Chan yavaşça masanın etrafından konuklarına baktı, ifadelerini tarttı, kısaca sonraki sözlerinin üzerlerinde ne gibi bir etki yaratacağını düşündü.
"Yüzüne, saçlarına ve göğüslerine dokunabilirsin. Bu vesileyle, amına dokunamazsınız, ancak daha sonra incelemeniz için sergilenecektir. Ağzını kullanabilir ve istediğin gibi sikebilirsin, ağzına boşalabilirsin, yutar. " Chan, konuklarından birinin soru sormasını veya önlerindeki akşam hakkında görüşlerini iletmesini beklerken suyundan bir yudum alarak durakladı.
Masa sessiz kaldı.
Gergin hissettin, nefesini yuttun ; Üstadınızın akşamı iptal edip etmeyeceğini veya ileriye doğru devam edip etmeyeceğini görmek için beklediğiniz gibi.
Sana baktı, göz teması kurdu ve konuşurken bakışlarını gözlerinde tuttu. "Son olarak sadece bana cevap veriyor; ona bir şey sormak anlamsız, cevap vermiyor. Yaptığı şeyi değiştirmesini istiyorsanız ve verdiğiniz sinyallere sadece dokunarak yanıt vermiyorsa, benimle konuşun, onu yönlendireyim. Sormak istediğiniz bir şey var mı?"
Konukları kısaca mırıldansa da, kimse konuşmadı, odadaki gerginlik gevşemeye başladı.
Chan sadece gözlerini kullanarak sizi masanın altından sol tarafındaki gruptaki en genç görünen misafir olan ilk konuğa yönlendirdi.
Bu adam, sikinin Chan'ın evcil hayvanı tarafından patlatılması ihtimali konusunda açıkça heyecanlı ve gergindi. Jisung pantolonunu karıştırdı ve açmakta zorluk çekti. Siz de onun için üzüldünüz, ama yardım edip etmemek ya da bu onun sikini çıkaramamasına dikkat çekip çekmemek konusunda bir kayıptı.
Birkaç dakika sonra, onu sakinleştirmek için elini onunkinin üzerine koydun, pantolonunun fermuarını açıp sikini çıkardın. Sadece yirmi dakikası olduğunu ve Jisung'un on tanesini çözme şekli yüzünden siz ona yaklaşmadan önce gitmiş olacağını düşündünüz. iyi boyutta bir penis; ince ve üstte hafif bir bükülme ile; kırmızı, şişmiş, sızıntı öncesi bir uç.
Hafifçe titreyen elinizi tabana doğru ilerlettiniz, elinizi tetiklere doğru hareket ettirdiniz ve onun toplarını dışarı çıkardınız. Jisung size daha iyi erişim sağlamak için hafifçe aşağı kaydı. Gergindin, ama onun daha da gergin olduğunu bilmek, sana topları eline alman ve dilini nazikçe tabana koyman ve yavaşça penisinin ucuna doğru çekmen için yeterli cesaret verdi. Hafif bir ter kokusuyla tatlı bir tadı vardı. İçten içe gülümseyerek buna sinirlerin sebep olduğunu biliyordun. Uzanıp saçlarına dokundu; odadaki herkesin ona baktığını hissettiğini biliyordun.
Üstadınızın cam masadan dikkatle size baktığını, güneşe karşı bir büyüteç gibi masada delikler yaktığını hissettiniz - tekniğinizi mi kontrol ediyor yoksa siki elinizde ve ağzınızdayken başka bir adamın önünde diz çökerken sizi mi izliyordu?
Utandın, ama bunun sadece akşamın başlangıcı olduğunu biliyordun.
Diliniz tabandan uca doğru hareket etmeye devam etti. Ellerini onun şişmiş toplarının üzerine koyarak, onları hafifçe yüzüne kaldırarak kokularını aldın. Onları yalamayı planlamıştın ama son anda güzel ağzına girmesine karar verdin.
Hemen gerildi, derisi ceviz kabuğu gibi oldu. Dilinizi nazikçe etrafında döndürdünüz, onu fazla heyecanlandırmamaya ve çok erken boşalmamasına dikkat ettin - bu ikiniz için de korkunç olurdu. Jisung'un penisini yüzünüze karşı hissedebiliyordunuz, neredeyse tam altında diz çökerken diğer topunu yanağınızda hissedebiliyordunuz. ağzında olandan geriye kayarken diğerini ağzına aldın. Dilini yavaşça etrafında hareket ettirerek, hafifçe vurarak ve onun temiz tadının keyfini çıkararak.
Her iki top da daha sıkı hale geldi, böylece yavaşça geri çekildiniz ve yüzünüzü toplara ve penisin tabanına gömdünüz; onun sikinin alt etrafında dudaklarınızı hareket ettirerek yavaşça ucuna kadar yukarı doğru hareket etti.
Saçların ne yaptığının görüntüsünü kapladı ve Chan'ın misafirleri seni göremediği için geri çekmeni söyleyen bir ses duydun; hemen itaat ettin.
Penisin ucunda, ağzınızı açıp içine almadan önce kısa bir saniye durdunuz.
Bu, aniden boşalan Jisung için çok fazla olduğunu kanıtladı.
Meni ağzını sular altında bıraktı ve bir sonraki dalga sana çarptığında onu yutmak için mücadele ettin. Görmek yerine, onun sandalyesinde ileri doğru sarsıldığını ve ağzınızı doldurup dilinizi kapladıktan sonra boşalmanın ardından kısa bir süre inlediğini hissettiniz.
Ancak o zaman, konuklar Jisung'un erken bitirişine gülerken ve en küçüğü iyi huylu bir şekilde alay ederken, odadaki seslerin farkına vardınız.
Diz çökmeye devam ettin, bacaklarının üzerinde dinlendin, gözleriniz önünüzde sabitlendi, başınızdaki çekişi hissedene kadar ve Chan'a doğru baktınız, onun söylenmemiş hareket etme komutunu izleyerek. Bunun dışında sana dokunmadı, seninle konuşmadı, sadece masanın altına dönmeni ve bir sonraki adama geçmeni işaret etti; Changbin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•