Hyunjin (s)

5.5K 61 26
                                    


"Aç, kıymetlim," Hyunjin dudaklarına dokundu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aç, kıymetlim," Hyunjin dudaklarına dokundu. "Dilinde yaptığım pisliği göster bana."

Hyunjin manzara karşısında inlerken, ağzını açtın ve itaatkar bir şekilde dilini dışarı çıkardın. "Ne güzel bir bebek. İyi bebeklerin ödüllere ihtiyacı vardır, değil mi?" Dedi parmakları yanaklarını kavrayarak. Başını salladın, dilin hala dışarıda.

"Yut." O emretti ve sen yaptın. Sana gülümseyerek baktı. "Kucağımda tatlım."

"Evet babacığım." Kendini onun kucağına yerleştirdin. Elleri vücudunda gezinip sonunda girişine ulaşırken dudaklarını yaladı. Parmaklarını ıslatarak, iki parmağının deliğinizi geçmesine izin vererek, gözlerinizi geri döndürdü. Durmadan itiyordu, parmakları kıvrılıyor ve seni meraklandırıyordu.

"Söyle. Benim olduğunu söyle aşkım."

"Ben... ben seninim.." dedin, gelirken nefes nefese, çaresizce parmaklarını sıkarak. Alnınızı öptü, gözleri altın renginde parlarken sizi yataktan yukarı çekti.

"Seni sonsuza kadar saklayacağım, petal(taç yaprağı)." Incubus* boynunuza doğru nefes aldı ve sizi titretti. Sizi yakınında tutmasına izin verdiğinizde, elektik bir sinir ve heyecan karışımı kalbinize yerleşti.

Sen onundun ve o senindi.

_____________________________

•incubus: Incubus, onlarla cinsel ilişkide bulunmak için geceleri uyku çeken kadınları ziyaret eden bir erkek ya da iffet ruhudur . Hem inkubus hem de succubus, gece boyunca kurbanlara ziyarette bulunan şeytanlardır. Şeytani ruhlar ile devam eden cinsel ilişkiler, sağlıkta bozulmaya neden olabilir.

Bu konu hakkında daha fazla bilgi için: https://spirituelsatanizm.org/succubus-ve-incubuslar/

Denemek isteyenler olursa, kesinlikle hiçbir sorumluluk almadığımı belirtmek isterim, tüm sorumluluk sizlerdedir.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin