Jisung

2.6K 57 2
                                    

İçeri girdiğinde telefonunda bir video izliyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İçeri girdiğinde telefonunda bir video izliyordun. Spor ayakkabılarını çıkarırken, kendini ortak kullandığınız yatak odana  sürüklerken homurdandı ve yatağa yanına süzüldü.

"Bugün bir şey yaptın mı?" Soruyorsun, telefonunu kapatıyor ve dikkatini ona veriyorsun.

Iç çekiyor. "Üçüncü şarkıyı bitirdik ve dördüncünün melodisine başladık, ama biliyorsun.."

Sırtını yatak başlığına dayamış oturuyor ve saçlarını karıştırıyor.

"Lanet melodiyi doğru düzgün tutamıyorum ve bu bende kendimi boğazlamak istememe neden oluyor" diyor hırıltılı bir sesle.

"Böyle konuşma, biliyorsun Chan bunu söylediğini duyarsa seni bir boğma deliğine sokar." Kaşlarını çatarak ders verdin.

Erkek arkadaşının ve arkadaşlarının ne kadar stres altında olduğunun farkındaydın. Ara vermek ve biraz dinlenmek konusunda Jisung ile çok tartıştıktan sonra, mükemmel olduğunu hissedene kadar kendini zorlamaya devam etti.

Başını karyolaya yaslayıp gözlerini kapatırken onu yakından izliyorsunuz. Yavaşça doğruluyorsun ve bacağını onun kucağında iki yana sallayarak kucağına atıyorsun.

"ne yapıyorsun y/n?" O sorar. Gözlerini üzerinizde tutarken ve elleri kalçalarınızda dururken sesi alçaktı.

"Sadece rahatlamana yardım ediyorum bebeğim." Kulağına fısıldadın.

Kulağının kabuğunu yumuşak bir şekilde öpersiniz, boynuna, sonra çenesine ve sonunda dudaklarınızı onunkiyle birleştirirsiniz.

Hemen karşılık verir, aynı tutku ve sıcaklıkla sizi öper. Kalçanızı hafifçe onun üzerinde gezdirirsiniz, boğazından gelen iniltiyi yutarsınız ve ardından daha hızlı hareket etmeye başlarsınız.

Kalçalarınızı sıkıca kavrar, sizi daha fazla kendine çeker ve büyüyen şişkinliği üzerinde hareket ettirir.

Derin bir inilti ile başını geriye atıp kalçalarını onunkilere yaslarken "Siktir" diye inliyorsun.

"Çok iyi hissettiriyor" diye inliyor alçak sesle.

Gömleğini yakalıyor, başının üzerine çekiyor ve amaçsızca yere fırlatıyor. Gömleğini vücudundan çıkardığında, dudaklarınızı yeniden birleştirip dilini ağzınıza kaydırırken bir saniye bile boşa gitmedi.

Boynunuzu öperken küçük bir inilti bırakırsınız, hassas cildi emer ve ısırır ve küçük mor mavi izlerin ortaya çıkmasına neden olur. Güneye doğru devam etti ve göğüslerinin hemen üzerinde durdu ve ellerini arkana uzatarak sutyenini çözdü.

Omuzlarınızdaki kayışları yavaşça iter ve geri kalan kıyafetlerinizle birlikte yere atmadan önce arkasında küçük kelebek öpücükleri bırakır.

"Çok güzel" diyor, seni sırt üstü çeviriyor ve bir sırıtışla seni yatağa sıkıştırıyor.

"Seni çok iyi hissettireceğim bebeğim."

"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin