"Pekala, hafta sonu için ödeviniz on iki ve on üçüncü bölümler!" Bay Lee zilin üzerinden konuştu ama sınıfın yarısı çoktan kapıdan çıkmıştı ve diğer yarısı da toparlanıyordu. Dereceli testini öfkeyle sırt çantanıza atıp çantanı omzunuzun üzerinden atıyorsunuz. Arkadaşın masana doğru yürür,
"O kadar kötü ha?" Fısıldayarak kolunu seninkinin içine sokuyor.
"Beni hayal kırıklığına uğrattı..." Ona bir bakış atarak fısıldadın. Tanrım, bu kadar mükemmel olmasaydı ondan nefret etmek kolay olurdu. Kaslı kollarıyla aptalca mükemmel çenesi, onu kendi kafanda bile lanetlemeyi zorlaştırıyordu.
"Yeniden alıp alamayacağını sormalısın." Arkadaşın, kolunu dirseğinden ayırmanı öneriyor. Durmadan önce onunla kapıya doğru yavaşça yürürsün, onun fikrine başını sallarsın. Arkanı dönüp masasına doğru yürüyorsun.
"Size yardım edebilir miyim, Bayan y/n?" Sana bakmadan soruyor. Gözleri, masasındaki derecelendirilmemiş sayfaları tarıyor. Ellerini göğsünün önünde çaprazlıyorsun, "Bu sınavdaki notumun öncekilere göre gerçekten düşük olduğunu fark ettim...neden bu kadar düşük not aldığımı sorabilir miyim?" Masumca soruyorsun, onun iyi tarafına geçmek istiyorsun.
Bir kalemi parmaklarının arasında çevirerek sana bakıyor. "Bu soruyu kendine sormalısın...Nerede yanlış yaptın? Testte neyi anlamadın?" O küçümseyici bir tonda soruyor. Bu tavrı karşısında çeneni sıkıyorsun, kabalığından dolayı onu tokatlamak istiyorsun.
"Neden bana testini göstermiyorsun ve yanlış yaptığın şeyin üzerinden geçebiliriz?" diye ekliyor, kağıtlarını yana itip, dirseklerini masaya dayayarak. Başını sallarsın, sırt çantanı masaya koyar ve içini ararsın, ve elini bir avuç rastgele kağıt kaplar. Birkaç başka eşya, desteden yuvarlanarak masasının üzerine düşer. Tanıdık, parlak pembe bir oyuncak, Bay Lee'nin ellerinin önüne düşer ve ona uzanır, onu eğlenceli bir şekilde döndürür. Kalbin ağzına gelir. Gözlerin iri ve ağzın şok içinde açık kalır.
"Peki bu okulda neden var canım?" Fısıldayarak ayağa kalkıp masasının kenarına yaslandı. Utançtan yanaklarının yandığını hissediyorsun, ona uzanıyorsunuz, ama yumruğunu etrafına kapıyor.
"Benim değil, arkadaşlarım oraya aptal bir eşek şakası diye koymuş ben-"
"--İyi kızlar yalan söylemez, y/n...benim sınıfımda olmaz. Ve sen benim en iyi öğrencilerimden birisin." Seni kesiyor, sana yaklaşıyor. Kalbin hızla çarpmaya başlar, güçlü göğsünü sırtınızda hisseder, sıcak nefesi hassas boynuna çarpar. Bu pek çok düzeyde yanlıştı, ama çok iyi hissettirdi.
Utanmadan kıçını onun kalçalarına bastırıyorsun ve o, elini sırtınızın küçük kısmına koyarak alay ediyor.
Giyinik amına ulaşmadan önce diğer kolunu senin etrafına sarar, vibratörü göğüslerinin arasına sürükler. Eteğinin altına uzanıp ucunu külotuna dokunduruyor. Bağırırsın, bacaklarını biraz açarsın.
"İyi bir kız olmak istiyorsan... eğil." Sırtınızı aşağı doğru iterek talimat veriyor. Yanağın sınıf arkadaşınızın kağıtlarına yaslanıyor ve o arkanızda diz çökerken çıplak kıçına bir esinti çarptığını hissediyorsun. Oyuncağı açar, arkadan kıvrımlarına bastırır.
"S-siktir--Bay Lee --nghh-- bunu yapamayız!" Ona fısıltılı-bağırırsın, bu histen gözlerini kapatırsın. Bacaklarından birini kaldırıyor ve seni daha da genişletmek için masanın üzerine koyuyor. Onu daha derine iter, ıslaklığın onu içeri ve dışarı pompalarken öğretmeninin parmaklarının uçlarını kaplar.
"Bahse girerim o test sırasında hayalini kurduğun şey buydu, bu yüzden bu kadar kötü yaptın, ha sürtük?" Ayağa kalkar, oyuncak amının içinde boğulurken giysili sikini uyluğunun arkasına bastırır. Gıcırtılı iniltiler bıraktın, kolunu tutmak için geri uzandın, pazılarının parmaklarına doğru esnediğini hissettin. Göründükleri kadar iyi hissettiler ve bu zavallı oyuncak yerine seni mahvettiklerini düşünerek masanın üzerine salya akmaya başladın. Kısa oyuncağı daha derine pompalarken, sikini senden uzak tutmak için çabalarken eliyle boğazını kavrayarak kafanı kaldırıyor.
"Siktir--daha hızlı daha hızlı daha hızlı!" Çığlık atıyorsun, sesini boğmak için elini ağzına kapattığını hissediyorsun, zonklama, sıkı amcığın aniden serbest kalıyor ve uyluklarından aşağı tanıdık bir ıslaklık damladığını hissediyorsun.O oyuncağı dışarı çekiyor, görmen için yanındaki masanın üzerine fırlatıyor. eteğini geri indiriyor, kendini avuçlamak ve bir masaya yaslanmak için geri adım atıyor. Ayağa kalkıp ona doğru yürüyorsun, kravatını gevşetiyorsun.
"Hayır burada değil." Sırıtarak ekledi, sınıfın kapısına bir bakış attı. Pantolonunda büyüyen çadıra bakar ve diz çökersin. Senin hevesine gülerek başını sallıyor. Dilini pantolonunun üzerinden boyu boyunca sürüklüyorsun.
"Beni küçük iyi bir fahişe gibi emersen, sana sınıfımdan A veririm." Gülümsüyor, parmaklarıyla saçlarını okşuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids - Çevirileri 2 √
Fanfictiongenel olarak tumblr kurguları, tepki ve hayal et bölümleri ve komik gönderiler çeviriyorum. ilk kitabıma bakmayı atlamayın lütfen. •Tamamlandı•