3racha smut 3 ve son {chris}

5.4K 58 32
                                    


Kısa bir süre sonra, son konuğa bakan masanın altındaydınız: Chan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bir süre sonra, son konuğa bakan masanın altındaydınız: Chan.

Bir önceki konuğun boşalması saçınızda yapışkan bir şekilde duruyordu ve yüzünüzde olanların kuruduğunu hissedebiliyordunuz.

Yine Usta komutanlığınla son misafire doğru ilerledin.

Chan kendini çözmemişti ve sen onun sikini serbest bırakmak için alışılmadık kemer ve pantolonla uğraştın.

Sonunda sikini pantolonundan kurtardığında, onu baştan aşağı yaladın. "Yalama yok, evcil hayvan, sadece uzun ve sertçe em." İtaatkar bir şekilde onun sikini ağzına aldın ve onun istediği gibi emmeye başladın.

Emerken dilinizin alt tarafı onun penisinin ucuna dokundu ve Chan sandalyesinde rahatlarken ellerinin kafanıza dokunduğunu hissettiniz. Siz onun size ulaşmasına izin vermek için daha dik bir pozisyona geçtiğinizde, bir eli yüzünüzden ve boynunuzdan sevgiyle aşağı indi.

Chan'ın elleri üstünüze gitti ve sol göğsünüzü bol gömleğinizden çıkardı. ona uygun bir tutma pozisyonu bulunmadan önce. Bir ya da iki an için göğsünüz tartılıyormuş gibi tuttu.

Meme ucunuz onun başparmağı ve işaret parmağıyla okşanırken, Chan'ın sikini ağzınızda daha derine emmeye devam ettiniz.

Chan meme ucunu çekip sıkıca sıkmak arasında gidip geldi. Sıkması daha acı verici hale geldikçe, onun penisini ağzınızda daha derine çektiniz. Bu onu açıkça eğlendirdi ve birkaç dakika boyunca Chan'ın sıkıca sıkmaya devam ederken hafif kıkırdamaları ve inlemelerinden ve onun penisinin boğazınızın arkasına götürürken siz sınırlı nefesler almanızdan başka hiçbir şey duyulmadı.

Parmakları göğüslerinizin üzerinde yukarı doğru hareket etti ve tüm göğsünüzü eliyle sıktı. Bu, göğsünüzün etrafında ve çevresinde devam etti ve birkaç gün sonra parmak izi morlukları olacağını biliyordunuz.

Yine Chan'ın sikini boğazından aşağı indirmeni söylediğini duydun. Ağzını kırmızı ucun üzerine kapatarak, onu yavaşça ağzına aldın. Chan boğazının arkasına kuvvetle vurduğunda ağzını kapattın; o kadar büyüktü ki, biraz geri çekildin ve tekrar denedin. Toplamda, refleksi geçip onu boğazınızın arkasına incitmeden alabilmeniz için üç deneme yapmanız gerekti.

Her zaman böyleydi.

Chan'ın hafifçe yukarı doğru hareket ettiğini ve boğazınızın arkasında bir ıslaklık hissettiğinizde, sıkıntınızı belirtmek için ona el kaldırmaya yakındınız. Chan'ın penisi, geri çekilmeye başladığını hissetmeden önce üç kez daha çok hafifçe daha derine itti.

Boğazınız pürüzlü ve çeneniz ağrıyordu. Liderinize en nazik dokunuşlar yapılmışdı ve diz çöküp kendinizi sakinleştirerek onun yanına geçtiniz. Başınızın üzerindeki eli size çok büyük bir güvenceydi.

Chan sana baktı ve önünde oturmanı işaret etti.

Yüzünüzü ellerinin arasına alarak, hiçbir şey söylemeden yüzünüze baktı, sanki akşamki olaya içsel bir anlayış belirtisi arıyormuş gibi gözleri yüzünüzü aradı.

Tekrar gözlerinin içine baktın ve sana öyle bir sevgi ve özenin yansıdığını gördün ki, boğazını yırttı, ağzını kuruttu ve amcığının onun için ağrımasına neden oldu.

__________________

Hayırlı olsun bu seriyi bitirdik, seungin smut atacağım ve yeni seri arayacağım sizin istediğiniz bir tür, üye veya herhangi bir şey varsa buraya yazabilirsiniz, görüşürüz. 

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin