"jeongin," diye sızlandın, kendini yatağına erkek arkadaşının yanına attın, "bana sarıl," dedin aşırı sevimli bir tonda.
dramatik bir iç çekişle, jeongin yatağına geri düştü, ama önce senin sevimli ses tonuna sinmeden önce, "sarılmayı sevmiyorum," diye homurdandı, kollarını göğsünde kavuşturdu.
"Tabii, ben de İngiltere kraliçesiyim." Gözlerini devirdin ve kollarını erkek arkadaşına doladın.
"Gerçekten istemiyorum," diye ısrar etti, onu yatağa uzanmaya zorladığınızda inleyerek, kollar hala göğsüne (kollarının üzerinden) sıkıca sarılmıştın ona. bacağını kalçalarının üzerine atıp onu kendine çektin.
"Ama ben seviyorum," diye sırıttın, omzunu öptükten sonra memnun bir şekilde iç çektin.
jeongin yüzünün kırmızı olduğunu biliyordu, bu yüzden yüzünü görememen adına senden uzağa baktı. sarılmana direnmekten vazgeçti ve sadece hareketsizce uzandı, sıcaklığınızın tadını çıkardı. sana baktı ve gözlerinin kapalı olduğunu görünce kalbinin eridiğini hissetti. ağzınız hafifçe açıktı ve uzun, ağır nefesler veriyordun; uyuyordun.
seni uyurken izleyen jeongin'in yüzünde bir gülümseme belirdi. kalbi hızla çarpıyordu ama hiç bu kadar rahatlamış hissetmemişti. kollarını hareket ettirdi, onları sana sardı, sana iyice sarıldı, "iyi uykular meleğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•