Changbin

2.8K 49 97
                                    

•yumuşak dom Changbin•

•yumuşak dom Changbin•

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•övme•

evet çok klişe, ama bu adam daha fazla dayanamayana kadar seni övecekti. Utanıp utanarak sana kıkırdardı, iltifatlarının senin üzerindeki etkisine bayılırdı ve sırf onun için sızlanmanı sağlamak için her yerini, özellikle de en tatlı yerlerini öperdi.

•güç•

sana sert davranmasa da, her an senin üzerinde sahip olduğu gücü açıkça gösterirdi. seni güçlü kollarıyla kafese koyardı, seni yerken kalçalarını sabit tutardı, böylece çok fazla kıvranmazdın, genel olarak gücünü göstermeyi, seni ne kadar kontrol altında tuttuğunu göstermeyi unutmazdı. 

•aptallaştırma•

artık net düşünememenizin sebebi olmayı çok isterdi. bu konuda tatlı olurdu, bunun için seni küçük düşürmezdi, bunun için seninle alay etmezdi. seni sadece adının ve boşalma isteğinin kafandaki tek doğru düşünce olduğu noktaya getirir ve seninle tam olarak böyle konuşurdu; kısa cümleler, soru yok ve övgüler on kat artacaktı.

•boğulma•

bu güçle el ele gider. ve bu büyük güçlü ellerle, her sıktığında kasları esnerken, kalın derisinin altındaki damarlar mavi ve güçlüyken, changbin'in seni boğmasına nasıl seyirci kalmayalım. çaresizlik içinde kolunu tutardın, başparmağı boynunun üzerinde yumuşak bir şekilde gezinirken, solunum yollarını nasıl kısıtladığıyla tatlı bir tezat oluşturuyordu.

•alay•

tekrar onun yüzünden kızardığını ve kızardığını görmek ister. seni ıslatmanın ne kadar kolay olduğuna işaret eder, hatta ne kadar iyi hissetmen gerektiğine dair bir yorum yapmadan yüksek sesli inlemelerin dudaklarından kaçmasına izin vermezdi. bunun nedeni olmayı seviyor, bu yüzden o da büyük bir şey yapıyor.

•binme•

senin ona binmeni çok isterdi. bu kadar. birincisi, çünkü ikiniz de zirvede olsanız bile onu asla kontrol edemeyeceğinizi biliyorsunuz ve ikincisi, onun üzerindeyken buruşmuş yüzünüzü görmeyi ve dengenizi ve soğukkanlılığınızı korumak için ne kadar çok çabalaman gerektiğini seviyor. 

•yolsuzluk•

garip bir şekilde tatlı ve yumuşak bir şekilde. çok masum, sevimli ve sevimli olurdun ve yapmak istediği her şey seni mümkün olan en iyi şekilde mahvetmek. sen boşaldığında, saçların darmadağın, göğsünün inip kalktığını, dudaklarının ısırıldığını görmeyi çok isterdi ve yine, bu konuda en tatlısı olurdu, sizi dağınık ve kirli değil, sevilen ve güzel hissettirmeyi başarırdı.

Stray Kids - Çevirileri 2 √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin