"Bu yanlış." Bunu söylerken sesin kırık çıktı, başın onun çıplak göğsüne dayadığında Changbin'e doğru kıvrıldın.
"Y/n, beni seviyorsun. Sahip olduğumuz şey gerçek."
"Biliyorum. Ama...onu hala özlüyorum." Burnunu çekerek yanağını sildin.
Changbin yüzündeki acıyı belli etmemeye çalıştı. Onu hala özlüyordun. O zaman neden onun kollarındaydın?
"Sen....onu hala seviyor musun?" Neredeyse sormaya korkuyordu ama bilmesi gerekiyordu.
Ağzını açarak ıslak gözlerle Changbin'e baktın.
"Hayır." Cevabından memnun bir şekilde mırıldanırken yüzünü tekrar göğsüne gömerek yalan söyledin. Seni daha yakına çekti, güçlü kolları yarı çıplak vücuduna dolarken alnına bir öpücük kondurdu.
"O seni hak etmiyor."
Bu sözler Changbin'in ağzından çıkarken bunların doğru olduğunu anladın. Neredeyse acı bir şekilde.
Zihniniz onu son gördüğünüz ana geri döndü.
Minho'nun gözlerini her zaman güzel bulurdun. Onun gözleri içlerinde hapsolmuş bütün galaksileri tutuyorlardı. Ne zaman mutlu olsa gözleri parlardı...
Bu pırıltıya alışmıştın. Hayatında değişmeyen tek şeydi, o gözleri. Daima endişeyle, alaycı bir oyunculukla ve bir insanın taşıyabileceği en derin aşkla dolu. Ve hepsi senin içindi.
O gözlerin ihanet, pişmanlık ve öfkeyle dolduğunu gördüğünde ne kadar tedirgin olduğunu hatırladın.
Pişmanlık.
Minho seni hak etmiyordu. Hayır... o daha iyi birini hak ediyordu. Nasıl sadık kalacağını bilen biri, nasıl doğru kararlar vereceğini bilen biri. Onun kadar güçlü ve kararlı biri.
Gerçekten onun olmayı bilen biri.
Asla o kişi olmayacaksın. Sen kırılmıştın. İşte bu, sen kimdin.
Changbin'in eli yavaşça aşağı inerek sizi düşüncelerinizden ayırdı. Yutkunarak onun yoğun bakışlarına baktın.
Bu adam... sana Minho'nun asla hissettiremeyeceği şeyleri hissettirdi. İlişkinizin başarısız olmasının nedeninin o olduğu iddia edilebilirsin - ama birileri sizi suçlayabilir mi? O bir alev gibiydi ve sen ona çekilen güveydin. Onu gördüğün an, sadık kalmayacağını biliyordun.
O senin düşüşündü. Istırabınızın nedeni, aynı zamanda coşkunuzun da nedeni. Ve o da senin kadar kırılmıştı.
Parmakları girişinizi bulup iç çamaşırınıza sürttüğünde, yaptığınız seçimler ne olursa olsun buranın her zaman gideceğiniz yer olduğunu fark ettiniz. Onunla bu şekilde kıvrılmak, sarhoş edici cazibesine çaresizce karışmak senin kaderindi. Yağmur yavaştı, Changbin iç çamaşırını yana kaydırıp parmağını sana kaydırırken pencerelere vuruyordu. İnlemen yumuşaktı, nefes nefeseydi.
Son derece basitti. Kader sizi bir araya getirmişti. Umutsuzca birbirini tamamlamaya çalışan iki kırık insan.
Maalesef öyle olması gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•