vízhez.

Javasoljuk, hogy a személyzet korróziógátló védőfelszerelést viseljen, amikor a kennel területére látogat, és kerülje el a véletlen, fenyegető mozdulatokat, vagy az egyedek megijesztését. A 34-es Telephely gondozói arról számoltak be, hogy a halk zene és a gyermekek nevetésének hangjainak lejátszása hatékonyan csökkenti az ott elhelyezett SCP-955-ös példányok szorongását. Ha egy SCP-955-ös egyed megsérül, a gondozóknak először meg kell győződniük a védőfelszerelésük épségéről, majd lassan meg kell közelíteniük az egyedet, majd fizikai kontaktust kell létrehozniuk vele: a példány felső mellkasának, vagy páncéljának finom simogatása megnyomtatja az egyedet.


Leírás: SCP-955 egy ízeltlábúakhoz hasonló szárazföldi élőlényfaj, amely az Észak-Amerikai mérsékelt övi területeken őshonos. Ezen lények átlagos hossza 20 és 200 centiméter között fordul elő, hagymaszerű fejük van, amely felületesen hasonlít egy mélytengeri halra, mely egy nagy szájjal, kiterjedt fogazatuk van teli, flagellum-szerű szervek veszik körül fejét, minek tetején pedig a szemei találhatóak, ezek között egy antennaszerű szerv is látható, uszonyszerű kinövései pedig a fejének hátsó részén fordulnak csak elő, végezetül hosszúkás testszegmensből, több pár lábpár nő ki. SCP-955 fiatal egyedei világosszürke színben fordulnak elő, míg az érett példányok a barnától a fekete színig terjednek.

Ha megijednek vagy fenyegetve érzik magukat, az egyedek felemelik a fejüket és a mellkasukat a földről, miközben sikoltozó kiáltás hallatnak, majd viszkózus, ragacsos, bűzös és maró nyálkát lövellnek ki több irányba is a szájukból és kinövéseikből, majd megpróbálnak elmenekülni vagy befurakodni a földbe. Az SCP-955 kifejlett példányai több méter távolságra is képesek kifecskendezni a nyálkáikat. A nyálka maró hatású a fémekre és a legtöbb szerves anyagra (beleértve az élőlények szövetjeit, kivéve magát az SCP-955-öt) és neurotoxint is tartalmaz, amely rendkívül fájdalmassá teszi a védelem nélküli érintézést az anyaggal.

Úgy tűnik, hogy az SCP-955-ös intelligencia szinte, nagyjából egy fiatal kutyáéhoz hasonlítható. Az élőlények kíváncsiak, nagyon szociálisak, játékosak és vonzódnak az élénk színekhez, a magas hangokhoz és a cukorhoz. Mind a huszonhárom élőhelyéről származó és begyűjtött SCP-955-ös egyedgyűjtemény olyan helyen fordultak elő, ahol egy vagy több lény kapcsolatba kerülhetett, egy vagy több emberrel, jellemzően erdős, de lakott területeken, játszótereken, iskolaudvarokon, vagy hasonló helyeken, ahol fizikailag aktív emberek látogathatták meg őket. Az SCP-955-ös organizmusok között, amelyeket a tevékenységek vagy az illatok vonzanak, hamar megközelítik az embereket, miközben arcszerveiket vonaglgatják, uszonyaikat csapkodják, miközben morgó vagy sziszegő hangokat adnak ki – az SCP-955-ös fogságban való viselkedésének vizsgálata azt sugallja, hogy ezek a hangok az izgatottságát jelzik és azt a vágyát, hogy barátságos vagy játékos módon érintkezhessen az emberekkel. Amikor az emberek, akik SCP-955-tel találkoznak, riasztással vagy erőszakkal reagálnak az organizmusok közeledésére, a fent említett fenyegetésekre reagáló viselkedést mutatják.

Úgy tűnik, hogy a nyák kibocsájtási műveletének hiányában a kutyák és a hét év alatti gyermekek általában nem érzékelik SCP-955 megjelenését vagy viselkedését riasztónak vagy fenyegetőnek. Számos gyermeket, akik káros incidens nélkül kölcsönhatásba léptek egy SCP-955-ös egyeddel, fel lettek kérve, hogy rajzolják vagy írják le a szerzetet, mely eredmények következetesen SCP-955-öt „aranyosnak" vagy „borzosnak" mutatták be.** A megfigyelések szerint, különösen a kisgyermekek élvezik az SCP-955-tel való interakciót, ami gyakran magába foglalja, a velük való szoros fizikai kapcsolat fenntartását és kezelését is. A fényképeken ábrázolt példánnyal, több más egyeddel együtt, egy óvodás csapat találkozott elsőként a ████████ Nappali Iskola területén, Connecticut államban. A tanulók a példányokat „Mr. Butusbogár és babáiként" nevezték el és bevezették őket az iskola létesítményébe, ahol néhány napig ott is maradtak, mígnem találkoztak a tanulókból és felnőttekből álló vegyes csoporttal, mely traumatikus eredményekkel zárult.

SCP-955 étrendje a természetes élőhelyén nem ismert, de nincs arra utaló jel, hogy húsevő lenne.


*Dr. Patel azt feltételezi, hogy SCP-955-nek olyan hatása lehet, amely arra készteti a kisgyermekeket, vagy egy osztályt, hogy másképp érzékeljék az egyedet, mint az idősebb gyermekek vagy felnőttek.

**Úgy tűnik, hogy ez a hatás, a hasonló hatások fordítottja az SCP-252 és az SCP-2662 esetén tapasztalt félelemnek és rituális odaadásoknak.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now