•ön tarafında kedi şeklinde deliği olan bir külot giymene•
》chan
👁👄👁 kayboldu. Zihni ÇOK YABANİ çalışıyormuş gibi, ne yapacağını veya nereye bakacağını bilemez, çünkü şaşırmıştır. elleri saniyeler içinde her yerde olurdu ve parçayı kullanmaya devam etmeni isterdi.
》minho
Tıpkı süveterde olduğu gibi (başka bir tepkinin konusu olan 'virgin killer' süveteri), pis pis sırıtıyordu ugh. seni o kadar çabuk kavrardı ki, dudakları teninin her tarafında gezinirdi ve aynı zamanda senin onu kullanmaya devam etmeni isterdi.
》changbin
ÇILGIN bir 'oh my lord (aman tanrım)' olurdu. Bence herhangi bir seks düşünmeden önce sana ÖLÜMÜNE iltifat ederdi. ne kadar seksi ve ateşli göründüğünü, parçanın sana ne kadar yakıştığını söylerdi, HER ŞEY. ancak o zaman daha fazla düşünmeye başlar, elleri yavaş yavaş belinizi bulur ve dudakları sonunda teninize bağlanır.
》hyunjin
eli ağzında ve gergin bir şekilde gülüyor ama bakışları o kadar çabuk kararıyor ki gözünü bile kırpamıyorsun. başta şaşırmış gibi, GERÇEKTEN şaşırmış gibi, ama bu birkaç saniye içinde değişiyor ve kıyafetlerinizi yırtıyor ve- evet.
》han
kayıp sincap. HERHANGİ bir şekilde tepki veremeyecek kadar şaşkın. sadece sana, ona yaklaşma şekline, kucağına oturma şekline bakardı ve o zaman bile hiçbir şey yapmazdı. onu domine etmen ve tüm işi yapman gerekir.
》felix
Changbin'e benzer, bir şey düşünmeden önce yüzündeki en mutlu gülümsemeyle ne kadar iyi göründüğünü söylerdi. ama kucağına oturduğun anda dili tutuluyor ve kontrolü senin eline alman gerekiyor.
》seungmin
Onu bir sub olarak görmüyorum AMA böyle bir kıyafetle birdenbire ortaya çıkarsan o kadar telaşa kapılabilir ki, bir kez olsun ona hükmeden sen olursun. ilk turdan sonra parçayı koparıp kontrolü geri almaya devam ederken değişecekti.
》 jeongin
Dürüst olmak gerekirse, bu tatlı konusunda kararsızım, ama bence sen onu elde edene kadar tamamen utangaç olur. Düşüncelerini biraz düzene sokması için yiğişmeye ve kalçalarınla onu öğütmene ihtiyacı var çünkü onu bu tür bir kıyafetle kesinlikle karman çorman ettin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•