Jisung

3.3K 70 14
                                    


Han Jisung ile iki yıldır çıkıyordunuz ve ilk kez bir randevudan sonra seni nihayet evine çağardığındaydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Han Jisung ile iki yıldır çıkıyordunuz ve ilk kez bir randevudan sonra seni nihayet evine çağardığındaydı. Beni yanlış anlama, istemediğinden değil. çünkü o 7* aptalla yaşıyordu ve sen geldiğinde onların seni rahatsız etmelerini istemiyordu.

Aslında, kalmayı planladığınız gün, seni tamamen kendisine istedi. bu, kapıyı açtığında evin görünüşünden belliydi. masanın üzerine bir şarap şişesi yerleştirilmiş, etrafına gül yaprakları sarılmıştı. Dürüst olmak gerekirse kendini kötü hissettin, tüm bunları çocuklarla yaptığı 6 saatlik antrenmandan sonra planlamışdı ve bitkin görünüyordu.

"y/n!! Antrenmandan önce biraz şarap getirdim, bu benim favorim ve gerçekten seninle biraz şarap içmek istedim?? açmamı ister misin?" müstehcen bir göz kırpmasıyla sordu.

kıkırdayarak omzuna vurdun, "buna ne dersin..." dedin ellerini boynuna dolayarak. Onu kendine daha çok çektin ve oldukça şaşırmış bir bakış kazandın. "Sen şimdi duş al, ben etrafa bakacağım tamam mı? Dışarı çıktığında yatakta şarap hazır olacak" diyerek seni daha da yakınına çekerken burnunu öptün.

"Tanrım seni seviyorum bebeğim. tamam ben duş alacağım, sakın erkeklerin odalarına girme. gülünçler" diyerek güldü.

"Bunu aklımda tutacağım" dedin o banyoya koşarken. Yaptığın ilk şey ceketini çıkarmak, etrafa bütün üyelerin bir araya toplanmış fotoğraflarına bakmaktı. söz verdiğin gibi şarap şişesini açtın ve iki bardak doldurdun, şişe patladığında şarabın tadı havayı doldurdu.

Jisung'un odasına girdin, odasını kontrol etmeden önce komodinin üzerine iki bardak koydun. "woahh.. bu çok iyi" parmaklarını onun albüm koleksiyonunda gezdirdin. belirli bir cd aldığında bir rafı dolduran bir dizi cd ile karşılaşmıştın.

--y/n'yi sikeceğim şarkılar   

gözlerin cd kapağında parladı. "Aman..."

"y/n!!" jisung sana doğru koştu, dudaklarından gergin bir kahkaha kaçtı. "hahaha ona bakma"

jisung senden cd'yi almaya çalıştı, sadece senin ona vermemek için cd'yi koruman için.

"y-y/n sadece v-ver" diye fısıldadı.

"üzerinde benim adım var neden ben..." cd'yi çekiştirdin. "Bunu oynatmalı mıyım..?" diye sordun, o yaklaşık bin kez hızlıca gözlerini kırpıştırdı.

"y..y/n bunu yapma ben.." CD'yi CD çalara taktınız.

oynatılan: love on the brain- rihanna (medya)

"hmm.. bunu beğendin değil mi? Ne düşünüyorsun, ha, jisung?"

şarkı başlarken jisung seni belinden tuttu. Boynuna özenle öpücükler kondururken arka planda çalan piyano. jisung oldukça yoğun öpüşüyordu, küçük bir çocuk gibi oynuyordu. Hiç tahmin bile edemediğin zaman sana hep sevgiyle saldırıyor.

"jisung... Bunu her zaman yapmak istedin mi?"

"Seni yatağımda sikmeyi mi? kendi müziğimle? siktir, evet" dedi, elleri tişörtünün eteklerinde gezinirken, "yapabilir miyim?"

"Al bakalım bebeğim. senin için buradayım"

koro sesi geldiğinde ikiniz birbirinizin üzerindeydiniz. o şarkı ritmine göre seni beceriyordu iki dudaklarını aralık bırakarak inliyor ve homurdanıyor. vuruşlarındaki zamanlama sesle aynıydı ve tanrım, onu yalnızca bu çalma listesinde kendini pompaladığını hayal edebiliyordunuz.

alnından terler damlıyordu, alay seni ıslatmaya yetmişti ama şarkıya eşlik eden güzel sesleri... tanrım bir rüya gibiydi. O tamamen senindi ve sen bu gece tamamen onundun.

Göğsünüze fısıldarken yavaşça iki parmak ekledi, "parmaklarıma boşal, bebeğim. seni çok kötü tatmak istiyorum"

sadece orgazmınızın geldiğini hissettiğinizde mırıldanarak cevap verebilirsiniz. ıslaklığınız her tarafına yayılırken parmaklarınız saçlarını kavradı, sıcaklık gözlerini zevkle kapattı.

O dışarı çıkarken lanet ettin, gözlerini ona açarak bir sonraki öğünü gibi parmaklarını emdiğini gördün. onu kendi içine soktun, iki yanağını da öperken içeri ve dışarı doğru kaydın.

"İstediğin gibi miydi, jisungie?" ona fısıldadın.

"..bundan daha iyi olamazdı" diye bir öpücükle yanıtladı.

kısa bir süre sonra telefon kayıt cihazını alıp ikinizin arasına yerleştirdin.

"Şimdi listeye yeni bir şarkı eklesek nasıl olur, sadece ikimizin söyleyebileceği bir şarkı." Gözleri aydınlanırken gülümsedin.

"Sadece sen bana her gün şarkı söyletebilirsin"

_________________

Bu seriyi çok seviyorum ama bu gün Hyunjin ile kapanışı yapıyoruz, ve seri bitiyor.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin