[🤒9:20] "Dürüst olmak gerekirse, Jisung, sanki kafam ikiye ayrılacak falan," diye inlersiniz, migreninizin başka bir dalgası bir tuğla yığını gibi size çarptığında. Erkek arkadaşın az önce elinde buharı tüten 10. bardak ballı limonlu çayla odana girdi. Jisung aceleyle kupayı komodinin yanına bıraktı ve çatılmış alnındaki teri sildi. Şiddetli baş ağrısının bulanıklığı arasından onun yuvarlak, genişlemiş gözlerine yansıyan endişeyi görebilirsiniz. Elbette, sadece soğuk algınlığı ve boğaz ağrısı, ama Jisung'u İbuprofen, su, battaniyeler için evin dört bir yanına koşturması -- seni daha iyi hissettirecek herhangi bir şey bulmak için -- insan bunun senin dünyada son günün olduğunu düşünebilirdi. Jisung, sıcaklığınızı kontrol etmek için alnını hafifçe alnına bastırıyor, serin teni, ateşli vücudunuza hoş bir ürperti gönderiyor. Yorgunluktan kapanan gözlerin, yüzüne bu kadar yakın olduğu için faltaşı gibi açılıyor ve ateşinin birkaç derece daha yükseleceğine yemin ediyorsun.
Jisung hiçbir uyarıda bulunmadan aranızda kalan kısa mesafeyi kapatıp sizi öper ve hemen ardından onu uzağa doğru ittirseniz de, ağzının ağzınızda olması tüm gün aldığınız herhangi bir ilaçtan çok daha ferahlatıcı ve enerji mırıltısı bırakıyor, ağrıyan uzuvlarında.
"Jisung, sen de hasta olacaksın!"
Endişeli ifadesi, "Kimin umurunda? Bu sadece seninle daha fazla zaman geçireceğim anlamına geliyor."
Seni tekrar öper ve bu sefer uzaklaşmak için daha az çaba harcarsın, dudaklarında yorgun bir gülümseme oluşur. Jisung, yorganın altında size katılmadan önce oturmanıza yardımcı olur ve bir fincan çayı size verir.
"Gel bebeğim, bu gece maraton yapacağımız filmlerin bir listesini yaptım!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•