SCP-1503 (Agórafóbiás Szikla)

91 4 0
                                    

Besorolási Osztály: Biztonságos


Különleges Elzárási Eljárások: SCP-1503-t 100 m-es körzetben körülvevő területet a 75-ös Telephelyként van elismerve. A 75-ös Telephelyet szögesdróttal kell körbe keríteni. A 75-ös Telephelyen belüli területet mozgásérzékelők és biztonsági kamerák segítségével kell megfigyelni. A nyilvános behatolás vagy a vandalizmus bármilyen jelét haladéktalanul jelenteni kell. Ha az SCP-1503 megközelíti a kerítést 10 m-es távolságon belül, akkor az egész 75-ös Telephely újra lesz telepítve és SCP-1503 köré fog koncentrálódni.


Leírás: SCP-1503 egy teljesen kőből készült tudatos entitás, amit az Ungaran-hegy déli oldalán Közép-Jávában, Indonéziában fedeztek fel. SCP-1503 megjelenése csekélynyit hasonlít egy humanoidra és a szétporladás és moha/zuzmó növekedésének jelei mutathatóak ki a felszínén. További vizsgálatok után megállapítottuk az SCP-1503 bal oldali mutatóujja jelentősen elhasználódott a jobb oldali mutatóujjához képest. A time-lapse fotózás alkalmazásával megállapították, hogy SCP-1503 maximum 1 m/év-es mozgási sebességre képes.

SCP-1503 mozgása és iránya alapján megállapították, hogy összesen 656 m-t mozdult el az eredeti helyéről. SCP-1503 eredeti kiindulópontja egy nagy magasságban lévő barlangig követhető vissza. A barlang belsejében ősi Bráhmiban írt szövegek vannak a falakba vésve. A belső tér eróziós mintái alapján 200-300 évet becsültek az írások egyes példányai között. A legtöbb írás olvashatatlan, de az az öt felirat, amelyek megfejthetők, amelyeket a legújabbaknak gondolnak, azok Kr.e. 100-tól Kr.u. 1200-ig terjedő időszakban keletkeztek.



Archív DokumentumR-1503-2

Megjegyzés: A feliratokat a hozzávetőleges dátumok szerint sorolják fel.


1st Lefordított Szöveg

Ma, amikor sétáltam, [láttam/éreztem] egy [föld/szikla] felemelkedését a kék [tengerből/vízből]. A [hangját/születését] szép volt [olvashatatlan] otthonról. [De] vissza kellett húzódnom, mert a [bőröm/felületem] elkezdett [?égni?]. [Örülök/elégedett vagyok], hogy haza értem.


2nd Lefordított Szöveg

[Elestem] miközben az [?erdőben?] sétáltam. Ahogy feküdtem, a fák [megtámadtak/csapdába ejtettek]. Ez csak egy pillanatig [?tartott?], amíg [?el nem engedtek?]. Megtámadtak és egy mély [heget/sebet] hagytak. [Olvashatatlan], a [menedékemen/szobámban] fogok maradni és [?egy ideig?] tartózkodni fogok a sétálástól.


3rd Lefordított Szöveg

Ma itthon [maradok]. A sebem [szúr/fáj] ahhoz, hogy [kibetűzhetetlen] [?megterheljem magam?]. [Nehéz/Problémás] lesz aludni. De a a kedvem [?derűs?].


4th Lefordított Szöveg

[Múlt éjjel] [nagyon/szörnyen] aggódtam a tűz és a [?feketeség?] miatt. Talán veszélyben vagyok, [?mondta a hegy?]. [Szükséges/Muszáj] lesz többet [?gondolkodnom?] ezen. Attól [rettegek/félek], hogy talán [igaza] van.


5th Lefordított Szöveg

[[Talán ez/ Ez] lesz az utolsó üzenetem. Meggyőződtem róla. A [?hatalmas?] veszély hamarosan megérkezik. [?Muszáj?] [gyorsan/azonnal] elmenekülnöm. Van egy kis időm [meglépni].



Függelék-1503-001: Egyes elméletek szerint SCP-1503 talán egy vulkanikus eseményre tesz utalást. Megvizsgáltuk az Ungaran-hegy geológiai értékeit, és arra a következtetésre jutottunk, hogy ez egy alvó vulkán, amely az elmúlt 60 évben semmi szignifikáns jelét nem mutatta szeizmikus aktivitásnak. Az Ugaran-hegy legutolsó kitörését körül-belül Kr.u. 1400-ra becsülik. További szeizmikus megfigyelésre lesz szükség az Ungaran-heggyel kapcsolatban. Egy 6th szöveget is felfedeztek egy magán a 75-ös Telephelyen belül kiásott kiszögellés alatt és úgy gondoljuk, hogy az összes többi szöveg Kr.u. 1700-as években keletkeztek. A fordítás a következő:

6th Lefordított Szöveg

Félek [kint/a világtól]. [Vajon] biztonságos visszamenni?


SCP (Secure, Contain, Protect)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora