SCP-111 (Sárkány Csigák)

257 16 1
                                    

Besorolási osztály: Biztonságos


Speciális elszigetelési eljárások: SCP-111 minden elfogott példányát a 19-es részlegben, a ████████ épületszárnyban kell tárolni, 5 köbméteres plexiüveggel lezárt, mérsékelt erdei környezetben. A hőmérsékletet 30°C alá illetve fölé helyezni szigorúan tilos. Az etetés heti egyszeri ciklusként zajlik, 3 kg-nyi jégsalátát kell adni a példányoknak. Az elzárási kamrában egy ízelpárologtató helyezkedik el, mely 50%-os páratartalmat biztosít a helyiségnek tűzesetek elkerülése érdekében. SCP-111 példányainak párzási idejében a személyzetnek kell összegyűjtenie a tojásokat, és elszállítani azokat a Biológiai Tanulmányozási fagyasztáshoz.


Leírás: SCP-111 nyilvánvalóan egy mesterségesen előállított gerinctelen, csigákra hasonlító faj. SCP-111 átlagos felnőtt példányai 20 centiméter hosszúak, 12 centiméter szélesek, és 15 centiméter magasak, bár a pontos méret eltérhet a mintapéldányok között. SCP-111 példányai különböznek a hagyományos csigáktól, mivel melegvérű anyagcserével, összetett szemekkel, csontos csápokkal, komplex gerinces típusú állkapocs-szerkezettel, fokozott intelligancia szinttel rendelkeznek (melynek ██████ tesztnaplóját a személyzet elkérheti), valamint kemény héjszerkezete van a példányok tojásainak.

 SCP-111 példányai különböznek a hagyományos csigáktól, mivel melegvérű anyagcserével, összetett szemekkel, csontos csápokkal, komplex gerinces típusú állkapocs-szerkezettel, fokozott intelligancia szinttel rendelkeznek (melynek ██████ tesztnaplój...

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A legtöbb abnormális esetben SCP-111 példányai kis üreges zsákokat hordoznak az alsó állkapcsuk alatt, mely emésztési melléktermékből származó metánt tartalmaz. A légcső belsejében lévő [ADAT ELTÁVOLÍTVA]-ben egy öngyújtóhoz hasonló szerv található, mely meggyújtja a metánt, miközben a tárgy lélegzik. A lények ilyenkor lángcsóvát fújnak ki a szájukból. Az említett tüzes légzés általában stressz vagy harag következtében jelentkezik, és lehet, hogy a példányok nem nyilvánvalóan megsemmisítésként használják ezt a funkciót, sokkal inkább figyelmeztetésképpen. Valószínűleg a metánzsákok korlátozott mérete miatt következik be, hogy a példányok igénylik a magas keményítőtartalmú élelmet. SCP-111 viselkedése nem egyeznek más csigafajéval, beleértve az emberi fül számára könnyen hallható fütyülést és nehéz légzéseket, az olyan érzékeléseket mint [ADAT ELTÁVOLÍTVA], és a fiatalok gondozása. A 111-a dokumentumon alapuló kísérleti eredmények arra következtetnek, hogy az utódok a szüleikre emlékeztetnek.


Előzmények: A ██/██/████ csomag 12 darab SCP-111 tojást és a 111-a dokumentumot tartalmazta, mely [ADAT ELTÁVOLÍTVA] lett postázva az Alapítvány elülső épületszárnyára. Az Alfa-4-es Mobil Munkacsoport nem tudta megtalálni a csomag feladóját.


Documentum-111-a: Új csomag Dr. Wondertainmenttől, azaz a SÁRKÁNY-CSIGÁK-tól. A tökéletes háziállat a fantázia-kedvelő gyermekek számára. Gondoskodási és kikeltési instrukciók:

1. Miután elolvasta ezt a dokumentumot, vegye ki a tojásokat a dobozból. Vigyázzon, nagyon törékenyek!

2. Tegye a tojásokat meleg, biztonságos helyre,és várjon 7-10 napot.

3. Tartsa a kezében sokat az újonnan megszületett SÁRKÁNY-CSIGÁK-at, hogy az anyjuknak érezzék önt.

4. Élvezze a SÁRKÁNY-CSIGÁK társaságát!

A SÁRKÁNY-CSIGÁK etetésére nyers zöldség, bab, brucelózsír szolgálhat, vagy bármilyen salátaanyag, amit nem akar megenni a kisgyerek. Ne feledje, naponta egyszer egy pohárnyi vizet kell adni a kis háziállatoknak! Az Ön élvezete érdekében a SÁRKÁNY-CSIGÁK-nak 6 típusa van:

1. Slimybellies - Imádnivaló és könyörtelen kisfiúk, félelmetes tűzmintájú bőrrel, kis fekete szarvakkal és hassal, ráadásul egy pettyes sárgás csigaházzal. Gyönyörű vörösbegy tojásból kel ki.

2. Oozedrakes - Kegyetlen kis teremtmény, finom, banánszínű bőrrel, göndör szarvval, és kagyló alakú csigaházzal. Halványbarna tyúktojásból kel ki.

3. Goowyverns - Sötét-szürke bőr, lapított kagyló-alakú csigaház, ami a Goowyverns-nek egy egyedi, tengeri szörny alakot kölcsönöz. A tojások fantasztikus üveges-zöld színűek.

4. Blobworms - Zöld- és aranycsíkos bőr, hegyes csigaház és egy szarv, nem is beszélve a szőrös farkincáról! A tojások sárgás-ezüst színűek.

5. Glowdrakes - A Doctor Wondertainment újdonsága! A kicsikék kékes-feketés Slimybellies-ként néznek ki.... amíg fel nem gyulladnak! A Glowdrakes sötétben világít. A tojások aranyszínűek, kis piros pontokkal.

6. Gunkwyverns - A puha, zöld bőrű, és kupolás csigaházú Gunkwyverns tökéletes háziállat! A tojások átlátszóak, így láthatja a SÁRKÁNY-CSIGÁK-at fejlődés közben.

Szülői figyelmeztetés: Mivel a Doctor Wondertainment SÁRKÁNY-TOJÁSAI tüzet lélegeznek, tüzet okozhatnak. A játékidő maximális élvezése miatt tűzöltó-készülék használata javasolt. Ennek ellenére a Doctor Wondertainment nem köteles kárpótlást fizetni, bíróság elé mennie, a termék használata során bekövetkező sérülés, anyagi kár, vagy halál miatt. E dokumentum olvasása során és a SÁRKÁNY-CSIGÁK inkubálása során Ön egyetért és elfogadja az összes feltételt, és elveszíti a perekhez való jogát, tiltakozásokat, tiszteleti párbajt, stb.

Élvezze az árut!

SCP (Secure, Contain, Protect)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora