SCP-003 (Biológiai Alaplap)

345 10 0
                                    

Besorolási osztály: Euclid


Speciális elzárási eljárások: SCP-003-at egyenletes hőmérsékleten kell tárolni 35C° és 100C° között. 4-es, vagy annál magasabb szintű többsejtű szervezet nem léphet kapcsolatba SCP-003-al. Áramszünet ideje alatt, ha SCP-003-1 növelni kezdi a tömegét, az engedélyt kapott személyzetnek köteles fizikai kontaktust létesítenie SCP-003-1-el. Különleges esetben, a személyzetnek saját testhőmérsékletét kell használnia, hogy SCP-003-01 visszakerüljön a kritikusnak vélt hőmérséklet fölé; egyébként a fizikai kontaktust fenn kell tartani, amíg SCP-003 eléri az aktiválódási hőmérsékletét, legalábbis addig amíg SCP-003-1 eléri a növekedése 2. szakaszát. A személyzet, aki belép SCP-003 kamrájába, először át kell, essen egy sterilizáláson, hogy biztosítsák azt, hogy a személyzet testében nincs 4-es vagy annál magasabb szintű parazita. Minden személyzeti tagot, aki fizikai kapcsolatba lépett SCP-003-1-el jelenteni kell a sterilizáló személyzetnek. SCP-003-1-et tilos leválasztani SCP-003-2-ről, kivéve a vészhelyzeti esetekben. Bármilyen jelentős változást SCP-003-2-vel kapcsolatban, (pl.: minta, frekvencia, szín) 3 órán belül azonnal jelenteni kell. Az áramköri aktivitásának változásait azonnal jelenteni kell. SCP-003-2-t muszáj mindig az SCP-003-hoz külön feltalált generátorhoz csatlakoztatni, energia forrás gyanánt.


Leírás: SCP-003 két összeilleszthető részből áll melyeket SCP-003-1 és SCP-003-2 néven tartunk számon. SCP-003-1 kitinből, hajból és körömből áll, melyen egy bonyolult konfiguráció látható, ami hasonlít egy szokványos alaplaphoz. Tesztek kimutatták, hogy SCP-003-1 legkorábban felfedezett áramköre, évszázadokkal ezelőtt készült. SCP-003-1  érzékeny, de nem aktívan veszélyes, kivéve bizonyos körülmények között. SCP-003-1-et egy kőtáblán találták meg míg SCP-003-2-t mögötte egy szimbólumos kőtáblán. Az SCP-003-2 kőtábláján talált szimbólum betűszerű, de egyik ismert nyelv abc-jébe sem tartozik. Ez a szimbólum SCP-003-2-n is látható, viszont itt fényt is bocsájt ki magából. SCP-003-2-t egy belső számítógép irányítja, amelyek tartalma elsősorban nem érhető el SCP-003-2 meghibásodásának kockázata nélkül. SCP-003-2 képes ellenőrzött sugárzás kibocsátására, ami lehet hő, fény vagy ismeretlen radioaktivitás. SCP-003-2 tartalmaz egy belső  energiaforrást, mely rengeteg energiát vesztett a századok alatt. Valószínűnek tekinthető hogy SCP-003-3 azért készült, hogy SCP-003-1-et tárolják benne. Részben értelmezhető adatot fedtek fel SCP-003-2-ben ami a múltra és/vagy egy lehetséges jövőképre ad gyanút, melyet több mint valószínű, hogy SCP-003-1 okozott. SCP-003-at az SRV-04 Béta csapat lokalizálta. Lehetséges a feltevés, hogy az SRV-04 Béta csapata, szándékosan került kapcsolatba SCP-003-al. Aktivitása ellenére, SCP-003-2 nem érző objektum, az M03-Gloria analízis eredményére alapozva. Ha SCP-003 hőmérséklete 35 C° alá csökken, mindkét része reagál. Először SCP-003-1 reagál olya módon, hogy növelni kezdi a tömegét. Ennek két stádiuma van. Mindkét stádium alatt SCP-003-1 részben táplálja magát a körülötte lévő hőmérséklettel, élettelen szervekkel melybe beletartozik a bőr, a haj, a kitin, a zománc, a keratin és bármely egyéb biológiai anyag. Az első stádium mindig ugyanúgy játszódik le. SCP-003-1 először mindig a tömegét növeli meg, majd olyan formát ölt, mint egy törékeny csillag, ezt azonban csak akkor lehet látni, ha a stádium ideje alatt, az objektum 15 méteres sugarában tartózkodunk. Szenzoros szerveket fog létrehozni, amelyek úgy tűnik, hogy átvizsgálja a környező környezetet, és részben átalakítják a körülötte lévő területet egy ismeretlen, rendellenes anyaggá (az SCP-003-2 az átalakulástól mentes.) A második lépés olyan növekedési változást ír le, amely akkor következik be, amikor az SCP-003 élő szerves anyaggal érintkezik; Úgy tűnik, hogy az SCP-003 "sablonozza" magát a szerves anyagtól, és megpróbál kommunikálni olyan szervezetekkel, amelyek megfelelnek a kezdeti "sablonnak" vagy "sablonoknak". Második szakaszában az SCP-003-1 szüneteltetheti, lassíthatja vagy megváltoztathatja növekedését, és a szervetlen és nem életben lévő szerves elemeket is funkcionálisan hasonló struktúrává alakítja, miközben anomálián megváltoztatja fizikai összetételét.Míg a növekedés következetes az első szakaszban, a második szakaszban az SCP-003-1 növekedési üteme 20-90%-kal csökken, amennyiben az SCP-003-1 érintkezésbe kerül az élő szerves anyagokkal. A százalékos értéket az SCP-003-1-vel érintkező organizmus(ok) bonyolultsága határozza meg; Az SCP-003-1 úgy tűnik, hogy nagy mennyiségű feldolgozási hatalmat fordít az élő szerves anyagok elemzésére. Mindegyik SCP-003-1 növekedési stádiumában az SCP-003-2 kibocsátja a sugárzási bomlást, amely átmenetileg gátolja az SCP-003-1 növekedését, vagy megfordítja ezt a növekedést, ha az SCP-003-1 hőmérséklete 100 C° fölé emelkedik. Hasonló sugárzási emissziókat replikáltak vagy rögzítettek más, rendellenes eszközökkel. Az SCP-003-1 biológiáját kiterjedt tanulmány tárgyává tették. Az SCP-███, az SCP-1512 és az SCP-2756 hasonlóan azonosították az SCP-███, az SCP-1512 és az SCP-2756 hasonló elemeit, amelyek közül az utóbbi kettőnek nincs további megerősített kapcsolata az SCP-003-1-gyel és nincs ismert kapcsolata egymással (Technikailag még kevésbé értettek, mint az SCP-003, az SCP-003 tárgyainak kiterjedt, multidiszciplináris kutatásának köszönhetően). Eddig nem hoztak olyan meggyőző elemzést, amely kielégítően megmagyarázza az SCP-003-1 kapcsolódását ezekhez az SCP objektumokhoz vagy másokhoz, sem a modern technológiához való kapcsolódáson túl a megjelenésen (és a lehetséges mimikáiról ismeretlen mechanizmuson keresztül).

SCP (Secure, Contain, Protect)Where stories live. Discover now