•yetiştirmek(¿), içine boşalmak•
(Çoktan-aza)
•minho
hepiniz zaten biliyorsunuz... minho içinize boşalır, çünkü o sahiplenici bir kıç!!! Seni ham becermek istediğini söylediğinde ne kadar utandığını, hassas duvarlarına karşı onun horozunun çıplak çekişini hissettiğinde gözlerinin kafanda geri dönmesini seviyor. sadece tepki verme şeklin minho'nun boşalması için yeterli ama en önemlisi doruğa ulaştığında yaptığın gürültüler, yüksek sızlanmalarla ağlama. minho seninle sesli/neredeyse gürültülü olman konusunda dalga geçerdi ama gizlice bundan çok hoşlanıyor!!! tek yapman gereken onun boşalması için yalvarmak ve o bunu sana verirdi! (size bir örnek vereyim: "minho içeride sana ihtiyacım var lütfen içime boşal lütfen beni doğur* bebeğim-" ve bom o anda ve orada çıldırdı) minho da sonra da senin içinde hareketsiz kalır, çünkü senin sıkma şeklini hissetmekten hoşlanıyor en ufak bir harekette bile etrafındasın! daha sonra, tekrar boşalana kadar tüm kombine kayganlıkları yalayarak, bu sefer ağzınla sikini temizlemenizi sağlayacaktır.
•hyunjin
Eğer içine boşalmasına izin verirsen hyunjin kelimenin tam anlamıyla aklını kaybeder !!! daha önce de belirttiğim gibi kıç adamıdır ve her zaman arkadan vurmaya/arkandayken sana girmeye çalışır. kulağınıza çok yüksek sesle bağırır/inler, kafayı sıyırmadan önce ne kadar iyi hissettirdiği hakkında mızmızlanırdı. Daha sonra, dışarı çıkar ve aşağı eğilir, böylece senin amınla göz hizasında olur, bir eli kalçalarını desteklerken, diğeri senin sularının karışımı olarak klitorisini okşarken onun tohum serpme deliğinden damlardı. görüntü neredeyse anında hyunjin'i tekrar sertleştirdi ve şimdiden seni tekrar sırt üstü çeviriyor. "Bu kadar güzel olman senin suçun bebeğim, seni tekrar becermekten başka ne yapabilirim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•