Konu: bakireliğini bozuyor
Çeviri yapılan tumblr: @mochinnie> tamam, dürüst olmak gerekirse onunla seks yapmak için onun sevgilisi olmalısın, o gerçekten sıradan bir şekilde seks yapan birine ya da friends with benefits* tipi bir adama benzemiyor
›Ve özellikle eğer bu ilk seksinse. Kesinlikle öylesine olmaz beyler en azından 3 aydır çıkıyor olmanız gerek
›Ona daha erkenden sorsan bile "sadece emin ol tatlım" ve "bu senin için özel olmalı aşkım"diyor
›Dürüst olmak gerekirse, sadece onu şaşırtmak zorundasın… yoksa hiç yapamayacaksınız;)
›İçerik uyarısı: en yumuşak seks, kesinlikle tetikte olman için hiçbir uyarı yok.
Chan’ın yatağına uzanıyorsun, onun eve gelmesini beklerken gergin bir şekilde parmaklarınla oynuyorsun. Bir süredir flört ediyorsunuz, ancak uzun süreli ilişkilerde çoğu insanın aksine, henüz seks yapmadınız. elbette, yiyiştiniz ve bir keresinde onun uyluğuna bile binmiştin ama utanç verici derecede çabuk bir şekilde indirildin, ama seks yapmadınız. Bir gün onunla beraber kaldığında Chan sana en uzak köşede gömleğini çıkarıyordu işin daha ileri gitmesine izin vermeyecekti, chan kıyafetlerle işini çabucak halledecekti. bazen Chan'ın seninle seks yapmak isteyip istemediğini merak ediyordun.
bu yüzden onu şaşırtmaya karar veriyorsun. Yatağında bir çift beyaz iç çamaşırından başka bir şey giymeden yatıyorsun, onun büyük siyah grafik tişörtlerinden birini üzerine geçirmiştin. Kendi düşüncelerinde o kadar kaybolmuştun ki, Chan'ın geldiğini bile fark etmedin.
"bebeğim? iyi misin?" chan yatağa tırmanıyor, seni göğsüne çekiyor ve kucaklıyor.
"N-ne?"
"Sana yemek yiyip yemediğini sordum."
"Hayır," göğsüne mırıldanıyorsun. "henüz değil."
"Gidip birşeyler pişirelim mi?"
göğsünün yandığını hissediyorsun. bu neden bu kadar zor?
"C-channie... aç değilim."
"tamam? ne istiyorsun-"
ona iyice bakmak için birdenbire kucaklamasından uzaklaşıyorsun. yakışıklı erkek arkadaşın yumuşak, endişeli gözleri, kıvırcık, düzensiz saçları ve dudaklarıyla - siktir et şu anda çok öpülesi görünüyordu. Onu o kadar çok istedin ki bu canını yaktı.
başka bir söz söylemeden onu öpmeye eğilirsin, dudaklarının altında onun şaşkınlık sesini boğarsın. chan neredeyse anında tepki verir, başını geriye doğru eğerken elini (senin) saçını ve boynunu kavramak için hareket ettirir ve senin öpücüğüne karşılık verir.
birkaç dakika sonra uzaklaşıyor. "Hey… bebeğim, sana ne oldu?"
tüm cesaretini toplamalısın. "C-channie seni istiyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•