1:20 am
Minho kolunu boynunuza doladı, eli karşı omzunuza uzandı ve sırtınızı göğsüne doğru çekti. Ön kolunun boğazına bastırdığını hissettin. Kalçaları senin kıçına sürtünüyor, deri tokatlarının sesi tekrar tekrar odayı dolduruyordu.
" Bu kuralları unutursan ne olur!" Kulağına bağırır ve diğer eliyle saçını geri çeker. Zihniniz, Minho yokken sizi vibratör kullanırken yakaladığı zamana geri dönüyor.
"Ben-ben-ben-çok üzgünüm Min-" O seni yatağa itip boğazından küçük bir çığlık kaçmasına neden olarak sözünü kesmeden önce kekeledi. Seni ters çevirir, kızgın gözleri sana dik dik bakar. Öfkeli duruşuyla savaşmak için bacaklarını birbirine bastırıyorsun ama o senin dizlerini tutuyor ve seni onun için ardına kadar açıyor.
"Ah, şimdi saklanmak mı istiyorsun? O aptal , lanet oyuncak için bacaklarını nasıl açtığını gördüm . Ama benim sikim için de aynısını yapmayacak mısın?!" Çılgınca başını sallarsın, penisine uzanırsın ama o geri çekilir, yatakta dizlerinin üzerine doğrulur.
"hayır hayır hayır! Öyle demek istemedim bebeğim, lütfen!" Yalvarıyorsun, onun önünde dizlerinin üzerine çöküyorsun. Sana bakıyor, nefes nefese.
"Doğru... ait olduğun yer orası, küçük sürtük gibi benim için yalvarıyorsun..." Parmak boğumlarını yanağına sürterek fısıldadı. Sözlerine başını sallarsın, seğiren, kaya gibi sert sikini görünce dudaklarını yalarsın. Bakışlarınızı fark eder ve yüzünüze bir tokat atar. Batma hissi garip bir şekilde heyecan vericiydi ve sizi eskisinden daha da heyecanlandırdı. Saçlarını yüzünün önünden çeker, yanaklarını bir eliyle tutar ve seni kendine çevirir.
"Bu sana bir uyarı olsun... o lanet olası oyuncağı çöpe at."
Yüzünü bıraktı, öfkeyle kıyafetlerini tekrar giydi ve odadan çıktı. Şifonyere bakıyorsun, daha önceki vibratörü görüyorsun, nefesinin altında ona küfrediyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•