•trans erkek arkadaşlarının hormon tedavisi görmeye başladıklarını öğrenirler•
「 bang chan 」
o senin için çok heyecanlı. Onunla ilk çıktığınızda, çok destekleyiciydi ve size yardımcı olabilmek için cinsiyet disforiniz* ve onu neyin tetiklediği hakkında elinden geldiğince çok şey öğrenmeye çalıştı.
"Olmaz, senin adına çok sevindim!!"
*disfori: derin bir huzursuzluk ve memnuniyetsizlik hissi.
「 minho 」
Sana aşık olduğunda, senin kişiliğine aşık oldu, cinsiyetine değil, bu yüzden ona açılmak o kadar da önemli değildi. Doğru adınızı ve zamirlerinizi çok hızlı bir şekilde kullanmaya alıştı (imgilizcede she yerine he denmesi gibi cinsiyet ifade eden zamirler) ve hormon terapisine başladığınızı öğrenmek sizi olduğu kadar onu da mutlu etti.
"Bu çok heyecan verici!! Sesinin değiştiğini duymak için sabırsızlanıyorum."
「 Changbin 」
transların ne olduğunu biliyor ama seninle tanışmadan önce hiç trans biriyle tanışmadı. seni tüm kalbiyle seviyor ve disfori* ile uğraşmak zorunda kalmandan nefret ediyor.
"Bu büyük bir değişiklik olacak. Bunu kolaylaştırmak için yapabileceğim bir şey varsa, söyle bana."
「 hyunjin 」
tüm kalbiyle disfori ve seni yanlış değerlendiren insanlarla uğraşmak zorunda kalmamanı diler ama seni tüm kalbiyle severek bu olumsuzlukları telafi etmeye çalışır. hormon tedavisine başladığını söylediğinde heyecanla zıplıyor.
"ne??!! y/n, bu harika!!" sana en büyük kucaklamayı verirdi.
「 jisung 」
bu haber onun yapışkan ve hiperaktif tarafının ortaya çıkmasına neden olur. erkek arkadaşının tıbbi olarak geçiş yapmaya başladığına inanamıyor; senin için çok heyecanlı.
"Aman Tanrım, tıraş olmaya başlaman gerekecek!! Sorun değil, sana öğreteceğim."
「 felix 」
biseksüel enerjinin kralı gelişiyor. senin dünyadaki en tatlı oğlan olduğunu düşünüyor ve senin tedaviye başladığını duymanın onda yeni bir yapışkanlık düzeyine yol açtığını düşünüyorudüşünüyorum.
"Gezegendeki ilk en yakışıklı erkeği hak etmek için ne yaptım?"
「 seungmin 」
Ona benliğini açıkladığında sarsılmış olabilir, ama ona bazı şeyleri açıklamak zorunda kalsan bile, hiçbir zaman destekleyici olmaktan başka bir şey olmadı. senin mutlu olmanı her şeyden çok istiyor, bu yüzden senin için heyecanlı.
"Yolun her adımında elini tutmak için her zaman orada olacağım, aşkım."
「 jeongin 」
senin trans olman konusunda şaşırtıcı bir şekilde tepkisiz. erkek ya da kadın olarak sunulsan da en tatlı olduğunuzu düşünüyor; O, sen büyüyüp olman gereken erkeğe dönüşürken yanında olmaktan mutludur.
"Artık sesimin çatlamasıyla dalga geçtiğin zamanlar için öcümü alabilirim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•