Az Alapítvány biztonsági hozzáférési rendszere szabja meg, hogy a személyzet adott tagja milyen információkhoz férhet hozzá. Fontos, hogy a szükséges szint nem jelent azonnali hozzáférést minden adott szintű információhoz: mindenki kizárólag a számára szükséges információt kaphatja meg, melyet az adott részlegre kirendelt diszkréciós tiszt felügyel.
0. Szint (Kizárólag Hivatali Használatra) - 0. Szintű hozzáféréssel azok az alkalmazottak rendelkeznek, akiknek nem szükséges a munkájukhoz a paranormális tárgyaknak vagy azok elzárásának ismerete. A nyílt részlegeken dolgozó irodisták, logisztikai alkalmazottak, és takarítók általában ilyen hozzáféréssel rendelkeznek. Semmiféle operatív adathoz nem tudnak hozzáférni.
1. Szint (Bizalmas) - Az 1. Szintű hozzáféréssel rendelkező személyzet paranormális tárgyak közelében dolgozik, de semmiféle közvetlen vagy közvetett kapcsolatba nem lép azokkal, valamint nem rendelkezik semmilyen információval az elzárt tárgyakról és entitásokról. Az 1. Szintű hozzáférést általában az elzárást végző, vagy valamilyen bizalmas információt kezelő telepek irodai, logisztikai és takarítást végző alkalmazottai kapják.
2. Szint (Korlátozott) - A 2. Szintű hozzáférést azon biztonsági és kutatói személyzet kapja, amely szükséges, hogy információval rendelkezzen az elzárt paranormális tárgyakról és entitásokról. A kutatói személyzet, a terepügynökök és az elzárási specialisták nagy része ilyen hozzáféréssel rendelkezik.
3. Szint (Titkos) - 3. Szintű hozzáférést általában a szenior biztonsági alkalmazottak és kutatók kapnak, akiknek részletesen, mélységeiben ismerniük kell a paranormális tárgy vagy entitás forrását, felfedezésének körülményeit, és az elzárással kapcsolatos hosszútávú célokat. A legtöbb szenior kutató, projektmenedzser, biztonsági tiszt, az elhárítócsoportok tagjai és a Különítmények tagjai 3-as Szintű hozzáférési szinttel rendelkeznek.
4. Szint (Szigorúan Titkos) - 4. Szintű biztonsági hozzáférést a vezetés szenior tagjai kaphatnak, akiknek szükségük lehet a teljes helyszínre, vagy akár a teljes régióra vonatkozó információkra, valamint hosszútávú stratégiai adatokra az Alapítvány műveleteivel és kutatásaival kapcsolatban. 4-es szintű biztonsági hozzáféréssel általában csak a telepigazgatók, a biztonsági főnökök vagy a Különítmények parancsnokai rendelkeznek.
5. Szint (Thaumiel) - 5. Szintű hozzáférést az Alapítvány legmagasabb rangú adminisztratív tagjai kapnak, mely tulajdonképpen korlátlan hozzáférést biztosít számukra mindennemű stratégiai vagy egyéb bizalmas információhoz. 5. Szintű biztonsági hozzáféréssel általában csak az O5 Tanács tagjai, illetve néhány kiválasztott alkalmazott rendelkeznek.
SZEMÉLYZETI OSZTÁLYOK: A személyzet osztályozása az alapján zajlik, mennyire lehetnek kitéve potenciálisan paranormális tárgyaknak, entitásoknak, vagy jelenségeknek.
A Osztály - Az A osztályú személyzet stratégiailag létfontosságú az Alapítvány működéséhez, így semmilyen körülmények közt nem férhet hozzá közvetlenül anomáliákhoz. Ha a körülmények megkövetelik, hogy A osztályú személyzet egy anomália közvetlen közelébe kerüljön (például elzárási egységeknek helyt adó telep), az A osztályú személyek nem léphetnek be az elzárási egységeknek kijelölt területre, és állandóan biztonságos helyen kell tartózkodniuk. Vészhelyzet esetén az A osztályú személyzetet azonnal evakuálni kell a kijelölt biztonságos külső helyszínre. Az O5 Tanács tagjai minden esetben A osztályú személyzetnek minősülnek.
ESTÁS LEYENDO
SCP (Secure, Contain, Protect)
ParanormalA világunkban vannak bizonyos anomáliák, amik nagyon kíváncsivá teszik az embert. Az ember ezáltal kutatni kezd utánuk, vizsgálni kezdi őket, és elzárja őket.