Christopher'ın kendini gecenin her saatinde stüdyoda yalnız bulması pek de alışılmadık bir durum değildi. Sizin için de biraz endişe verici olsa bile saygı duyduğunuz bir şey. Yine de, stüdyoda zaman zaman sensiz yalnız hissettiğini inkar etmek mümkün değildi. Elbette sizi arayabilir ve bir an önce gelirsiniz, büyük olasılıkla elinizde yiyecekle ve sizi uyandırmış olsa bile, ona sarılmak ya da doğası gereği daha az masum bir şey vermeye istekli olarak. Christopher'ın kalbini, seni düşündükçe daha çok şişiren bir gerçek. Sorun, bu projeyi bitirene kadar eve gitmeyi planlamamasıydı ve şu anda hiçbir şey/fikir ona gelmiyordu.
Bunun yerine kafası senin, ilham perisinin düşünceleriyle doluydu. Çoğu masum türden düşünceler de değil. Christopher telefonuna baktı ve seni aramayı gerçekten içteniçe kendiyle tartıştı, ama bunu geçen hafta üç kez yapmıştı ve bu sıklıkta uykunu böldüğü için kendini yeterince suçlu hissediyordu. Bu yüzden bir daha aramamaya ve bunun yerine kendi icabına bakmaya karar verdi. Senin hakkında ona yardım etmeye yetecek kadar düşünce ve anısı vardı. Ayrıca, bunu bitirip eve gitmeye yetecek kadar odaklanır odaklanmaz (onun) kollarına geri döneceksin.
Christopher'ın eli, pantolonunda oluşan şişkinliği kabaca avuçladı. Seninle olmakla hiçbir zaman tam olarak aynı değildi, ama bu, eli penisini çalıştırırken zihninin yardım etmek için harikalar yaratmadığı anlamına gelmiyordu. Kafası ilham perisi hakkında pis düşüncelerle dolu olduğu için sabırsızca pantolonunu açtı, sadece sikini serbest bırakacak kadar kıpırdandı, tamamen soyunmak için zaman ayırmayı umursamadı. Seni şilteye karşı sikerken onun adını nasıl söylediğini ve lezzetli çığlıklarını pratikte duyabildiği zaman değil. Ya da belki de tatlı ağzını onun etrafında çalıştırdığın, memnun etmek ve tatmak için çok hevesli olduğun daha sessiz zamanlar. Zevkten bahsetmişken, şu anda kendi ağzını ağzına almak için neler vermezdi. Bir tat almak veya ellerini kullanmak, bu kadar iyi olduğun için seni övmek ve ona yardım etmeye gelmen için ona ilham vermen. Kulağına melodiler gibi akan seslerin, herhangi bir şarkıya tercih ettiği bir şeydi. Yine de, ikinizin de en son birlikte olduğunuzda nasıl ses çıkardığını hatırlayarak, onun yenileri için bu kadar çok fikri var mıydı?
Bu anda müzik önemli değildi gerçi. Önemli olan senin hakkındaki düşünceleri ve boşalma ihtiyacıydı. Christopher'ın birkaç dakika sonra eline yaptığı bir şey. Temizlemek için bir mendil alıp tekrar eline sıkıştırdı. Gecenin büyük bir bölümünde işe döndü. Sabahın erken saatlerinde seninle yatağa girmeden önce, boynuna öpücükler saçıp seni uyandırmaktan kendini alamamış bir halde.
"Chris? eve yeni mi geldin Bu kadar geç kalmamalıydın." Kaşlarını çattın, uykulu bir endişeyle kaşlarını çatarak onu hevesle karşılık vereceği bir öpücüğün içine soktun.
"Biliyorum, bugün uykuyu yakalayacağım, ama önce sana bir şey için teşekkür etmem gerekiyor." Christopher inleyene kadar boynunun hassas noktasını kemirmeye karşı geliyor.
"Benim için yaptığın her şey için teşekkür etmeme izin ver, ilham perisi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•