Erkek arkadaşının bir süredir vampir olduğunu biliyordun. Zaman zaman seni ısırmasına izin verirdin - asla çok fazla kan çekmezdi, açlığını bastırırken her zaman güvende ve sağlıklı olduğundan emin olurdun.
Bir zamanlar, erkek arkadaşınızın kana susamış efsanevi bir yaratık olduğunu itiraf etmesi sizi şok etmişti... hatta korkutmuştu. Ancak artık alışmıştınız. Ona güvenmişdin.
Ancak, her zaman var olan güvene rağmen, ona seni her ısırdığında... inanılmaz derecede azgın olduğunu söylemekten utanıyordun.
Seungmin ve sen henüz sevişmemiştiniz. Bunu yapmak için özel bir gün bekliyordunuz... ve bir ay sonra 1. yıl dönümünüz yaklaşıyordu. Ama bir otuz gün daha bekleyemezdin! Bu dişler cildinize her battığında, ıslandığınızı, uyarılmanın vücudunuza yoğun bir şekilde yerleştiğini ve tüm gün boyunca sizi muhtaç bıraktığını hissettiniz.
Şimdi, Seungmin kanepede yanında otururken, ona söyleyip söylememe konusunda düşünürken süveterini karıştırdın. Genellikle senden beslendiği bir Cuma akşamıydı. Birkaç dakika sonra ne olacağını düşünmek bile heyecan vericiydi. Yaklaşıp seni kucağına çekerken onu izledin.
"Hazır mısın tatlım?" Boynunu öperek nazikçe sordu. Cevap olarak mırıldandın. Faydası yoktu. Ona söylemek zorundaydın.
"S-seungmin...bekle."
Kafasını kaldırdı, yüzündeki şaşkınlık belirgindi. "Sorun ne bebeğim?"
"Ben... Söyleyecek bir şeyim var."
"Evet?"
İçindeki tüm cesareti toplayarak kızardınız. "Beni ne zaman ısırsan... şey hissediyorum..."
Bir kaşını kaldırdı. "Devam et."
"...azgın." Ellerinle kırmızı yüzünü kapatarak konuştun.
Bir duraklama oldu. Parmaklarını hafifçe araladın, sadece Seungmin'in seni tutuşu daha da sıkılaşırken kıkırdadığını gördün. "Gerçekten mi? Bu kadar mı? Tatlım, neden utanıyorsun? O tamamen doğal."
"D-doğal mı?"
"HI-hı. İnsanlar bazen bir vampir onlardan beslendiğinde tahrik olur. Bu yaygın bir cevap. Ve utanmana gerek yok tatlım çünkü ben de hissediyorum."
"Ne?"
Başını salladı, parmaklarını yüzünden çekerken sırıttı, elini onunkinin içinde tuttu. "Vampirler... beslenmekten de zevk alırlar. Bu bir yan etki. Seni ısırdıktan hemen sonra neden odama gidiyorum sanıyorsun?"
Daha önce senin ellerine dolanmış olan el uyluğuna doğru hareket ederken nasıl tepki vereceğini bilemeyerek gözlerini büyüttün.
"Düşünüyorum da...yıldönümünü siktir et. O zamana kadar neden bekleyelim? Her gün seninle yeterince özel zaten." Parmakları amına ulaşırken, nazikçe kıvrımlarınızı ovuşturarak, titrek bir şekilde inlemenize neden olurken, sevgiyle söyledi.
"Mm... dişlerimi o muhteşem boynuna geçirince bu amcık ne kadar ıslanabilecek görelim."
Parmakları ıslak amını okşarken, temelde külotunu yırttı, kumaşı yere fırlattı. Daha sonra sizi biraz düzeltti, dudakları tekrar boynunuzda, gireceği noktayı yumuşak bir şekilde öptü. Tam o anda parmaklarını sana sokarken, dişleri bir anda yumuşak tenine battı. Beyninde acı ve zevk birbirine karışırken, vücudundan akan kanın sana o tanıdık ağır uyarılma hissini vermesi, Seungmin'in parmaklarının sana girip çıkmasıyla yoğunlaşırken çığlık attın.
Vücudunda yeterince kan aldığında, dilini yaranın üzerinde hafifçe gezdirerek onu iyileştirdi. Acı eriyip gitti, ardında derin bir zevkten başka bir şey bırakmadı. Seungmin ne kadar ıslandığına şaşırmış bir ses çıkardı, parmakları senin taşan özünle kaplıydı. Parmaklarını çıkardı.
Pantolonunu tam olarak ne zaman çıkardığını bilmiyordun ama şimdi onun çok sertleşmiş penis başının girişinde seni dürttüğünü hissedebiliyordun.
"Gördün mü? Anında ereksiyon."
Seni kendi penis boyunda kaydırdı, elleri belini sıkıca kavradı.
"Mm...seni seviyorum bebeğim. Senin amın cennet gibi hissettiriyor." Seni ona karşı harekete geçirdi, sen tüm bunların baş döndürücü sarhoşluğuna yenik düşerken inlemelerin havaya karıştı. Aynı anda hem zayıf hem de güçlü hissediyordun, zayıf beynin zevkte yüzüyordu. Tek bildiğin uzunluğunun ne kadar iyi hissettirdiği, seni olması gerektiği gibi doldurduğuydu. Çok geçmeden orgazmınızın arttığını hissettiniz. Seungmin sana dökülmeden önce sana son bir hamle yaptı, sen gelirken tohumunun sıcaklığı seni uçurumun kenarına itti, sen tüm gücünü kaybederken vücudun Seungmin'in üzerine çöktü.
"Artık benimsin bebeğim. Sonsuza dek."
Vampir bir sevgili istiyorum, eğer olabilirsa Stray kids üyesi olsun, kargoyla kapıya gönderirseniz çok memnun olurum teşekkürler.
Kimden: sky kime/nereye: cennet - tanrı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•