Han (s)

4.4K 76 11
                                    


"Sungie uyan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sungie uyan." Erkek arkadaşın kıpırdamaya başladığında, adem elmasına yumuşak öpücükler basmak için duraklayarak burnunu boynuna soktun.

"Uyu." Mırıldanıp arkasını döndü.

Orospu.

"Sungie." Vücudunu sırtına bastırırken bir kez daha sızlandın, parmak uçlarınız yumuşak teninde gezinirken eller vücudunun her santimini hissediyordu. Uykulu reddetmesine rağmen, yine de böyle küçük anların tadını çıkardın. Ona sarılmaya, yumuşak nefesini dinlemeye, şampuanının kokusunu almaya bayılıyordun - hepsi senin için çok değerliydi.

Ama yine de... Onu bir kez daha içinizde hissetmek için can atıyordunuz - ikiniz birkaç saat önce hararetli bir seansı bitirmiş olsanız bile. "Lütfen bebeğim, sana ihtiyacım var." Elin aşağı kaydı, günahkar şeyler yapabilmen için onun penis boyuna uzandı, ama Jisung derin bir uykuya dalmaya devam ederken parmaklarını seninkilerle bağladı, elini göğsüne çekti.

Tamam, bu çok tatlıydı ama sen sevişmeye çalışıyordun.

Çocuğu uyandırmamak için, elini yavaşça onun elinden çıkardın ve hedefine ulaşana kadar vücudunda gezdirdin. Parmaklarınız aletin etrafına dolandı, başparmağınız yavaşça ucun üzerinden geçerken şaftına hafif bir baskı uyguladın. Jisung'un dudakları hafifçe aralandı. Hâlâ uyuyordu, ama başparmağınız yarığının üzerinde gezinirken çok hafif bir şekilde inlediğini duyabiliyordunuz. Kalçalarını yavaşça kaydırırken penisi zamanla sertleşti ve uykusunda el yordamıyla ellendikten sonra ona çok ihtiyaç duyduğu bir uyarımı verdi.

"Gerçekten mi? Şimdi mi?" Jisung kıkırdadı ve kalçalarını hafifçe ileri geri hareket ettirdi, nazikçe elinizi sikerken sessizce inledi.

Şimdi uyandı.

"Bundan zevk alıyor gibisin." Kıkırdadın ve elini onun boyu boyunca gezdirdin, onu yorganın altına ovuştururken derisini çektin. Jisung'un başı zevkle geriye düştü, kafatası sessiz bir gümbürtüyle seninkine çarptı!

"Aman Tanrım, çok üzgünüm." Jisung hızla yuvarlandı, gözleri alnınızı tararken elleri hemen yanaklarınıza gitti. Neşeli kıkırdamalarınızı görünce size gülmeden edemedi.

"Sorun değil aşkım. O kadar da acıtmadı." Jisung'a gülümsedin, çocuğun kalbini aşırı hıza gönderdin. Parlak gülümsemen onu her zaman çıldırtırdı - sen kıkırdarken kalbini ve zihnini sevgiyle doldururdu. Han Jisung, varlığının her zerresi ile sana hayrandı.

"Seni telafi etmeme izin ver, tamam mı?" Jisung kaşlarını oynattı, yüzü aptal bir ifadeyle büküldü. Kollarını sana sardığında gülmeden edemedin ve göğsüne yuvarlandın. "Tamam, o suratı yapmayacağım. Ama hâlâ azgınsan, sana yardım etmeme izin ver." Jisung sana olan tutuşunu bıraktı ve vücudunda gezinmeye başladı.

"Hayır. İçimde olmanı istiyorum." Utanç verici sözler dudaklarınızdan çıkarken yanaklarınız kırmızının hafif bir tonunu kapladı.

