Uyarı: üçlü, aşırı uyarılma
Çeviri yapılan tumblr; @hardskz[4:41 pm] "Bundan on beş yıl önce, hükümet tüm bu parayı beyaz nehri inşa ederek - a-aaa-aah - daha fazla kanalizasyon yaparak - temizlemek için bir kenara koymuştu." Jisung klitorisinde dilini hareket ettirdiğinde tısladın. "Beyler, lütfen ben— siktir— bunu artık yapamam.
"Ama bebeğim, okumak istediğini söylemedin mi?"
jisung, her hareketini bir avcı gibi izler, önceki orgazmından kalanlar dudaklarını parlatır. Titreyen bacaklarının arasına yerleştirilmiş olan gözleri, bakışlarını iç uyluklarının üzerinde gölgelediği için asla yüzünü uzaklaştırmaz. hareket ciğerlerindeki nefesini keser ve kendinin yeniden ıslandığını hissedersin.
"Lütfen." bir sızlanma ile tekrar denersin, ancak bir kez daha reddeilirsin. "Beni aşırı uyarmana izin vereceğim, sadece— iyiyim, iyiyim! m-mola'ya ihtiyacım var - "
"Bu konuda söz hakkın olduğunu varsayman çok cesurca. ne kadar tatlı." minho, çenesini omzunuza dayarken ve seni yaklaştırırken, çıplak sırtın göğsüne yaslanacak şekilde duruyor ve nazikçe sırıtıyor. Nefesi kulağını havalandırdığında omurganda bir titreme var ve romanın elinizden kaymasına izin vermemek son sinirlerine mal oluyor.
"Kitabına odaklanmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışırken seni boşaltmak istediğimi söylediğimde şaka yapmıyordum. Her zaman istediğimi elde ettiğimi biliyorsun, bu yüzden jisungie seni yerken okusan iyi olur. "
Ses tonunda kaçırılması imkansız bir pürüz var, bu, onun taleplerine uymazsan pişman olacağın anlamına geliyor, bunu anladığında devam ediyor. Seni gözlemlerken bir kaşını kaldırdığını, bakışlarının seni delip geçtiğini bilmek için onu görmene gerek yok.
boğazını temizlersin ve bacaklarındaki iki çift eli görmezden gelirsin, bacakların birbirinden ayrılır ve soğuk hava amına çarpar. Kaldığın son satırı bulman biraz zaman alır ve terli parmaklarının sayfaları boyaması konusunda sessiz kalman çok fazla özdenetim gerektirir.
"D-daha fazla kanalizasyon, tutma havuzları inşa ederek ve şehir merkezinin altından geçen bu tünel sistemini genişleterek ..."
Jisung, dili girişini dürttüğünde ve baş parmaklarının uçları iç uyluklarına rahatlatıcı bir şekilde daireler çizdiğinde yavaş ve hassastı. Senin tarafından ara sıra gelen bir nefes kesintisi dışında, onun dokunuşunda erimeye ve kaslarınızın gevşediğini hissetmeye başlıyorsunuz. Minho ise boynunun her tarafına öpücükler bırakırken ellerini beline kadar sürüyor.
her şey barışçıl. çok huzurlu ve derinlerde bunu biliyorsun, yani tuhaf... ama görmezden gelmeyi seçiyorsun.
Jisung aniden uyluklarını bir mengene ile ayırdığında ve açlıktan ölmüş bir adam gibi aniden seni yediğinde büyük hatanın farkına varırsın; ağzından çıkan pis sesleri bastırmak için herhangi bir girişimde bulunmuyor ve vücudunun her yerine titreşimler gönderiyor - aslında, eylemlerini kasıtlı olarak abartıyordu.
yüksek sesli bir inilti, minho'nun meme uçlarını hiç umursamadan ve boynuna mırıldanarak çimdiklemesi ve oynamasıyla ağzından zorla çıkar. Şimdiye kadar, sayfadaki harfler bulanık çizgilere dönüştü, başın dönüyor, yüzbinlerce derece daha sıcak hissediyorsun ve sonunda kırılma anı geldi.
"Minho, söylediğini, yapamam! bu çok fazla - çocuklar, ben boşalacağım-" titreyen kollarındaki güç bitiyor ve kollarını indirmeye yelteniyorsun, ama minho hızlı tepki veriyor ve ellerini seninkinin üzerine koyuyor.
"Hayır. Senin için ne zaman aşırı olacağına sen karar veremezsin, biz veririz. şimdi okumaya devam et. "
"fakat-"
"Oku dedim."
Anında cevap vermediğinde, jisung yüksek sesle mırıldanıyor ve duvarlarını onun diliyle sıkıştırıyor.
"Rapor - hhhh - birkaç sayfa için devam etti -" kelimelerin geri kalanını çözmeye çalışırken nefes nefese kalıyorsun. ancak, jisung klitorisini emmeye karar verir vermez ve minho meme uçlarına daha fazla dikkat eder etmez hikayede daha fazla ilerleme kaydedemezsin.
Sayfaları yumruklamadan önce kitabı kapatıp yana fırlatırsınız. Eksik cümleler gevezelik ederek ve halihazırda çığlıkları andıran yüksek sesli inlemeler arasında kulağındaki minho'nun homurtularını bile işitemezsin.
Onun söylediği son şey dışında beynin hiçbir şeyi işlemez.
"Şimdi boşver, ben de jisung'un vücudundaki her damlayı sağana kadar seni her zaman yiyeceğinden emin olacağım."
Seni sınırların ötesine gönderen son emiş. Minho, jisung'un diline kuru bir boğaz ve boğulmuş inilti ile boşaldığında gerilir. İkinci olarak sularını memnuniyetle höpürdetirken, minho sen soğuyana/eski haline dönene kadar sessizce kalçana daireler çizer.
Onun yönüne dönüp ona itaatsizlik ettiğin için özür dileyemezsin. ses tonundaki mutlak soğukluğu duyduğunda nefes alma cesaretini bile kendinde bulamıyorsun.
"Fikrimi değiştirdim. Artık boşalamayana, ağlayamayana ve artık konuşamayana kadar sık sık boşaldığından emin olacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•