SCP-1154 (Koncepcionális Sárkány)

227 12 3
                                    

Besorolási osztály: Safe


Speciális elzárási eljárások: Az SCP-1154 a ██-es raktáregységben tárolandó, a ██-es telephelyen. SCP-1154 egy 15cm x 15cm-es lezárt tartályban tárolandó. SCP-1154-et egy (1) biztonsági őr felügyelete alatt kell tartani mindenkor. SCP-1154 megtekintése csak D-osztályú személyzettel lehetséges. Amennyiben SCP-1154 bármilyen más komponensét felfedezik, azonnal el kell zárni, és biztosítani Zeta-29 ("Sárkányölő") elit csapat által. Amennyiben SCP-1154 érintkezik bármilyen civillel, azt az intézmény őrizetbe veszi 2 (két) hétre. Amennyiben ezen időszak végén a jelenségek nem múltak el, be kell adagolni egy A-osztályú amnéziás szert, amitől emlékezetét veszti. Bármilyen teszt végzése SCP-1154-el 2 (két) 3-as szintű személyzet felhatalmazásával történhet meg. 


Leírás: SCP-1154 elnevezésének részét képezi a média által kreált versek, novellák, egy regény és egy VHS-kazetta. Az összes komponense tematikus hivatkozás entitásokra, amelyek a "sárkányra" utalnak. Ennek az entitásnak a leírása megegyezik SCP-1154 komponenseinek leírásával, SCP-1154 ezért pontos mása a tradicionális európai sárkánynak. SCP-1154 anomáliás hatásai akkor váltak nyilvánvalóvá, amikor egy ember megnézte azt, a továbbiakban a téma. Az elmúlt két hét alatt a következő jelenségeket tapasztalta:

Értékek, mint ékszerek eltűnése.

Az álmokban hüllőszerű lények feltűnése.

A környezeti hőmérséklet drasztikus növekedése.

Egy érzés, mintha valami mindenhová követné.

Spontán öngyulladás. (Ez nem következett be minden alannyal, kritériumai még nem ismertek. A holttest ezután eltűnik.)


Egy összegzés SCP-1154 komponenseiről. A komponensek felfedezésük ideje szerint vannak számozva.


SCP-1154-1: Egy vers az 1600-as évekből, névszerint "[KITAKARVA]-bestia". A vers leírja, hogy egy királyságot hogy támadott meg egy sárkány, és a király hogy küldött három lovagot a sárkány legyőzésére. A lovagok közül kettő meghalt, de a harmadik lovagnak sikerült a sárkány hátán feljutnia a nyakához, majd átszúrni a torkát. Akkor egészben elfogyasztották, a vers pedig a következő szavakkal végződik: ,,És áldott dicsőséggel ünneplik meg az idegen égboltról jött sárkány elpusztítását."

SCP-1154-2: Egy kiadatlan regény, az "Arany Küldetés". Egy tudós és a csapata útját követhetjük végig, amin megkísérlik megölni a "Sárkánykirály"-t, de az epilógus leírja, hogy a tudóst megszállják, így Ő lesz az új "Sárkánykirály".

SCP-1154-3: Egy rövid történet "A sárkány árnyéka". A történet egy fiatal fiú szemszögéből íródott, aki a házában élő sárkánytól fél. A sárkány egy kutyaméretű, rovarszerű lénynek írja le. A sárkány kergeti a fiút a háza körül, majd megöli és elfogyasztja.

SCP-1154-4: Egy sárkányról készült krétarajz. 

SCP-1154-5: █████ ███████ álomnaplója. A leírt álmok 90%-a valamilyen formában tartalmaz sárkányt, gyíkot vagy tüzet. Teljesen ismeretlen, hogy ez a személy miért tapasztalta SCP-1154 által okozott anomáliákat, mivel a többi érintet álomnaplóiban nincsenek ehhez hasonló anomáliák.

SCP-1154-6: Egy 1933-ban forgatott film, "Kouen, Az Örök Sárkány!" A film cselekménye egy sárkányról és a katonaság próbálkozásairól szól. Minden próbálkozás kudarccal végződött, a film végén pedig az látható, amint a hatalmas hüllő elpusztítja az utolsó túlélőket. 

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now