"Bunu yapabilirim." Jisung kıkırdadı ve yol boyunca yumuşak, açık ağızlı öpücükler bırakarak vücuduna tırmandı. Çekirdeğinize kayarken yumuşak dudakları sizinkilere bastırdı ve bu öpücüğün içinde nefesinizi tutmanıza neden oldu. Jisung bundan faydalandı ve dilini ağzına kaydırdı, tembelce sana doğru sallanırken öpücüğünü derinleştirdi. Yavaş ve sabit tempo seni çıldırtıyordu - zihni ondan başka hiçbir şeyle dolu değildi. Dünyada başka hiçbir şeyin önemi yoktu. Tek umursadığın Jisung'du. O senin ihtiyacın olan her şeydi.

"Seni seviyorum." Ona sarılırken kelimeler ağzından döküldü. Seni tekrar öptüğünde dudaklarında oluşan küçük gülümsemeyi görmeden edemedin. Gözlerin her küçük ayrıntıyı fark ediyor gibiydi - sanki seks ağır çekimde geçiyormuş gibi. Etrafındaki duvarlar daraldığında kaşlarının nasıl kırıldığını, dudaklarından bir inilti kaçarken üst dudağının hafifçe kıvrıldığını ve gözlerinin içine bakarken gözlerinin taşıdığı muazzam sevgiyi fark ettiniz.

Yumuşak iniltiler odayı doldurdu, o size doğru sallanırken tenin tene sesi kulaklarınızda yankılandı. Jisung'un eli nazikçe yanağını okşadı, sana doğru eğildi ve dudaklarını alnına bastırdı. Zirvesine yaklaşırken alnından ter damlıyordu, siz bedenlerinizin arasına uzanırken kalçalarınız sizinkilere daha hızlı hareket ediyor, parmakların klitorisini ovuşturuyordu. Uyluklarınız titredi, elleri Jisung'un omuzlarını kavradı, o size girerken karnınız sıkıştı. Parmakları seninkinin yerini almadan önce eli seninkini savuşturdu, uyluklarınız onun etrafında sallanırken klitorisiniz üzerinde çılgın daireler çizdi.

"Ben boşalacağım." Jisung seni yükseklere sikerken inledin, ona yaklaşırken ayak parmakları kıvrıldı. Jisung içine serbest bırakırken yüksek sesle inledi, kalçalarını sallarken alnından terler damlıyordu ve ikinizin orgazm olmasına yardım ediyordu. Jisung'un alnı ter içinde parlıyordu, kalçalarını seninkilere karşı yuvarlarken dişlerini sıkıyordu. Güzel görünüyordu.

Jisung bir havlu almak için yuvarlandı ama kollarınla onu sararak onu vücuduna doğru çekti. "Kal." Tenine karşı mırıldandın, dudakların boynuna yumuşak öpücükler kondurdun.

"Tamam, kalacağım. Sadece sabahları çarşaflardaki menilerimden şikayet etme. " Jisung kıkırdadı ve alnını öptü, kollar seni kendine çekti.

Çocuğa gülmeden edemediniz, yüzünü öpücüklerle boğarken göğsünüzde sevgi ve şefkat kabardı. Jisung kıkırdadı ve seni daha da yakınına çekti, parmak uçları kürek kemiklerinin arasına küçük kalpler çizdi. Jisung burunlarınızı birbirine sürterken hafifçe gülümsedi. "Bunun için beni saat 2'de uyandırdığına sevindim."

"Evet?" Parlak bir şekilde gülümseyerek ona baktın.

"Bunu sürekli yapma." Güldü ve alnını senin alnına yasladı.

"Bunu düzenli bir şey yap. Anladım." Jisung'un parmak uçları kaburgalarında gezinip seni gıdıkladığında kıkırdadın. "Tamam tamam Merhamet!" Gülüşünle haykırdın.

Heyecan yatışınca ve siz onun kollarına geri döndüğünüzde, ikiniz de uykuya dalarken ikiniz de sessizliği kucaklayarak gözlerinizi kapattınız.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin