SCP-022 (A Hullaház)

79 6 0
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Különleges elszigetelési eljárások: SCP-022 lezárására a 022-827-es incidenst követően páncélterem ajtót szereltek fel. Ez a zár mindig zárva marad, kivéve, ha SCP-022-1 egy példánya megjelenik. SCP-022 eredeti ajtaja a 022-827-es incidens során megsemmisült, és a pótlási kísérletek kudarcba fulladtak. Biztonsági kamerákat szereltek fel SCP-022-1 megfigyelésére.

Abban az esetben, ha SCP-022-1 egy példánya megjelenik, az automatizált rendszereknek el kell égetniük, amint elhagyja SCP-022-t. Ekkor a páncélterem ajtaját ki lehet nyitni, hogy beengedjék a takarító személyzetet. Ha az automatizált rendszerek nem tudják elpusztítani SCP-022-1 példányát, akkor az elhárító csapatoknak engedélyezik a belépést és a semlegesítést. Semmilyen körülmények között nem léphet be élő ember SCP-022-be, kivéve a 4. osztályú személyzet parancsára, tesztelési céllal. A 4. osztályú személyzet elrendelheti SCP-022-1 példányainak elfogását és fogva tartását is; azonban SCP-022 elszigetelő létesítményeiből nem távolíthatók el.


Leírás: SCP-022 egy hullaház a nagy-britanniai [SZERKESZTVE] kórház alagsorában. Egészen 198█-ig nem jelentettek rendellenes eseményeket a hullaházban. Először 198█ novemberében érkeztek jelentések furcsa tevékenységről. Az alapítvány hamarosan karantén alá helyezte a területet, és hivatalos közleményben közölték, hogy az egész épületet lebontották. A furcsa tulajdonságok hirtelen megjelenésének okát még mindig vizsgálják.

A hullaházban időnként kinyílik egy véletlenszerűen kiválasztott fiók/ajtó, és egy letakart lepedő alatt egy holttestet lehet felfedezni. Körülbelül hat perc múlva a hulla megelevenedik, és megpróbálja elhagyni a hullaházat. Ekkor a hulla az SCP-022-1 jelzést kapja. Néhány esetben a hulla túlságosan sérült vagy bomlott ahhoz, hogy sikeresen elhagyja SCP-022-t, vagy ahhoz, hogy felkeljen az asztalról, amelyen fekszik. Ebben az esetben SCP-022-1 jellemzően addig küzd és rángatózik az asztalon, amíg a holttest ki nem fullad. Ha az SCP-022-1 egy példánya az asztalon maradva lemerül, az asztal visszacsúszik a fiókba, amely ezután becsukódik. A jelentések szerint az ilyen eseményt követően azonnal érezhető az égett szövet szaga.

SCP-022-1 példányait fenntartó energiaforrás jelenleg ismeretlen. A példányok nem lélegeznek, nem esznek és nem alszanak, és a testük nem termel hőt. Az SCP-022-1 példányok elemzése a lejáratot követően nem találtak rendellenes szerveket vagy vegyi anyagokat; úgy tűnik, hogy teljesen emberi holttestek.

A példányok fizikai ereje is meghaladja a normál emberekét. Bár a közvetlen tesztelés problematikusnak bizonyult, a kutatók becslése szerint az erőnövekedés körülbelül 500 N (112 font) emelőerővel nagyobb, mint amit egy hasonló állapotban lévő emberi testtől várnánk. Az elemzés folyamatban van annak megállapítására, hogy ez a hatás összefüggésben van-e az ismeretlen erőforrással, vagy egy teljesen különálló jelenségről van szó.

Amikor a testrészeket leválasztják SCP-022-1-ről, a legnagyobb tömegű rész megtartja a hatását; az összes többi darab inaktívvá válik. A fej vagy az agy elpusztítása nem semlegesíti az SCP-022-1-et; ehelyett a törzs és a végtagok maradnak életben. Úgy tűnik, hogy a szövetek teljes megsemmisítése az egyetlen módszer SCP-022-1 példányainak sikeres megszüntetésére. Ha az SCP-022-1 példányai önmagukban maradnak, egyszerűen elpusztulnak; minden mozgás megszűnik, és úgy tűnik, hogy ismét normális holttestekké válnak. Az, hogy ez mennyi időt vesz igénybe, attól függ, hogy mennyire sérült a test és milyen gyorsan bomlik el, és két naptól három hétig terjedhet.

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now